@cichy
miałem dokładnie tak samo, odpuściłem sobie french "heavy" bo za dużo nerwów mnie kosztowały. Z nowych zabawek to brytyjskie i amerykańskie nowe "wynalazki" zdecydowanie fajniejsze, polecam.
Kto nie jeździł AT2 albo Hellcatem czy T-71 nie wie o co chodzi
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 21
Wysłane 2013-03-29 13:29 , Edytowane 2013-03-29 13:34
Wysłane 2013-03-29 13:40 , Edytowane 2013-03-29 13:52
@cichy
Z tym działem na ARL 39 to musiałeś mieć pecha, bo celność jest ok a penetracja rewelacyjna. Imho, po prostu WoT czasem próbuje gracza zgnoić.
Wracając do niszczyciela - jego problemem nie jest działo, tylko fatalne konty wychylenia, brak kamuflarzu, i przede wszystkim, ^&*%^&*%* garb na kadłubie, który powoduje, że nijak nie idzie nawiązać sensownej walki z przeciwnikiem.
A to Cie ktoś wyspotuje (bo garb wystaje), a to nie ma jak znienacka wyskoczyć zza górki, bo znów przeciwnik zobaczy garb, a w najlepszym przypadku, oberwiesz po nim chowając się. Tak czy siak, kibel.
Na pocieszenie dodam, że tier 7 jest nieco lepszy (choć znowu wielkie weakspoty na samej górze kadłuba spowodują, że niejednokrotnie pomyślisz o seppuku).
Jako fan TDków, odpuściłem sobie grind francuzów (zbije od czasu do czasu gwiazdkę na ARL 46 Mle) i rozwijam brytoli. Odznaki mistrzowskie same wpadają, trolling idzie jak po maśle
Ostatnio skończyłem Valentine AT, teraz zabiore się za Alteco i za chwilę postrach noobów AT-2
Wysłane 2013-03-29 13:49
Panowie a ja ponawiam pytanie, ktoru mod powoduje znikniecie tracerow?
Wysłane 2013-03-29 14:32 , Edytowane 2013-03-29 14:33
Właśnie zbieram kaskę na AT-2. Zobaczę co to czyni na polu walki
Jednocześnie zbieram doświadczenie na KV-1.
EDIT: ależ ta gra czasu zabiera
Wysłane 2013-03-29 14:35 , Edytowane 2013-03-29 14:38
Dopiero 2 bitwy na tym dziale więc może będzie lepiej. Ze 105ką czasem się udawały fajne bitwy. Tylko co z tego, skoro to samo działo miałem tier niżej gdzie było relatywnie o wiele lepsze i w dodatku w czołgu z lepszym wychyłem ? Swoją drogą weakspoty to jest jedna z rzeczy które mnie wkurzają w WoT. Rozumiem, że trafinie w garb może ranić dowódcę czy osłabić o ileś tam czołg ale żeby wykończyć całą maszynę strzelając w durną wieżyczkę z karabinem ? To nonsens - wieżyczka powinna odlecieć w pi..du i tyle.
@Trollo A co to są tracery ?
Wysłane 2013-03-29 16:13
@cichy Smugi pocisków. Po wgrania jakiegos wyżej poleconego moda je stracilem i nie moge namierzyc wrogiej artylerii...
Wysłane 2013-03-29 16:27 , Edytowane 2013-03-29 17:47
@limfa
uch, rzeczywiście mnie pobiłeś:/
@Cappo_PL
czytałem, czytałem bardzo się zaskoczyłem, ciekaw jestem gdzie jest chaczyk
dziś coś pokopali z mm
dopiero co miałem bitwe gdzie na topce był 13 90, bitwa składała się z 3 t8 reszta t7-6
wczesniej bitwe na 10 t10 reszta 7 arta tier 7..
przysiadlem do gry dobilem at 15.
Victory!
Map: Fjords
Date: 29 marca 2013 16:05:45
Vehicle: AT 15
Exp: 1 575 + Credits: 49 441
Achievements: : Steel Wall, Sniper, Master Gunner, Mastery Badge: "3rd Class"
bardzo jestem cieakw ile jest na "M" pewnie z 2.5k, ale tdk genialny, moja nowa miłość:)
zresztą wszystkie brytyjskie tdki od 4 tieru są bardzo dobre, a spodziewałem się mega kaszany
póki co ładnie idzie:
Wins / Battles
10 / 12 83.3%
Avg. / Total Exp.
1 039 / 16 439
/edyta
Victory!
Map: South Coast
Date: 29 marca 2013 17:20:58
Vehicle: AT 15
Exp: 1 650 + Credits: 57 853
Achievements: : Sniper, Mastery Badge: "2nd Class"
gra każdemu nowemu czołgowi na początku daje fory po jakoś 9 bitwach zaczęły się t10 więc i wyniki spadają
Wins / Battles
Wins / Battles
14 / 19 73.6%
Avg. / Total Exp.
977 / 22 546
/edyta2
bitwa dalej
Victory!
Map: Ruinberg
Date: 29 marca 2013 17:35:43
Vehicle: AT 15
Exp: 1 996 + Credits: 61 975
Achievements: : Steel Wall, Spartan, Mastery Badge: "1st Class"
wygląda na to, że nei jest jednak tak źle:)
Wysłane 2013-03-29 16:43
Ja parę dni temu grając 6 tierem w bitwie 6-8 + jakieś niższe arty skonstatowałem, że w naszym teamie jest ... Ltraktor. Serio - nawet coś strzelał do jakiejś Pantery zanim padł. Musiał mieć koleś minę jak wyjechał z garażu :)@Trollo Wszystkie mody siedzą w jednym folderze. Możesz po prostu go skopiować a następnie usunąć zawartość i z kopii po trochu przenosić z powrotem patrząc na zmiany.
Wysłane 2013-03-29 17:02 , Edytowane 2013-03-29 17:04
@cichy
Ltraktor grał w plutonie z jakimś wysokim tierem. MM, jeżeli chodzi o plutony, bierze pod uwagę najwyższy pojazd w plutonie.
@moderator tematu:
Proszę o aktualizację danych:
andrzej166 | IRSanchez | 3 - 9
Wysłane 2013-03-29 21:42
@Schiffer
thx
co do AT-2, sam nie mogę się doczekać tego sprzętu.
W między czasie, fajny specjal na święta: [LINK]
2-krotne kredyty dla pojazdów T3-T4, i 6000 bonus za zrobienie snajpera. Do tego XP dla załogi x2 w każdej bitwie, niezależnie od tieru
Mój Marder będzie terroryzował pola bitew
Wysłane 2013-03-30 09:26
Czytanie ze zrozumieniem się kłania...
x2 zarobki i x2 dla załogi jest tylko na pojazdach tieru 3-4, do tego Twój marder siał postrachu nie będzie, bo to TD, a promocja obejmuje czołgi lekkie, średnie i cięzkie z tych tierow.
No i Marder po tych wszystkich nerfach jakie mu zasadzili stał się kupą gówna, która skupia ruski rok. Niestety jego magia dawno minęła.
Wysłane 2013-03-30 09:46 , Edytowane 2013-03-30 10:03
@limfa
Kłania się u Ciebie. Zamiast klepać jak mądrala, sprawdź sam, bo jak to bywa u WG piszą jedno, robią drugie. Na marderze rozegrałem dziś już kilka walk, kredyty oraz XP dla załogi lecą x2.
Załogi wszystkich czołgów dostają XP x2, jak zwykle w tego typu promocjach. Tutaj jest dokładnie tak, jak napisali.
Marderem zacząłem grać po tych wszystkich nerfach, i jest to moja ulubiona maszyna. Wciąż sieje terror i uważam że jest rewelacyjny. Trup pada często i gęsto; aż nie mogę sobie wyobrazić, co się działo przed nerfem
Wysłane 2013-03-30 11:10
Lol, w takim razie sry, napisali co innego...
Przed nerfem było 5 razy lepiej, nie dośc że był niewidzialny, to działo skupiało milion razy lepiej i nie rozwalało się tak po kazdym strzale jak teraz, teraz jest masakra.
Wysłane 2013-03-30 14:20 , Edytowane 2013-03-30 15:16
@TomekB Po prostu się nudzi i im wyżej tym wyższy poziom umiejętności czyli ciekawsza rozgrywka.
Ja zwątpiłem w VI poziom francuski, sprzedałem w pierony ARL 39 wróciłem na BDR i na pociechę taka bitwa. Pierwszy raz 9 fragów i medal radleya. Choć przyznam, że śmiesznie łatwo poszło, i dopiero ostatni KV1 okazał się wyzwaniem, załadowałem więc na koniec golda i postawiłem kropkę nad i bo mnie już wyśmiewali od boobkillerów czy coś takiego :)
A masz, a masz wstrętny AT-2 za te wszystkie upokorzenia. I jeszcze KV-1 na deser, też cię nie lubię :)
Wysłane 2013-03-30 15:09
@tomekB
Odważne stwierdzenie.
Różnica jest i to dość spora. Z każdym tierem wyżej czołg ma więcej punktów życia, lepszy pancerz oraz lepsze działo. Kiedy przeciętny 3 tierowiec jest na "hita", to tak od 6-7 tieru już trzeba dostać z parę strzałów by zginąć. No i nie zapominajmy, że wraz z wyższym tierem trafiają się ciekawsze bitwy.
Wysłane 2013-03-30 17:29 , Edytowane 2013-03-30 17:34
@TomekB
wyższe tiery to możliwość gry w kompaniach/cw/ligach/większe szanse bycia "na górze" przynajmniej w teorii.
generalnie można sie tak samo bawić na t1 jak na t10.
@nickey
nie do końca się zgadzam.
z każdym tierem czołgi zadają też większe dmg. jak dla mnie to na każdym tierze można tak samo łatwo zginąć z tą różnicą, że na wyższych tierach można częściej trafić ogarnięte plutony z dobrych klanów/większą ilość arty
możesz ale nei musisz, permanentnie zdarzają mi się bitwy gdzie gracze w czołgach 10 tierych (wczoraj trafilem na popaprańca w e100 walącego tylko z he) zachowują się jak na tierze 1-2 i dlatego pomimo, że połowa mojego garażu to tiery 10 to gram najwięcej na tierach 8~
Wysłane 2013-03-30 17:37 , Edytowane 2013-03-30 17:40
@Kalapit
jest jeszcze coś - czołgi wyżej są bardziej wyspecjalizowane. Do tego dochodzi cecha wymuszona przez grę - rosnące drastycznie ceny napraw i amunicji, wymusząjące myślenie przynajmniej częściowe u części graczy Do tego wyższy tier to więcej expa i kasy jak dobrze idzie. Szczególnie exp jest ważny bo pozwala rozwijać perki załodze.
walki tier 2-4 to totalny chaos. Jest fajnie, zabawnie, ale to całkowita loteria.
Wysłane 2013-03-30 18:26 , Edytowane 2013-03-30 19:32
@straszny
bo ja wiem, specjalizacja tak naprawdę zaczyna się dopiero na t9 i to wyłącznie dlatego, że na tych tierach znajdują się różne chore konstrukcje które sa tam wpychane na siłe, żeby było jak najwięcej czołgów, na niższych jest dużo wyższy wybór poza tym twórcą jest to na rękę.
niskie tiery są skopane, na nich ani arta ani lighty ani td nie działają...w ogóle.
widziałeś jaką masakre potrafi zrobić nisko tierowa arta?
kolejna sprawa lighty mają skopany, a właściwie nie mają żadnego mm, a po ostatnim nerfie arty nie mają tez co robić na mapie.
tdki nisko tierowe były bronią defensywną, w tej grze nie mają większego zastosowania
powinien być podział na czołgi lekkie i zwiadowcze.
czołgi super ciężkie mają zostac dodane, tylko ciekawe jaki to będzie miało sens skoro t95 jest tutaj tdkiem, więc w grę wchodzą tylko maus, e100, lowe i czołgi japońskie.
a na 5+ nie ma chaosu?
w 9 bitwach na 10 gracze nie ogarniają nic kompletnie.
kolejny przykład z wczoraj malinovka (to jedna z tych najbardziej wymagających map których nikt nie umie grać)
mój pluton 2 czołgi na podejściu do górki na w lasku na dole z flanki, a reszta stoi w lasku pod górka i ma do nas pretensje, że przez nas przeciwnik nie może zjechać na doł i oni go nie mogą zabić. i to tylko dlatego, że to wersja na 1 flagę gdyby była an 2 flagi 10 czołgów nie wyjechałoby nawet z wioski.
Kto jest online: 0 użytkowników, 241 gości