Ja się odnajduje coraz bardziej w niszczycielach. Mam tiery 6 z obu nacji, każdym gra się inaczej i oba fajne
Forum > Software > World of Warships - wątek nr 1
Wysłane 2015-05-11 19:39 , Edytowane 2015-05-11 19:47
@NetCop
wogóle to WoWS wymaga pewnego przeformatowania myślenia, nie grania kalkami z WoT....
mam tier 8 obydwa niszczyciele i generalnie jest tak:
japończyk: daleki zasięg torped, doskonałe camo
amerykaniec: dużo lepsza artyleria, dużo zwrotniejszy, ale słabsze i camo i zasięg torped (dwa razy mniejszy)
zasięg torped jednak nie ma aż takiego znaczenia... nie da się łatwo kosić celów z 15 czy 20 km (jak mają zasięgi topowe japońskie DD), mimo to różnice są spore i wymagają odmiennego stylu gry.
Wysłane 2015-05-12 08:38
@straszny
duży zasięg torped przydaje się na wąskie miejsca. wtedy odpalając torpedy na przesmyk nie celujesz nawet na coś konkretnego (zwykle strzelam zanim coś tam się w ogóle pojawi), ale "blokujesz" go. swoja drogą świetnie się to sprawdza na niszczyciele po przeciwnej stronie, które odpalają zasłonę dymną i nie widza idących torped. 2/3 przypadki trafiam takiego, bardzo często tonie.
Wysłane 2015-05-12 16:11 , Edytowane 2015-05-12 16:11
Świetny film na wzór zwiedzanych czołgów ekipa Wargaming robi wycieczki po okrętach-legendach
MIKASA - ostatni istniejący okręt klasy pre-dreadnought i jeden z pierwszych pancerników w całości opancerzonych nowoczesną stalą Kruppa, przy tym utytułowany walkami przez wiele lat, trochę jak później brytyjski Warspite.
Wysłane 2015-05-14 12:26 , Edytowane 2015-05-14 12:51
Panowie ogromne zmiany w grze!
patch 0.31
http://worldofwarships.eu/pl/news/common/update-031-announement/
* do gry wchodzą amerykańskie pancerniki:
Michigan, Arkansas, New York, New Mexico, Colorado, North Carolina, Iowa i Montana
(genialny komentarz: "Te groźne okręty mają bezsporne zalety: dobre opancerzenie, znakomitą ochronę przeciwlotniczą i potężne działa, chętne zaprowadzać demokrację wszędzie tam, gdzie to konieczne")
* ... i do tego japońskie lotniskowce: Hosho, Zuiho, Ryujo, Hiryu, Zuikaku, Taiho i Hakuryu.
* balans amunicji HE i AP - HE ma się stać bardziej użyteczna, AP słabsza
* balans pancerza
* likwidacja możliwości używania aim-assistów
* kary za firenldy fire i w końcu opcja banowania trolli z gry.
* topowe krążowniki mają od tej pory aktywne ekipy dodające HP, tak jak pancerniki.
* flagi sygnałowe! Za wyjątkowe osiągnięcia bedą kolekcje flag, które bedą dumnie powiewać na statku
Wysłane 2015-05-14 12:59 , Edytowane 2015-05-14 13:00
Update troche ważył, instalowało też przez jakis czas.
Trochę zabawy porobili z okrętami. Miałem independence na 5 poziomie, prawie wymaksowany a dostałem jakiegoś Bogue, w dodatku na stocku. Mi to tam rybka, bo duzo tego expa nie było. Ale ktoś miał 56 tysięcy nazbieranego, pare tysięcy jeszcze i odkryłby kolejny okręt i... nie ma nic. (z tieru VIII i VII, była jakaś wymiana statków).
I kolejna rzecz, którą ktos na forum wows zwrócił uwagę: za mało jest slotów. Wiadomo, że to są beta testy, i że wszystko będzie zresetowane ALE... bez przesady.
Wysłane 2015-05-15 12:25
Witajcie
Czy grając wczoraj z patchem doświadczyliście niewidzialnych okrętów?
Płynąłem sobie spokojnie (jak zawsze ;) ). 10km ode mnie jest amerykański pancernik. Ok. Tradycyjna wymiana ognia. Obok mnie płynie pancernik z mojej drużyny. I nagle jakieś 200-300m ode mnie pojawiają się torpedy. Z kierunku wrogiego pancernika, więc wszystko widziałem na drodze). Zupełnie znikąd. Żadnego dymu na drodze. Nic na radarze. Żadnego niszczyciela w pobliżu. Zero samolotów.
Dobra pomyślałem....przegapiłem jakiś samolot.
Ale jak za moment drugi raz to samo się stało, to już było mniej fajne. Na pewno nic nie było w okolicy (tylko jeden wrogi pancernik i jeden przyjacielski pancernik za plecami) Nic poza tym w promieniu 15km.
W kolejnej potyczce ktoś napisał na chacie, że doświadczył czegoś podobnego. Więc wiem, że mi się nie wydawało.
A jak u Was? Mieliście podobnie?
P.S. Fajnie pozmieniali odgłosy wystrzałów.
--
Pozdrawiam
Wysłane 2015-05-15 12:53
@SoulsMaster
Nie, wszystko w porządku. Choć dalej będę klnąć na ten kretyński MM - przeciwnik albo ma 2 statki więcej, albo lepsze statki. Wczoraj pluton IX rozpykał nas, gdzie my mieliśmy dwie VIII, dużo VII i VI. Ja grałem VI...
Albo wczorajsze piekło. Nadleciało 5 samolotów z torpedami (słownie: pięć!). 3 serie ominąłem, ale 2 podstępnie z boku więc nie było szans.
Wysłane 2015-05-15 12:55
@SoulsMaster to nie niewidzialny okręt tylko zostały zmienione odległości wykrywania torped. Co i jak dokładnie, powinno być w Patch notach, poszukaj tutaj
Wysłane 2015-05-15 15:07
@neo_989
O tym mówisz? Torpedoes' visibility from the air has been reduced. ??
No jak krążownikiem płynąłem a nie frunąłem. Więc mnie to nie dotyczy. ;) No i do tego tak jak napisałem - to było jakieś 200-300m (około 2 długości okrętu) jak je w ogóle zobaczyłem. Trochę za bardzo "poprawili" ten zasięg wykrywania torped:)
Ale ogólnie wczoraj fajnie się strzelało.
--
Pozdrawiam
Wysłane 2015-05-16 16:36
ja nowym patchem jestem zachwycony - znikneli auto-aimerzy w pancernikach, z 25 kilometrów robiący cytadele, pojawiły się dingi, AP działa teraz bardzo fajnie, czuć zmienne znaczenie przy różnym pancerzu statków.
Nowe statki nie są kalkami obecnych. działa plot działają sporo lepiej niż wcześniej, na wysokich tierach czuć w końcu siłę ciężkich krążowników jako ochrony pancerników i lotniskowców.
Wysłane 2015-05-24 12:43
świetna prezentacja Des Moines... chyba najbardziej zabójczego i uniwersalnego okrętu tej gry
[LINK]
Wysłane 2015-06-18 20:37
kupiłem zapke za ponad dolara ;)
Panowie Warto, support może Wam przenieść konto z NA na EU ale trzeba poczekać kilka dni.
Dostajecie dodatkowo okręt premium, moim zdaniem dobry jak na swój tier + 7 dni premium.
Ja na NA bawię się świetnie, można poćwiczyć przed otwartą betą. A okręt premium przechodzi do kolejnych faz gry.
Wysłane 2015-06-24 18:23
UWAGA UWAGA
w weekend rusza OTWARTA BETA World of Warships. Każdy bez żadnych ograniczeń będzie mógł sobie zacząć grać od nowa, albo po raz pierwszy.
Kto jest online: 0 użytkowników, 263 gości