@Yesusik
A co ma AS z LOhem do CC? No i przy twojej szansie na cc = 5% to faktycznie nie widać różnicy,
Forum > Software > Diablo III - temat ogólny, vol.4 !!! (& patch 1.04 >>> 1.05;)
Wysłane 2012-11-09 17:00 , Edytowane 2012-11-09 17:00
@Yesusik
Wywalić tarczę i hełm. W ich miejsce kupić/wydropić topór z loh/ls i jako hełm Mempo Zmierzchu (bez cc). Mempo da ci +9 do as i miejsce na klejnot. zapodać do hełmu najlepszy ametyst +18% życia i zapodać pasywki Mistrz broni zamiast stalowych nerwów i Bezwzględność zamiast Rządzy krwi. DPS wyskoczy w kosmos (będziesz miał szansę na krytyka 20% i obrażenia od krytyków 100%).
Wysłane 2012-11-09 17:55
@KrzysztofT
Hmm... sęk w tym, że właśnie hełm + tarcza daje mi w sumie 41% szansy na blok i sprawdza się to na prawdę bardzo dobrze = praktycznie co 2~3 atak mam zablokowany!
A jeżeli pójdę za Twoją radą, to czy te dodatkowe CC też nie zostanie obniżone przy party game?
PS
Pasywki przetestuję przy najbliższej okazji!
Wysłane 2012-11-10 22:41
@Yesusik
I po cholerę jej ten Skorn ? (zaklinaczka mojego WD ma Maximusa i wbrew pozorom dodatkowy summon się jak najbardziej przydaje
)
Wysłane 2012-11-11 10:34
@KrzysztofT
A jaką broń najlepiej dać templariuszowi, żeby czarodziejce szło łatwiej?
Wysłane 2012-11-11 11:35 , Edytowane 2012-11-11 11:46
@MarTnes
Jak grasz czarodziejem to wybierasz jako towarzysza szelmę. Dajesz mu piekielną machinę, wybierasz w jego zdolnościach dodatkowego krytyka + oślepienie, a z kuszy masz szansę za zakorzenienie i jesteś praktycznie niesmiertelny. Templariusz to sierota i nikt z nim nie gra.
EDIT: Ale jeżeli koniecznie chcesz grać templariuszem to weź cięcie niebios.
EDIT 2 : Jeżeli zamiast zakorzenienia wolisz mrożenie u szelmy to zapodaj mu Buriza do kyanon". Ta kusza mimo bardzo małego dpsu to prawdziwy wymiatacz w rękasz szelmy.
Wysłane 2012-11-11 12:36 , Edytowane 2012-11-11 12:40
@KrzysztofT
Hmm... tylko, że ten lazurowy mieczyk, to dmg max. ~900 i 50 int/vit, więc mojej zaklinaczce spada lfe o 20k. i obrażenia o połowę! Poza tym, to tylko max. 15% szansy na zamrożenie, więc mniej niż krytyki - mimo to, kupiłem jakiś tani egzemplarz, sprawdziłem na szybko jak działa i dochodzę do wniosku, że wolę wyższy dmg - zamrażanie nie przyspiesza bicia, a przy moim loh obrażenia od przeciwnika, nawet na MPx7, nie robią na mnie większego wrażenia, więc zostaje przy Skornie :) Ale dzięki za rady.
Wysłane 2012-11-11 12:36
@KrzysztofT
O dzięki, zaraz pokombinuję
Wysłane 2012-11-11 18:24 , Edytowane 2012-11-12 16:49
@KrzysztofT
10M lfe stworka zajmuje mi około dwóch minut... jeżeli jest dodatkowa ochrona lub skubańce teleportują się tam i we wte, to już trzeba 3~4min. Zależy od rodzaju elity, ale tak ze 7 do 12min. potrzeba! Dlatego przydaje mi się Zaklinaczka z wysokim krytykiem, bo teraz ten czas skrócił mi się o 1/3.
PS
Właśnie z powodu niskiego dmg, wcześniej latałem max z MPx5... dopiero teraz zaczynam zabawę z wyższym i jeszcze nie zdecydowałem, czy x7, czy może wypośrodkuję na x6 - po pierwszym run'ie po klucza będę wiedział więcej.
Wysłane 2012-11-12 13:57 , Edytowane 2012-11-12 16:50
@KrzysztofT
Wczoraj zrobiłem run na III akcie z "nową" Zaklinaczką... nabicie Męstwa i zabicie Klucznika na MPx6 zajęło mi ok. 45min - mniej więcej tyle samo, ile robiłem ze "starą" Zaklinaczką na MPx5, więc jest okej. Dzisiaj wybadam, jak pójdzie MPx7.
Wysłane 2012-11-13 09:29
@Yesusik
A tak na serio - opłaca ci się "farma" na tak wysokich MP? Ja tylko na klucze i na ubery (oczywiście w party) chodzę na MP8. Najefektywniejsza "farma" solo to MP3/4 - leci sporo dodatkowego expa do paragonów, a bicie elity to max 30 sekund, jak ta ma dodatkowe zdrowie.
Nie opłaca ci się granie na wysokich MP.
Wysłane 2012-11-13 09:35
@KrzysztofT: zgadzam się z tobą jak najbardziej, przy graniu Solo to MP5+ tylko po klucze.
Kto jest online: 0 użytkowników, 187 gości