Witam, po uruchomieniu komputera na kolejnych otwieranych stronach internetowych pojawia się na całym ekranie komunikat "Twoje połączenie nie jest bezpieczne" (nawet po wipisaniu strony onet.pl).
Jak pozbyć się problemu, aby móc bezpiecznie korzystać ze sprzętu?
Forum > Software > Komunikat "Twoje połączenie nie jest bezpieczne"
Wysłane 2018-03-17 12:50 , Edytowane 2018-03-17 12:51
Wysłane 2018-03-17 13:24
Trzeba na początek sprawdzić, czy to nie jakieś malware.
https://www.dobreprogramy.pl/SUPERAntiSpyware-Free-Edition,Program,Win...
Jak ktoś lubi (ja tak):
https://www.safer-networking.org/
na przykład.
Wysłane 2018-03-17 13:27
A ja lubię tak: [LINK]
Wysłane 2018-03-17 13:34
...i można jeszcze tak: https://www.avg.pl/faq/question/faq.num-2717
ale myślę że to raczej nie wirusy, więc można jeszcze tak:
https://www.dobreprogramy.pl/Malwarebytes,Program,Windows,13117.html
Wysłane 2018-03-18 10:35
Komunikat pojawia się na KAŻDEJ otwieranej stronie, zatem nie ma możliwości ściągnięcia jakiegokolwiek programu z wyżej wymienionych...
@ koniiu zasugerował, że problem może wynikać ze źle ustawionej daty w biosie
Bardzo prawdopodobne, że to właściwy trop, gdyż dzień wcześniej na ekranie z jakiegoś powodu pojawił się czarny ekran i były dokonywane pewne zmiany głębiej w systemie (dodam, że nie jestem użytkownikiem tego sprzętu i nie mam pełnych informacji na temat tego komunikatu)
W pierwszej kolejności spróbuję zweryfikować czy problem z błędną datą stanowi przyczynę problemów
Wysłane 2018-03-18 11:20
@polianka
No to masz możliwość zrobienia płyty ratunkowej, jak podaje @Panzer i zaraz niżej ja.
Wysłane 2018-03-18 18:12 , Edytowane 2018-03-18 18:15
Bardzo chętnie pobrałbym płytę ratunkową, ale nie ma takiej możliwości, bowiem po otwarciu przeglądarki i wpisaniu CZEGOKOLWIEK pojawia się komunikat: "Twoje połączenie nie jest bezpieczne"
Jak wspominałem nie jestem właścicielem sprzętu i nie mam go w tej chwili obok siebie.
Udało mi się jednak przed momentem ustalić, że w prawym dolnym rogu BRAK DATY (???) i wyświetlana jest nieprawidłowa godzina.
Wysłane 2018-03-18 18:27
@polianka
Ogarnij się, płytkę robisz u sąsiadki.
Z tą datą ciekawe. Nie znałem.
Wysłane 2018-03-18 21:14
Miałem podobny problem po aktualizacji chrome.
Jak masz ten komunikat to tam masz na dole taką opcje do rozwinięcia. Będzie tam przycisk: "kontynuuj mimo to". Klikasz i masz przekierowanie do strony. Zrób wtedy aktualizacje przeglądarki, czytaj pobierz najnowszą wersje instalatora, odinstaluj przeglądarkę i zainstaluj nową. U mnie to pomogło.
Kto jest online: 1 użytkowników, 206 gości
Han ,