Pierwsza gra korzystająca z API DX12 została przetestowana w konfiguracjach multiGPU (AMD-nVidia) i cóż...jest moc!
[LINK]
Jak na pierwszy tytuł w DX12, do tego w tak wczesnej wersji to IMO jest bardzo nieźle!
(optymalizację czy wymagania gry pomijam...)
Forum > Software > DirectX 12 i prawdziwe multiGPU - jest przełom!
Wysłane 2015-10-27 15:54
Wysłane 2015-10-27 16:12 , Edytowane 2015-10-27 16:19
I tak mimo zastoju w rozwoju procesorów, platforma x86-64 rozwija się pomyślnie.
No a na prawdę, kpinki pozostawiwszy z boku - jest moc.
PS Pamiętacie wyzwanie jakie rzuciła w pewnym momencie Nvidia Intelowi? Zadania CPU, miało przejąć GPU.
Pamiątką po tych wydarzeniach są CUDA, wianki i inne Physis X. Tak patrzę, myślę i ciekawe czy jak się nie udało szturmem, to może pełzająca rewolucja DX12 ograniczy rolę CPU do minimum?
Wysłane 2015-10-27 16:24 , Edytowane 2015-10-27 16:27
@djluke
Jak na pierwszy tytuł w DX12
ten tytuł to nie jest gra tylko demo technologiczne

platforma x86-64
hm.... a nie jest tak że to technologia łączy moc różnych kart graficznych a nie jest rozwojem x86....?
to samo zastosowanie, DX 12 przecież zadziała w świecie ARM, bo np Tegry K1 Denver i nowsze, obsługują pełne API DX12.
Wysłane 2015-10-27 17:22
@straszny
Based off of Oxide’s Nitrous engine, Ashes of the Singularity will be the first full game released using the engine. Oxide had previously used the engine as part of their Star Swarm technical demo, showcasing the benefits of vastly improved draw call throughput under Mantle and DirectX 12. [...] That resulting game is Ashes of the Singularity, a massive-scale real time strategy game. Ashes is a spiritual successor of sorts to 2007’s Supreme Commander, a game with a reputation for its technical ambition. Similar to Supreme Commander, Oxide is aiming high with Ashes, and while the current alpha is far from optimized, they have made it clear that even the final version of the game will push CPUs and GPUs hard.
Demem było Star Swarm, tutaj jest (będzie) gra (póki co w wersji alpha i może robić za techdemo co najwyżej).
@kotin
Tu chodzi raczej o unifikację architektury. Obecnie mamy mocne CPU i mocne GPU i w konkretnych zastosowaniach jedno jest obciążone w 100% a drugie w 5% albo mniej. Ale póki co MS chce zrobić porządek z samowolką producentów GPU w kwestii ich wewnętrznych standardów, z których każdy jest lepszy od konkurencyjnego.
Wysłane 2015-10-27 20:05 , Edytowane 2015-10-27 20:06
Nie rozumiem czym się tak ludzie jarają...
http://images.anandtech.com/doci/9740/Ashes1.jpg
To ma być ta super grafika, do której trzeba GF980 aby komfortowo pograć?
Wysłane 2015-10-27 22:30
@Netman
Tu nie chodzi o samą grę (bo to kolejny RTS) tylko o wykorzystanie DX12 z multiGPU.
Wysłane 2015-10-28 00:47
czekam na testy igpu 4600HD z karta nvidii np 750ti
Wysłane 2015-10-28 17:40
@sdavid
No właśnie tak i o to chodzi w DX12 (i w tym temacie).
Kto jest online: 0 użytkowników, 269 gości