Tak. Wystarczy konto na Steamie i ściągnięty darmowy Source SDK 2007 no i jakieś 9-12 GB wolnego miejsca na HDD.
Forum > Software > Black Mesa
Wysłane 2012-09-16 18:36
Wysłane 2012-09-16 18:38
A to konto na Steamie - trzeba płacić, czy za darmo można założyć?
Jakąś instalkę widzę na stronie projektu - można więc bez Steama ściągnąć, znaleźć gdzieś to SDK i zaionstalować?
Pozdr.
Wysłane 2012-09-16 18:45 , Edytowane 2012-09-16 19:09
Za darmo zakładasz i nic nie płacisz dalej. Nie wiem nic o wersji non-steam, ale Google mówi, że jakieś SDK tam jest tylko pewnie wymaga o wiele więcej kombinowania niż takie założenie konta więc imo nie warto. SDK na Steamie się doinstaluje przy pierwszej próbie odpalenia Black Mesa.
Wysłane 2012-09-16 19:11
To jeszcze ostatnie pytanie - jeśli zainstaluję całość przez tego Steama, zostanie mi na dysku jakaś instalka czy coś, by zainstalować grę na laptopie (nie wiem, czy kupować jakąs kartę graficzną czy nie spróbować na lapku pograć)? Czy na drugim komputerze znów trzeba będzie całość ściągać?
Pozdr.
Wysłane 2012-09-16 19:19
Skopiujesz sobie zawartość folderu i powinno latać (tzn Steam stwierdzi że ma i tyle).
Wysłane 2012-09-17 09:05
Gra jest wykonana wyśmienicie. Wielkie brawa dla twórców. W sumie nie dziwię się teraz dlaczego to tyle trwało jak garstka ludzi robiła grę od nowa. Ja już doszedłem do Lambda Complex Szkoda, że trzeba będzie jeszcze trochę poczekać na Xen ale i tak jest super.
Wysłane 2012-09-17 11:10 , Edytowane 2012-09-17 11:12
Greg_u
[LINK]
Grałem w weekend . Jak dla mnie super. Jest klimat, są wspomnienia oryginału, rewelacyjna oprawa A/V. Jestem mile zaskoczony faktem, iż levele nie są wyrenderowane od nowa tylko przebudowane i zmienione. Główne "punkty" są oczywiście zachowane ale to nie są te same mapy.
. Kawał dobrej roboty.
Wysłane 2012-09-17 16:45 , Edytowane 2012-09-17 17:19
Ostatni etap to najgorsze co im nie wyszło bo fps leci na łeb na szyję, ale po za tym gitarka ( no może poza misją z niekończącymi się posiłkami w bazie tylko nie pamiętam czy tak było w oryginale ).
Wysłane 2012-09-18 02:11 , Edytowane 2012-09-18 02:18
Half-Life 1 to najlepsza gra FPP i najbardziej rewolucyjna. No cóż, ja też nie grałem w wiele kultowych gier jak Diablo, Heroesów i inne wynalazki co ludzie grali więc... i tak was nie rozumiem
@BartekW
Left 4 Dead 2 to akurat ten poziom silnika Source co ten mod i nie wygląda to dobrze dla tej integry Intela jednak i tak będzie lepiej niż jak pierwszy raz grałem HLa na Pentiumie 166 z 32MB pamięci gdzie grałem w 320x240 i wszystko sie niemiłosiernie cięło. Ciekawostką było to że zabijanie żywych obiektów pomagało w wydajności i tak jak się nagromadziło np. trzech profesorów i barney w jednej większej mapie to się wyraźnie cięło. Można było problem z zlikwidować i wyraźnie lepiej chodziło. Jednak sumienie nie pozwoliło przejść gry zabijając NCPków. Nie widziałem żadnej potem gry która by dawała takie wybory moralne
No może DeusEx jeszcze ...
Wysłane 2012-09-18 08:08 , Edytowane 2012-09-18 08:12
@XoR
no chyba jajca sobie robisz z tymi wyborami moralnymi, każdy, dosłownie każdy RPG daje niebo więcej wyborów "moralnych". Widziałes ile decyzji pozwala podejmować choćby Witcher 2? Świetne wybory dawał chocby wiekowy SW: KOTOR/KOTOR2.
Wysłane 2012-09-18 09:10
Jeśli chodzi o wybory moralne to raczej Mass Effecta nic nie przebije ale Xor żartował przecież. Chodziło o to czy zabić NPCów i mieć więcej FPS czy oszczędzić i cierpieć z powodu kiepskiej wydajności a to faktycznie nie lada rozterka moralna.
Wysłane 2012-09-18 10:59
@castro
fakt, jeśli to było w kategoriach żartu że zabić NPCów w celu uzyskania wydajności to nie załapałem
(pisane rano przed kawą ;p)
Wysłane 2012-09-18 11:21 , Edytowane 2012-09-18 11:25
W końcu się doczekałem.
Ale zagram dopiero, gdy będzie dostępny komplet.
PS,
@pi_nio dwójkę zacząłem na konsoli, ale po krótkim czasie zniechęciło mnie sterowanie.
Może kiedyś sięgnę, chociaż liczba tytułów, w które miałbym ochotę zagrać tak się wydłuża, a czasu na grę prawie nie mam, że pewnie nigdy to nie nastąpi.
Wysłane 2012-09-19 16:17 , Edytowane 2012-09-19 16:54
Ja próbowałem na siłę zmusić jakoś steam'a do łyknięcia tego SDK z innej ścieżki, niż docelowa ale niestety póki co, się nie udało... musiałem zrobić trochę miejsca "na C" i ruszyło. Jeszcze spr. czy pójdzie z pakietem OrangeBox.
Niestety przez kilka kolejnych tygodni sobie nie pogram... serdeczny placem lewej ręki mam w ortezie i tak się nie da grać - żeby zrobić krok w bok, muszę przenieść środkowy palec z "W" na "A" i wtedy nie mam jak iść "po skosie" - nie wyobrażam sobie modelu walki z takim utrudnieniem... muszę poczekać, aż zerwane ścięgno palca się zrośnie.
Kto jest online: 0 użytkowników, 161 gości