Forum > Software > Dropbox problem

Strona 1 z 1 1
skocz

Sturmovik

Wysłane 2015-10-19 17:13

Miałem problem z dyskiem który zniknął z systemu on jest rozwiązany ale mam problem z dropbox.
W międzyczasie zainstalowałem testowo windows 10 i obecnie nie mogę synchronizować dropbox (jest innej niż domyślnej lokalizacji). Jak mu wskazuję tą lokalizację dostaję komunikat iż jest tam już folder dropbox i nic z tego...

If I had Canadian Soldiers, American Technology and British Officers, I would rule the world - Winston Churchill

straszny

Wysłane 2015-10-19 21:29

Ja bym usunął połączenie dropboxa z Twoim komputerem (zgodnie z ta instrukcją [LINK])  a potem z powrotem je przywrócił.

może to pomoże ?

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2015-10-19 22:53 , Edytowane 2015-10-19 22:55

Dropbox i dysk Google mają sporo błędów. Jak się zaczyna sporo danych na wielu komputerach w tym trzymać to a to jest problem z synchronizacją, a to uszkodzone są niektóre dane, a to nie da się skasować. W kilku firmach gdzie mają sporo danych, non stop są takie problemy. 

W tym przypadku proponuję odinstalować Dropboxa. Usunąć jego folder (np. zmienić nazwę) i wpisy z rejestru. Zainstalować ponownie tworząc nowy folder w tym samym miejscu gdzie był. Wyłączyć Dropboxa. Zamienić nazwy folderów. 

Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 187 gości