@Danielo
Dużo zależy od podejścia gracza. Każdy czołg ma zalety i wady. Ja ostatnio polubiłem magazynki ciężkie, francuskie. Pancerza ma tyle co kot napłakał ale działo rekompensuje wszystko.
@Yoshi
Luchs, ten z 4 tieru? I może bez gold ammo? Wcale taki szybki nie jest jak na scouta, miałem go wymaksowanego, z tą 30mm i szału nie było. Przebic rzadko, raczej cos poświecić. Zdecydowanie lepszy jest Leopard (5 tier).
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 23
Wysłane 2013-10-01 08:26
Wysłane 2013-10-01 08:41 , Edytowane 2013-10-01 08:42
@nickey tak ten luchs. Tzn szybki w miare jest ale jego wadą jest nieco słabe przyspieszenie i pod górki zamula. Niestety nie mam innego scouta bo leoparda nie wymaksowałem.
Celowo do luchsa zamontowałem wieże stockową bo sie szybciej obraca i jest dużo lżejsza wiec powienien szybciej śmigać.
Działko ma całkiem niezłe przebicie na standardowej amunicji, z głowy nie pamietam ale coś koło 100mm, gold ammo własnie na tym działku juz niewiele daje i IMO się nie opłaca tracić kasy. W każdym razie pełnym magazynkiem urwałem tigerowi gąskę i posiekałem troche bok, bo ze 2-3 przebicia były. Jagpancerowi tyłek to totalnie zmasakrowałem. T29 od boku też dostał bardzo ładnie . Oczywiście strzelałem z samego bliska, dosłownie z kilku m i od razu uciekałem nim zdążyli sie obrócić
Wysłane 2013-10-01 20:02 , Edytowane 2013-10-01 21:30
znalazłem rozwiązanie (u siebie) - poczytałem że Wargaming przeniósł ustawienia gry z komputerów lokalnych na serwer, więc problem na pewno tkwi w spierdzielonej komunikacji sieciowej engine gry ze światem... jestem w sieci lokalnej z paroma routerami i access-pointami po drodze... przeniosłem połączenie bezpośrednio do pierwszego urządzenia z otrzymywanym sygnałem.... i voila, lag zniknął. Swoją drogą nigdy nic takiego wcześniej nie miałem.
też swoją drogą że nikt w Wargamingu takich rzeczy nie testuje wcześniej....
Wysłane 2013-10-01 22:54 , Edytowane 2013-10-01 22:54
@Cappo_PL
w paru miejscach poczytałem bo ludzie próbują rozkminić dlaczego gra im nagle po latach dobrego działania ostro ścina... wszystko rozbija się o to że gra od patcha 8.8 bardzo intensywnie korzysta z połączenia sieciowego, wszystkie ustawienia, dane graficzne, wszystko co związane z mapami jest teraz przeniesione na serwer a nie trzymane lokalnie i jakoś na bieżąco synchronizowane.
Wysłane 2013-10-02 11:01 , Edytowane 2013-10-02 11:49
Pewnie już wiecie, że obecnie (aż do 15 września) jest event [LINK] na sowieckie drzewko niszczycieli prowadzące do Object 268:
30% zniżki i 30% większe zarobki na ISU-152, Object 704 oraz Object 268.
To pozwala spokojnie wyjść na plus (Tier VIII) czy na swoje (Tier IX) - nawet bez konta premium.
W połączeniu z misją [LINK] 250k kredytów za 50k zadanych uszkodzeń (sumowane z całego dnia na wszystkich pojazdach) to dobra okazja, aby wstawić do garażu jeden z wspomnianych pojazdów - a są to prawdziwe potwory z atomowym uderzeniem
EDIT
co do misji, to na razie jest błąd w opisie na portalu,- obecnie działa toto jako 50k XP ->250k kredytów. WG niestety znów się nie popisało
Wysłane 2013-10-02 12:29
@andrzej166 odnośnie misji... [LINK]
Wysłane 2013-10-02 13:01
@andrzej166 A ja dopiero co uzbierałem exp na Obj 268, sprzedałem obj 704 i wydałem całą kasę na IS-7... no w oko jeża...
Wysłane 2013-10-02 15:30
Problem został naprawiony i dobrze, bo taka misja bardzo mi się podoba. Wreszcie czas otrzymania 250k kredytów będzie w głównej mierze zależał od skilla gracza. Chociaż przyznać też trzeba, że początkujący gracze zostali niejako pominięci, bo do wykonywania takiej misji to już przynajmniej 8 tier by się przydał. Idealna okazja do odkurzenia E75 zwłaszcza, że w klanie wołają żeby E100 robić
Wysłane 2013-10-02 18:19 , Edytowane 2013-10-02 18:19
@nickey kupiłem Leoparda i jest super . Działko oczywiście te 30 mm, kosi równo nawet 8 tiery. Przed chwilą na karelii (IMO mapka idealna dla scouta) "obrobiłem" tyłek ferdinadowi zadajac mu 300dmg, reszte wykonali ziomkowie z teamu a do JPanthera zakradłem sie od tyłu, nieśpiesznie przycelowałem w zbiorniki paliwa i jak władowałem salwe to sie podjarał i sciagnało mu w sumie 700punktów. Później się na mnie zasadził to uciekłem
Wysłane 2013-10-03 10:18
@andrzej166 Ciągle nie mogę im darować tej straty
Wysłane 2013-10-03 11:39 , Edytowane 2013-10-03 12:09
@Maveriq
Oj pamiętam czasy przed wprowadzeniem fizyki, trafić w zygzakujące t-50-2 to była mordęga, wolniejsze TD bez wieży czy arty były terroryzowane przez to &^%%^&%$^$^&$.
Imho po wprowadzeniu fizyki nie było już tak źle, ale widocznie devsi mają inną wizję.
BTW jak się dobrze zepniesz, to 4 bańki dogrindujesz przed 15stym, skoro XP na Obj 268 już masz
Ja się "męczę" po 15k XP dziennie na 704, żeby zdążyć na czas z odblokowaniem 268 - Ty już masz z górki
Wysłane 2013-10-03 12:03
@andrzej166
ale najśmieszniejsze było jak taki T-50-2, Chaffe czy VK2801 (wszystkie trzy były jako tier 5 specjalny scout) dojechał do granicy przy której nie można jechać dalej. Nagle z pełnej prędkości do zera wyhamowywał na jednym metrze. Wszytkie trzy uwielbiałem .... ech.. teraz to już nie to
Wysłane 2013-10-03 12:12 , Edytowane 2013-10-03 12:15
@straszny
No np. na krawędzi stoku, albo jakiejś dziwnej nierówności.
Swoją drogą przypomniałem sobie, jak tymi sprzętami pięknie się blokowało wolne pojazdy, a potem bum-bum-bum za darmo w tył/bok.... będąc po obrywającej stronie, było to cholernie frustrujące
Ja czekam, kiedy (o ile w ogóle) devsie zdecydują się na umożliwienie dachowania, bo obecnie jest to zablokowane - mimo że silnik na to pozwala.
Wtedy dopiero skończy się cwaniakowanie, a z drugiej strony będą możliwe epickie sztuczki
Kto jest online: 0 użytkowników, 284 gości