@thor2k
Na tym sprzęcie asa mam już jakiś czas (na asa starczyło jakieś 1300 XP, zrobione w okolicach 5k dmg).
Drugi raz, odznaki już nie dostajesz, nawet jeśli poprawiłeś wynik ;)
@nickey
Wg najnowszych info (na FTR) KV-1S NIE dostanie "nerfa" w 0.8.9
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 23
Wysłane 2013-09-22 13:39 , Edytowane 2013-09-22 13:42
Wysłane 2013-09-22 16:17
@nickey Dobrze rozumiem, że AMXy wysyłacie same? One nie służą do walki bezpośredniej, to jest wsparcie ogniowe trzymajcie się tuż za pierwszą linią.
Wysłane 2013-09-22 19:48
@Sturmovik
Jeżeli lubisz grać medami to owszem, warto. Penetracja 150 mm, dmg też 150 więc to typowy średniak. Ładowanie 3.88 sek (na 100%). Ja mam ten premium czołg i z premką 50-70k za bardzo ładną bitwę jest. Tak to koło 40. Bez premium to koło 20-30k, nawet 40k za ładną bitwę (2k+ dmg). Niby to miękkie ale od 7,8 czasem potrafi odbić. Bba nawet stalową ścianę dostałem parę razy
Wysłane 2013-09-22 20:58
Właśnie wyekspiłem AMX 50 100. Czeka mnie jeszcze ze 3 dni zbierania kaski na zakup ale już przezbroiłem załogę na M4 45 z myślą o tym tanku. Dałem dowódcy - Żarówę i Mentora, celowiczemu Snajpera i Strzał z Biodra, ładowniczemu Bezpieczne Magazynowanie i Naprawę, radiooperatorowi Rozeznanie i Naprawę, kierowcy Gładką Jazdę i Naprawę. Jako dodatki wożę - Dosyłacz, Stabilizator i Skrzynkę. Good idea ? Jak sądzisz nickey ? Coraz lepiej mi się też gra M4ką i AC Mle 46. Na M4 dziś wyciągnałem ponad 3800 dmg. AC jak to TD dużo zależy od losów bitwy ale po założeniu dosyłacza jest masakratorem ( nie mam jeszcze ostatniego działa ).
I tu pojawia się druga sprawa - cena amunicji do 90 to 255, do 100 ponad 1000.... masakryczna róznica, szczególnie na AMX 50 100 z magazynkiem to musi być studnia bez dna. Da się grać dobrze tym czołgiem strzelając tylko z 90ki ? O goldammo to ja zapomniałem już dawno i nie zamierzam używać - lepiej dobrze przycelować za 255 $ zamiast za 4000 $ i efekt ten sam.
Wysłane 2013-09-22 21:34 , Edytowane 2013-09-22 22:25
@cichy
Good idea. Ja mam dla dowódcy orle oko bo fajnie widzieć czy wróg ma ammoracka walniętego. Czy może gąski uszkodzone. Co do działa - bierz 100 . Może pestki droższe ale po 300 -340 dmg wchodzi. Najwięcej to 360 hp mi wylosowało na pestkę. Co do studni - no trzeba uważać. 6 pestek, ładuje 47.5 sek.
edit
@pustelnik
Jakie 4 sek, 2-3 i już pokazuje. Zresztą TD != med . Tym moge ładnie objechać, z dystansu walnąć. Mam ten perk na IS3 i mi się spodobał. Co mi po żarówie jak musze z 2 linii grać.
Wysłane 2013-09-22 22:01
@nickey Co do orlego oka - miałem tego perka przez parę tysięcy bitew na niemieckich td ale w końcu zrezygnowałem. Przy wysokich tierach 4s patrzenia się na typa co może ci sprzedać strzała za 1/4 hp żeby dowiedzieć się że padło mu radio to nieco marnowanie slota na umiejętności u dowódcy w mojej opinii. Od dłuższego czasu go nie mam i jakoś spadku swoich możliwości bojowych z tego powodu nie odnotowałem. Nie twierdzę że to zły wybór, tylko koszta w stosunku do korzyści są niewspółmierne jak dla mnie. Pad ammoracka, działa, ładowniczego czy tam innych strategicznych członków załogi/podzespołów trafia się tak czy siak, a weryfikacja tego przy pomocy perka to często wystawianie się na ryzyko oberwania.
Wysłane 2013-09-23 08:51
Ej powiedzcie mi jak to jest z doświadczeniem załogi po przekwalifikowaniu. Bo chcę kupić ISa i przenieść załogę z kv1s i wszyscy mają ma razie braterstwo broni nabite do 85% i się zastanawiam czy doekspic do tych 100% i dać kolejne umiejętnosci i przenosić czy moge spokojnie przenosić ich teraz i nie stracę całych tych 85% (przy stracie do 75% byłbym skłonny przekwalifikować).
Wysłane 2013-09-23 09:20
Yoshi
Na szczęście przekwalifikowanie nie wpływa na perka. Tylko na poziom załogi. Czyli możesz mieć BiA zrobione na 80% i po przekwalifikowaniu na IS - dalej będzie na 80%. Jedynie poziom załoganta się obniży o 20% (darmowe), 10% (20k srebrnych za osobę) lub wcale (gold). I tu fajna ciekawostka. Jeżeli miałbyś żarówkę zrobioną na 100%, przekwalifikujesz na 80% poziom dowódcy to perk będzie działał.
Wysłane 2013-09-23 09:35
Aha to nie jest tak źle bo i tak nie stosuje golda to i tak bym stracił ten % umiejetnosci podstawowej. Bardziej obawiałem się, że mi te dodatkowa również obniży.
No to może dzisiaj będę już śmigać ISem bo mnie trochę juz ta kv1ska męczy ze swoim kruchym pancerzem kadłuba. Czołg jest super jak się jest na szczycie listy ale jak u dołu to kiepski pancerz, mało HP + monstrualny reload działa jest masakryczną kombinacją . W zasadzie wtedy najlepiej sie gra w miejskich potyczkach dzię reload nie jest taki dokuczliwy.
Ale fakt działo przywalić potrafi, jak widze ósemki po drugiej stronie to przełaczam na gold ammo i mogą zaczać sie bać
Wysłane 2013-09-23 21:39
Panowie, tak epickiej walki to dawno nie miałem. Wyciągnąłem po dłuuuuugim czasie isa 7 z garażu i padła taka bitwa że mi żal będzie nienagrywania tego.
Zwycięstwo!
Bitwa: Linia Zygfryda 2013-09-23 20:49:12
Czołg: IS-7
Doświadczenia: 4 127 (x2 za pierwsze zwycięstwo tego dnia)
Kredytów: 73 834
Osiągnięcia w walce: Stalowa ściana, Specjalista, Strzelec pancerny, Medal Radley'a-Waltersa
Spotkaniówka na Lini Zygfryda nie miała być niczym nadzwyczajnym - na początku przed wjechaniem w miasto ktoś zaświecił 12t, jakiegoś isa 3 - dostali po strzale i tyle. Wjechałem za barbakan w kolumnie 5/6 i tam zacząłem klepać KT i t32, a team zaczął padać. Obaj, przy współudziale conquerora padli.Teamy mocno się przerzedziły, pomogłem ubić kw4, e 75 postanowiło się ze mną ścigać ale się przeliczyło. Na horyzoncie zamajaczył batman full hp - strzał i oczywiście gąski, nim przeładowałem zwiał. Zostało ze mną t44 i wzór 132. Wz wjechał pod lufę 50b zanim zdążyłem cokolwiek zrobić. T44 ściągnęło na siebie uwagę 50b, przez co zginął ale mi się udało dobić amxa. Wywaliłem wszystkie zwykłe kulki - zostały już tylko 2 sztuki goldammo i 4 he, a to wszystko na batmana, w dalszym ciągu nie ruszonego... Zaczął się rajd po mieście, pierwszy wypatrzyłem wroga i ten, o dziwo zamiast zwiewać, postanowił się ze mną bić na klaty w ciasnej uliczce . Dojechałem dziada, strzał i taranowanie, bo bałem się że mi amunicji nie styknie. Drugi strzał, niestety pudło. Batman zdążył naprawić gąski i uszkodził mi działo i zdjął moje gąski, po czym zaczyna zwiewać na przedpola. Naprawiłem gąski. Zostały mi 4 he kulki, w ostatnim momencie nim zniknął nad jeziorkami dziabnąłem go w tyłek za dobre 650 hp
Wyjechałem za nim, waląc na dużym dystansie z rozwalonego działa znów zdjąłem mu gąski, lecz za 0 hp. Lecę go gościa, taranowanie i z przyłożenia strzał - zdjąłem go, w magazynku została jedna kulka...
Nie wiem czy gość był nieogarem czy może krótko batmana miał ale w mojej opinii, zwiewając przede mną i wyciągając w pole miałby dużo większe szanse żeby mnie wykończyć, a tak zjechałem go od 100 do 0 łykając od niego jednego penetracyjnego strzała.
Wysłane 2013-09-24 12:55
No kupiłem wczoraj ISa. Pancerz dobry ale na razie wszystko stockowe i gra sie koszmarne. 85mm działo pudłjue tak jakbym miał pijana załoge a jak trafia to zwykle za 0 bo 120mm penetracji to jest dobre to walenia w 5 tiery. Z gold ammo lepiej ale bitwa kosztuje majatek (szczególnie przy tej celnosci)
Wysłane 2013-09-24 13:58 , Edytowane 2013-09-24 14:23
@krzyss
Ile tego golda dają? Tak jak nickey pisał, 1200 czy coś się zmieniło?
@Yoshi_80
Uroki stockowych czołgów. "Na pocieszenie" dodam, że naprawdę ciężki grind zaczyna się w Tier 8, zaś Tier 9 to często tragedia
W tym kontekście, stockowy Tier 7 to pikuś, dlatego stosuję zasadę: nie marnować free XP i używać tylko na wybrane moduły w pojazdach T8+
Trochę lepiej jest wtedy, gdy robisz kolejne drzewka w tej samej nacji, bo część modułów masz już odkrytych.
Najlepiej grają ze sobą czołgi średnie i ciężkie, bo zwykle współdzielą (w pewnym zakresie) działa, radia i silniki.
Niszczyciele są w gorszej sytuacji, bo ich działa są zawsze inne niż w medach czy ciężkich - ale za to nie trzeba grindować wieży (oprócz jednej linii US TD).
EDIT
Jeszcze kwestia co do załogi - zdecydowanie polecam przenoszenie doświadczonej załogi na wyższy tier, nawet jeżeli poprzedni czołg zatrzymuje się na stałe w garażu.
Doświadczona załoga bardzo ułatwia grę/grind na nowym (i zwykle słabo znanym) sprzęcie wyższego poziomiu, dlatego lepiej ją tam przenieść, a na dotychczasowym sprzęcie zakupić świeżych czołgistów (ich brak doświadczenia nie będzie tak doskwierał na dobrze już znanym czołgu).
Wysłane 2013-09-24 15:32
@andrzej166 wychodzi na to że 1200 dla już zarejestrowanych [LINK].
Wysłane 2013-09-24 22:05 , Edytowane 2013-09-24 22:09
Ja mam dziś dzień debili dobijaków. Skubię przeciwnika do paruset/parudziesięciu HP i nagle pięciu moich zaczyna walić i dobija sobie fragi do "misji 60 fragów na wentylację kl.3". Sprawdzone empirycznie w ostatnich 10 walkach gdzie jakieś pomidory, całe czerwone mają więcej fragów ode mnie a ilość dmg nie przekracza 1000 a nawet 500hp. Wkurzyłem się i teraz jak jadę ubijać jakiegoś typa to zastawiam go swoim czołgiem tak, żeby żaden pomidor sobie nie zbierał fragów moim kosztem. Porażka.
@andrzej166 Grind wieży w lini TD US jest tylko do T25/2 (T7) i Jacksona (T6) o ile pamiętam
Wysłane 2013-09-24 22:08 , Edytowane 2013-09-24 22:08
Ktoś ma chęć zweryfikować i odkryć gdzie tkwi haczyk
[LINK]
Kto jest online: 0 użytkowników, 216 gości