Ma ktoś kompa z R7 260 i intela ?
Bo chciałbym porównać jak wypada z porównaniu z moim x4 740 @ 4,32 ;)
War Thunder Benchmark
1920x1080p i Ustawienia Filmowe
Wojna o Pacyfik (Ranek)
Średnia FPS 104.2
Średnia min FPS 78.1
Wynik ogólny 23742
Wyspa Św. Patryka
Średnia FPS 65.6
Średnia min FPS 53
Wynik ogólny 4576
Forum > Software > War Thunder - wątek pierwszy, ale niekoniecznie ostatni
Wysłane 2014-10-26 12:46
Wysłane 2015-01-19 18:05
Hop ;p
U mnie to wygląda tak:
Wyspa św. Patryka
śr 42,4
min 36
Wynik ogólny 2953
Bitwa o Berlin
śr 45,1
min 30,9
Wynik ogólny 4149
A jak waszym zdaniem wypadają czołgi w WT w porównaniu do WoT?
Wysłane 2015-01-20 11:12
osobiście grałem kilka razy, bo to jednak nie moje klimaty, ale z tego co widziałem u kumpla to graficznie trochę lepiej niż WoT (szczególnie jak się ma konto premium), ale reszta jakaś taka jakby niedopracowana. podobno mapa terenu beznadziejna. i wydajność w WoT trochę niższa.
Wysłane 2015-01-20 11:37 , Edytowane 2015-01-20 11:38
WarThunder podszedł do czołgów jak do FPSa, pomysł z respawnami i całym sposobem rozgrywki w WT kompletnie mi nie podszedł. Tutaj World of Tanks jest ciągle niedoścignionym wzorem, nawet jeśli znudziło mi się, to dopiero po 4 latach zabawy.... zadna gra tyle czasu mnie nie trzymała przy sobie.
Wysłane 2015-01-20 17:41
Ale z tym FPSem to masz na myśli Arcade Battle? Czy bitwy realistyczne/symulacyjne też?
Wysłane 2015-01-21 08:22
Z tego co rzuciłem okiem, bo dopiero zacząłem rozwijać czołgi:
AB - mamy ten krzyżyk gdy najedziemy na czołg wroga celownikiem, robi się zielony gdy jest na czułym miejscu.
RB - ww znika.
SB - ww znika + nie ma kamery trzecioosobowej.
Wysłane 2015-01-21 22:03 , Edytowane 2015-01-21 22:36
@pustelnik
Literki Ci się pomyliły ;p
Tak to wygląda:
No i zmiana widoku do celowania [LINK]
Edyt:
Hmm, jakby zdjęcie nie oddawało co się dzieje:
Kamera jest ustawiona w określonym punkcie, ciężko mi powiedzieć czy to pozycja dowódcy czy coś.
Ciężko stwierdzić czy to widok z pojazdu, z powierzchni pojazdu, nieco nad pojazdem, czy to zależy od użytego pojazdu.
Jeśli np wezmę wóz wyposażony w działo przeciwlotnicze to celując ponad horyzont nie widać nic pojazdu, włączając w to lufy działa. Jeśli spróbuję 'wycelować pod siebie' to widać z góry czapki operatorów działa ;p
Wysłane 2015-01-23 21:18
@Cursed
Wygląda ciekawie, choć szczerze mówiąc myślałem że pokusili się o coś bardziej w klimacie Red Orchestry. Tam np dowódca jak żeby mieć pełniejsze pole widzenia mógł sobie otworzyć właz ale też nie mógł się obrócić za siebie tyle tylko ile da radę szyję przekręcić. Żeby zrobić pełny obrót do tyłu trzeba było wieżę przekręcić. Czy kierowca widzący przez właz dość mało, po jego otwarciu więcej ale obu (kierowcę i dowódcę) można łatwo zastrzelić jak wystają z czołgu. Już nie wspomnę takim bajerze jak celowniczy kręcący nastawami celownika - albo określasz sobie na oko dystans i regulujesz celownik albo walisz stosownie niżej/wyżej.
Wysłane 2015-01-23 21:31
Brzmi super
Tutaj jest tak że chociaż widok dosyć ograniczony, to wciąż jest przycisk jak w arcade po wciśnięciu którego można kręcić kamerą dookoła nie ruszając przy tym lufą.
Czyli trochę lipa...
W sumie to jedyne co jest trudniej to dopatrzyć się przeciwnika, w arcade każdy ma nad sobą czerwony napis z nazwą gracza i modelem czołgu, w symulacji nieraz strzelałem do jakiegoś głazu lub zniszczonego już czołgu ;p
No ale ja to ślepy prawie jestem ;p
Kto jest online: 0 użytkowników, 306 gości