Forum > Software > Kompilacja projektu

Strona 1 z 1 1
skocz

shrekus

Wysłane 2016-08-19 15:29

Panowie,

potrzebuję pomocy.
Jest sobie taki oto projekt :
http://cityfireflies.com/index_en.html

jest także do niego kod źródłowy:
https://github.com/victordiaz/cityfireflies

ale ze mnie programista taki, jak z koziej pupy trąbka.
czy ktoś z Was mógłby to dla mnie skompilować i podesłać po prostu .exe ? :)

Lenovo Legion 5-15 Ryzen 7 5800H/32GB/1TB/Win11 RTX3060 165Hz

berek99

Wysłane 2016-08-19 19:34

Raczej będzie z tym problem.
Na git-hubie jest jedynie plik konfiguracyjny (a też jakiś wybrakowany) do xcode - kompilatora z Mac OS.

Pliki źródłowe odwołują się do biblioteki Poco. Nie mam pojęcia co to jest.

Druga rzecz to nie wiem za bardzo jak zwykły komputer miałby wykrywać "światło"?
Ta "gra" musi korzystać z jakiegoś dodatkowego sprzętu.

Shepherd Of Fire

elkoos

  • elkoos
  • wiadomość Użytkownik

  • 3760 wypowiedzi

Wysłane 2016-08-20 11:56

Na gicie leży cały source w C++. tak więc proszę nie wprowadzać kolegi w błąd. Do zabawy wykorzystujesz telefony, nie komputery.

berek99

Wysłane 2016-08-20 20:49

Jest cały kod tej aplikacja, ale sama aplikacja korzysta z dodatkowych bibliotek. Nigdzie nie napisano z jakich dokładnie.

Nie widzę tam żadnego makefile. Jest tylko ten katalog z plikiem konfiguracyjnym xcode.
Brakuje dosyć sporo informacji do skompilowania tego projektu.

Testowo pobrałem (klientem gita) całą aplikacje i też nie znalazłem żadnego skryptu do kompilacji.

To nie jest aplikacja na telefony. Nawet na filmiku widać, że ludzie wykorzystują telefony tylko jako źródło światła.
Zresztą, autor chce dostać plik exe a takiego to raczej na telefon z Androidem wgrywał nie będzie.

Gdyby była to aplikacja na telefon to dodatkowo wypadałoby napisać coś na jaki system. Dodatkowo przydałby się
plik do ustawienia konfiguracji pod konkretny telefon. Dalej, skoro to jest C++ to raczej nie jest to aplikacja na Androida.
Możliwe, że jest to aplikacja na iOS (chociaż to jak wygląda gra nie przemawia za tym :https://raw.githubusercontent.com/victordiaz/cityfireflies/d3a30eae79a200483d72a37c076f8bfeadd6245b/bin/data/images/juegofondo.png )




Shepherd Of Fire

elkoos

  • elkoos
  • wiadomość Użytkownik

  • 3760 wypowiedzi

Wysłane 2016-08-21 12:45

Ależ ja nigdzie nie napisałem że to jest na telefony :) Co do reszty, trzeba pisać do autorów.

berek99

Wysłane 2016-08-21 23:32

Z odpowiedzi można było to wywnioskować. 

Repozytorium ostatni raz ruszone 5 lat temu. Wątpię, żeby ktoś odpowiedział. 
No i przecież miało wszystko być na gitcie :P

Shepherd Of Fire

shrekus

Wysłane 2016-08-22 09:24

Z małych niezobowiązujących rozmów z kolegami od multimediów, doszliśmy do wniosku, że cały system opiera się na zwykłej kamerze.

Czyli kamerka ma obrazek i szuka jasnych punktów (telefonów) - gdzieś w konfiguracji musi być ustawienie przy jakim poziomie różnicy jasności wykrywane to jest jako "gracz".

Przeleciałem też trochę te pliki "po swojemu" czyli nie bardzo wiedząc co to i dlaczego, ale wrzucając to do Xcode dla maca coś tam mi się powyświetlało - niestety kompilacja zakończona nie powodzeniem. Najpierw brak bibliotek, po ręcznym naprowadzeniu pierdyliard błędów więcej.

Ale rozumiem, że brakuje tutaj wielu rzeczy :(

Lenovo Legion 5-15 Ryzen 7 5800H/32GB/1TB/Win11 RTX3060 165Hz
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 175 gości