@pustelnik
Ładne bitwy, szczególnie na IS-8
Jakie perki/skille masz/polecasz dla załogi w IS-8? Niedawno odblokowałem tą maszynę, i zastanawiam się, co trenować.
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 21
Wysłane 2013-04-05 11:21
Wysłane 2013-04-05 11:28 , Edytowane 2013-04-05 11:29
mi IS8 kompletnie nie przypasił... powiem więcej jedno z większych rozczarowań. Pancerz na tyle miękki że ogarnięty kierowca tier 8 leje go jak chce, tier 7 albo z gold ammo albo też potrafią przebić przód zwykłym AP. W walce z np. E75 czułem się zdecydowanie słabszą stroną.
koncepcją gry przypomina KV1S, ale armata nie ma już takiej przewagi nad resztą jak przy czołgu tier 6, a armor bidny...
Wysłane 2013-04-05 11:58 , Edytowane 2013-04-05 12:11
@straszny
Ty chyba jesteś masochistą, skoro natrzepałeś na nim ponad 500 bitew
To pewnie była droga do IS-7
No właśnie z tego co czytam, to wygląda mi na takiego większego brata KV-1S i sporo osób się do niego przekonuje po czasie.
U mnie na razie idzie marniutko, 14 walk, mam tylko ulepszone gąski i BL-9, ale to mało, często trzeba walić ze złota do równorzędnych przeciwników. Mam nadzieje, że po odblokowaniu topowego działa oraz silnika, będzie lepiej.
@all
Na załodze (główna załoga dla linii ciężkiej RUS, weterani z poprzednich maszyn), póki co mam naprawę i prawie gotowy BIA. Na pewno zrobie retrain'a i jeden z tych perków/skilli będzie zmieniony.
Chodzi głównie o:
żarówkę lub Jack-of-all trades dla dowódcy
armourer lub snap-shot dla strzelca
Kierowca dostanie clutch braking lub smooth ride
Pytanie, czy dobrze kombinuję?
Wysłane 2013-04-05 12:10 , Edytowane 2013-04-05 12:20
@koradon
Co byś proponował w takim razie, zamiast naprawy?
Chodzi o komplet dla dowódcy, działowego, i kierowcy
EDIT
strzelec:
na T34 bardzo przydaje mi się armourer (często dostaję krytyka w działo). Z drugiej strony, IS-8 jest bardziej manewrowy, więc snap-shot jest kuszący. Pytanie, czy częste zgony działa występują również na IS-8?
dowódca:
na T34 przydają się zarówno żarówka (potrafi uratować 4 litery) jak i jack-of-all trades (załoganci często padają, 1 apteczka to zwykle za mało).
Pytanie, co będzie lepsze na IS-8?
Wysłane 2013-04-05 12:20 , Edytowane 2013-04-05 12:21
@andrzej166
natrzepałem nim konkretnie 30-50 bitew.... , wcześniej była droga do IS7 w postaci IS4 i potem nagle dowiedziałem się że mam dużo bitew na IS8 a nie na IS4. Samym IS8 zrobiłem może 30, może 50 walk i sprzedałem.
Wysłane 2013-04-05 12:25 , Edytowane 2013-04-05 12:25
@andrzej166 no generalnie to co pisałeś jest niezłe. Rozumiem że na IS-8 a potem 7 czyli ja bym brał:
dowódca: Jack-of-all trades, potem naprawa i 6 zmysł (chociaz nie wiem czy dla HT to nie strata czasu zalezy od mapy)
działowy: snap shot, naprawa i armourer
kierowca: Clutch braking, naprawa i dowolne, ale chyba Preventative Maintenance
Oczywiście gdy drugi raz naprawa dochodzi do 100% znowu robisz podmiankę na skilla którego wymieniłem jako trzeciego
Z tym, że to odpowiada mojemu w miarę szybkiemu stylowi gry więc niekoniecznie musi Ci pasować
Wysłane 2013-04-05 12:48 , Edytowane 2013-04-05 13:20
@andrzej166
przeniosło statystykę walk z IS4 (tego dawnego tier 9) na IS8.
Anyway.... ja się teraz jaram zabawą tier 4, Pz III, wsadziłem mu haubicę 75mm... ale fajna zabawa ;p.. zastanawiam się czy bez premium zmieniać Konig Tigera na E75.... ale jakoś nie jestem przekonany.
Wysłane 2013-04-05 14:06 , Edytowane 2013-04-05 14:10
@koradon
Dzięki za sugestie. Do retraina mam jakieś 40-50 walk, więc jeżeli nic nadzwyczajnego się nie wydarzy, zacznę od jack-of-all-trades, snap-shot, a nad kierowcą się jeszcze zastanowię.
To będzie mój docelowy Tier9, wyżej się nie wybieram w tym drzewku. Zresztą, nie wiem czy w ogóle będę wstawiał do garażu jakiś pojazd Tier10 (Oprócz obiekta 268, ale to pieśń odległej przyszłości. Narazie ISU-152 w 2/3 drogi do Obiekt 704, no a jeszcze as nie wbity...).
@straszny
Na niskich tierach gra się bezstresowo, też je odwiedzam. Spotkanie na Tier3-Tier5 z trollem, obsługiwanym przez wprawnego gracza, to zawsze wyzwanie i spore zagrożenie dla moich niszczycieli
Co do KT vs E-75 - osobiście nie znam żadnej z tych maszyn, ale sporo osób na forum ma/miało te czołgi, na pewno ktoś się wypowie
Wysłane 2013-04-05 14:18
@andrzej166 powiem tak, kończyć na IS-8 to słaby pomysł. Tyle trudu to jednak gra nim nie rekompensuje. IS-7 jest moim zdaniem lepszy pod każdym względem i chociaż dla własnej satysfakcji ja bym go kupił.
Co prawda jeszcze nie mam swojego ST-I (i w sumie nie wiem czy będę miał bo mam już IS-4) ale z gry przeciwko niemu wydaje mi się bardziej zabójczy niż IS-8
Wysłane 2013-04-05 14:25 , Edytowane 2013-04-05 14:32
@koradon
Wszystkie znaki na niebie i ziemi (a konkretnie statystyki) wskazują , że IS-7 nie jest jakimś tam rewelacyjnym czołgiem Tier10, więc jakoś specjalnie na nim mi nie zależy.
Generalnie gram w pojedynkę, bez premium, co nie bardzo pasuje do gry w T9-T10. Kupno pojazdu tylko po to, żeby zajmował mi slota w garażu, jest bez sensu, tym bardziej, że jako T10 planuje wstawić obiekt 268. To mi wystarczy, i tak większość czasu gry spędzam w T5-T8 oraz na marderze.
Jeżeli IS-8 nie spełni oczekiwań, zrobię drugą linię ciężkich czołgów aż do ST-I. Tak czy siak, T10 heavy u ruskich nie ruszam. Jeżeli obie maszyny będą przeciętne, przerzucę załogę do KV-1S lub IS-3. To sprawdzone maszyny, dają mi dużo fun'u z gry.
Wysłane 2013-04-05 15:15 , Edytowane 2013-04-05 15:19
@straszny
I przez takich "złych i brzydkich" graczy ja ze swoim małym niemieckim czołgiem lub BT7 - mam problem
jadę i strzelam i strzelam a tu nagle "łup" i z mojego maleństwa zrobił się "rewers"
Najbardziej podoba mi sie jak moje maleństwo ląduje z 7 i 8 tierem - ładnie wygląda przy tych dużych. Chociaż ostatnio trafił mi się jakiś wredny z 7 który pchał moje maleństwo pod górkę.
Wysłane 2013-04-05 15:38
@andrzej166 Statystyki to nie wszystko, jego siłą jest zrywność i kształt.
Wysłane 2013-04-05 16:02
@andrzej166 sorry ale jak dla mnie Jack-of-all trades jest totalnie bezużyteczny, prędzej zużyjesz apteczkę niż poczujesz że on coś da.
Wg mnie naprawa to podstawa a must have to żarówka(każdy czołg). Najczęściej robię tak że dowódca robi pierwszy żarówę a reszta naprawę, jako drugi naprawa, reszta załogi skille dodatkowe jak Clutch Braking, Deadeye, Safe Storage, Smooth Ride, Snap Shot itp. 3 perk camo, gaszenie(rzadko ostatnio) lub też jakieś ciekawe dodatkowe.
BiA mam tylko na arcie.
Wysłane 2013-04-05 16:39
No właśnie ja robię podobnie. Wyjątkiem jest Object 704, gdzie w pierwszej kolejności cała załoga dostała kamuflaż.
Wysłane 2013-04-05 17:36
Ktoś tu narzeka na is8? Mi sie nim gra dobrze. Choć w drzewku jest jako heavy to trochę to med jest. Zwrotny, szybki ale pancerz taki sobie po bokach i z przodu. Ale te top działo robi zniszczenie (podobnie jak koszt naprawy w przypadku bardzo słabej gry , grając bez premki). Ja jestem zadowolony z tej serii radzieckich heavy, od kv1, po kv-1s, is, is3 i teraz is8.
Zauważyłem dzisiaj, że im bliżej jagpantherki tym lepiej gra idzie jagpziv. 15 bitew, 12 zwycięstw. I nie oszukujmy się, niekiedy to 500 dmg zadałem, niekiedy 1000. Raz czy dwa po 1,5k dmg. A exp leci. W jednej bitwie miałem 10 dmg zadanego i 900 podświetlonego :D Grając td
Wysłane 2013-04-05 18:11
@Maveriq
Mówię o statystykach WR, podawanych przez modderów, z uwzględnieniem średniego WR dla graczy oraz Tieru. Imho, dosyć wiarygodne źródło.
@Cappo_PL
Dzięki za uwagę o jack-of-all-trades. W takim razie, na dowódcy zaczynam od żarówki, potem naprawa
Sporo dobrych rzeczy się tutaj dowiedziałem o WoT, w tym również Pomogliście mi wybrać premium tanka - z konfrontacji T34 vs Lowe, polecony został T34. Jestem z niego bardzo zadowolony, choć wymagał podszkolenia załogi i małej adaptacji
Dlatego jestem otwarty na sugestie, wiem że mamy tutaj dobrych wyjadaczy
Kto jest online: 0 użytkowników, 177 gości