@lothar
EU1. Na EU2 jest zdecydowanie gorzej.
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 22
Wysłane 2013-05-23 20:13
Ja w sumie nie zwracam uwagi (automatyczny wybór mam ustawiony) i jakiejś specjalnej różnicy w poziomie graczy nie widzę. Sztampowy wynik to 15:4, kwestia do której drużyny uda się załapać jest widoczna po maks trzech minutach. Jak jest się w złej to z celnością/penetracją dzieją się cuda(strzał z jgtigera w środek zdetruckowanego t50 2 za 0 na stu metrach). Wyrównane walki typu 15:9 czy mniej zdecydowanie rzadziej.
Wysłane 2013-05-23 22:39
Dziś w moim klanie nastąpił jakiś przełom :P Na 10 bitew aż 6 było zwycięstw. Graliśmy głównie VI. Ostatnie kompanie to jak raz była wygrana to święto. Ale dziś pykło. No i TS to podstawa. Btw nawet przywykłem do ładowania 13.8 sek w kv-1s, czas już nie jest taki straszny. Nawet nie wiem kiedy mija
Wysłane 2013-05-27 18:08
Remont ciężkiego czołgu IS-2 z kolekcji Muzeum Broni Pancernej CSWLąd
[LINK]
Wysłane 2013-05-27 18:28
Ciekawy tekst potwierdzający "uczciwość" WG w kwestii MM w tankach i ogólnie "sprawiedliwości" w tej grze
[LINK]
Wysłane 2013-05-27 19:11 , Edytowane 2013-05-27 19:15
@thor2k
Wnioski mocno naciągane, ale w jednym autor ma rację: WoT za mało premiuje dobrą grę (faktycznie można walić na pałę, strzelając tu i tam po drodze a do tego jest to bardzo efektywna metoda farmienia, o ile nie zależy nikomu na WR), bo różnice (kredyty, XP) między dobrą a złą grą są zbyt małe.
Imho to celowa polityka WG, a że działa przekonywać nikogo nie trzeba. Chłopaki doszli do słusznego wniosku, że trzeba wspomóc przeciętnych (czytaj kiepskich) graczy, bo to oni stanowią 90% populacji = potencjalna $$.
Kolejny krok w tą stronę, to nowe zmiany w pierwszej załodze dla nowego konta: WG potwierdziło, że każdy nowy gracz otrzyma 1 załogę 100% (więc dla początkujących teoretycznie będzie łatwiej, w praktyce na kolejnych tierach przeżyją znacznie większy szok, niż do tej pory).
Mi to w sumie rybka, wciąż bawię się bardzo dobrze
Dużo bardziej "grzeją mnie" zmiany w mechanice gry @ 0.8.6
Wysłane 2013-05-27 22:31
@andrzej166
mi na EU2 - idzie lepiej niż na 1
a dziś zrobiłem cos brzydkiego...
siedzę sobie w KV1 walę do 2czołgów - jeden ma już 8 a drugi 14 punktów życia - a tu nagle z mojej drużyny jakieś małe cóś wjeżdża mi pod lufę zasłania widok i chce sobie nabić punkty
wściekłem się i zareagowałem wjechałem mu w kuper i wypchnąłem pod lufy tych 2 czołgów
brzydko oj brzydko - ale miałem trochę satysfakcji może 2 raz tak nie zrobi
Wysłane 2013-05-28 15:29 , Edytowane 2013-05-28 15:41
@Pio69
jeśli polujesz tak na zabicie czegoś to mogę się założyć że masz WR poniżej 50%. Raczej gracze mający niską efektywność mają ciśnienie na dobijanie celów.
Tak naprawdę liczy się zadany damage, ilość spotów i obrona/zdobycie bazy a nie czy kogoś dobijesz. A team-killing w takich sytuacjach jest niedopuszczalny, przecież ten gość nie wykonywał żadnych wrogich rzeczy wobec Ciebie.
Wysłane 2013-05-28 15:34 , Edytowane 2013-05-28 15:35
Apropo CW:
Czy jest gdzieś lista modów których nie można używać na turniejach? O paru wiem ale lepiej się upewnić dwa razy. Dzisiaj akurat turniej jest o 19:00.
Wysłane 2013-05-28 15:49
@straszny
WR nie jest w mojej ocenie wyznacznikiem na niskich poziomach wszystko zależy od szczęścia i sposobu losowania. /ta WR jest poniżej/
Np ostatnio grałem KV1 i trafiałem do poziomów VII, VIII - co można nabić??? a może za scouta miałem robić jak taki IS3 jest szybszy i kręci kółka wokół mnie??? /miałem szczęście jak z 2-3 trafiłem krytycznie/
A jak trafiłem do poziomów V i IV to nabiłem trochę punktów a i tak zespół wyginął i bitwa przegrana
W obu przypadkach WR leci na pysk i co z tego kiedy jesteś 3 lub 4 w zespole w bitwie... jak bitwa przegrana
Wysłane 2013-05-28 15:55 , Edytowane 2013-05-28 16:09
@Pio69
owszem, dobry gracz na dłuższą metę nie powinien spadać poniżej 50% dla czołgu. Nie widziałem jeszcze słabego gracza z WR powyżej 52% dla jakiegoś czołgu, jak ma więcej niż ok 100 walk widać czy umie danym czołgiem jeździć czy nie (ja jak mam poniżej 50% WR dla czołgu, czyli średnio więcej teamowi przeszkadzam niż pomagam, nie oceniam tanka bo znaczy że nie bardzo umiem nim grać i za dużo szkody robię)
KV1 ma derp-guna 122 mm, który z HE ammo spokojnie potrafi zadawać damage do tier 8 włącznie.
Wysłane 2013-05-28 17:40 , Edytowane 2013-05-28 21:24
@nickey w cw nie ma zabronionych modów, w turniejach ESL zabroniony jest mod wyłączający krzaki i chyba białe wraki.
@straszny coś dla ciebie [LINK] bo lubisz czytać takie dokumenty :)
Trochę im kasy przybyło w porównaniu do 2011.
Wysłane 2013-05-29 09:26
@Augur
Zależy co lubisz i jakich czołgów masz więcej (niemieckich czy amerykańskich). Gdybym ja miał wybierać to zdecydowanie T34. Na beta testach patchów pograłem obydwoma tankami i T34 mi podszedł bardziej. Ale jak to mówią - ty tu wydasz gold :P
Wysłane 2013-05-29 10:10
@AUGUR Sam mam T34 i mogę Ci go polecić. Tym czołgiem można zazwyczaj bez problemu rozwalić Lowe oczywiście chowając dolny pancerz. Dodatkowo Lowe łatwo jest podpalić, nawet nie chcę sobie wyobrażać jak frustrujące musi być podpalenie kiedy człowiek już raz gaśnicy użył, a niestety sam już kilkanaście razy widziałem takie przypadki. Dla mnie gra T34 to przyjemność ale dodać muszę, że na załodze mam już 3 perk w połowie zrobiony.
Wysłane 2013-05-29 11:56 , Edytowane 2013-05-29 12:04
Jako posiadacz T34 mogę go polecić, to dobry czołg. Bardziej mobilny od Lowe (jednak nadal dość wolny), większa alfa i penetracja (Penetrację Lowe wciąż ma bardzo wysoką).
Doskonale opancerzona wieża, papierowy kadłub.
Lowe ma lepszy pancerz na przodzie kadłuba i nadaje się do kątowania, podczas gdy T34 musi chować cały kadłub.
Generalnie, oba pojazdy to dobry wybór, imho Lowe lepiej nadaje się do walk w okolicach swojego Tieru, natomiast gdy wysoko rzuca, przewagę ma T34.
Rozważ dodatkowo nieco inny, niedoceniany pojazd premium - SU-122-44.
To jest Tier VII, ale zarabia podobnie do Lowe i T34, a kosztuje prawie że 1/2 ceny w realnej gotówce.
Imho SU-122-44 to odpowiednik Type-59 na T7 - niby premium, ale równie dobry (jak nie lepszy) co normalny, wymaksowany pojazd swojego tieru. I ciągle dostępny w sklepie.
Jeżeli ma służyć do farmienia srebra, to jest to ciekawa alternatywa - o ile nie masz nic przeciwko grze w TD, czy też rzutują inne względy (jak pisał nickey)
Wysłane 2013-05-29 13:24
@andrzej166 Noo SU-122-44 miałem okazję się przejechać i poziom frajdy z gry jest duży.
Kto jest online: 1 użytkowników, 248 gości