Podmuch dział pancernika powinien gasić pożar :)
Forum > Software > World of Warships - wątek nr 1
Wysłane 2015-07-29 01:43
Wysłane 2015-07-29 09:36 , Edytowane 2015-07-29 09:37
Wymienię kod bonusowy World of Warships(oraz kod do closed bety) na kod bonusowy world of tanks.
Wysłane 2015-07-31 09:47 , Edytowane 2015-07-31 09:56
@aY227 gratulacje ;)
Dla nieczytających newsów - Jest bonus do pierwszej bitwy (2x tyle doświadczenia). Rozumiem, że to do pierwszej bitwy dnia?
Za to screen 2 bitwy:
Musze zacząć pamiętać o montowaniu flag bo zarobki i exp mały przy tylu fragach i 3 killach.
I screen profilu:
Wysłane 2015-07-31 20:43 , Edytowane 2015-07-31 20:44
są takie bitwy przy których ręce opadają... - tu by było 576 000 kasy przy wygranej
ale generalnie gra jest dość sprawiedliwa... nie czuje się w niej jak w WOT mimo że ten sam producent.
Wysłane 2015-08-01 13:26 , Edytowane 2015-08-01 14:37
520 bitw na koncie... blisko 60 na Cleavland - właśnie zauważyłem że można mu zmienić mało przydatny skill Hydroacustic na świetne wzmocnienie AA.
n/c
EDIT:
Chciałem dokupić premkę i trochę dublonów i trafiłem na coś interesującego:
1. Dziwne, ale bardziej opłaca się kupić osobno premium i osobno dublony - przy kwocie 82zł wyjdzie 500 dublonów więcej (jeśli kupili byśmy premium za dublony).
2. Wprowadzili flagi na sprzedaż...
https://eu.wargaming.net/shop/wows/signals/
pakiet 1. (41zł)
[ul]
[li]x85 Sierra Mike;[/li]
[li]x85 Hotel Yankee;[/li]
[li]x85 India Delta;[/li]
[li]x85 India Yankee;[/li]
[li]x85 Juliet Yankee Bissotwo;[/li]
[li]x85 Juliet Charlie;[/li]
[li]x85 India Bravo Terrathree;[/li]
[li]x85 Mike Yankee Soxisix.[/li]
[/ul]
No ok... bonusy małe - może poza zerową szansą na eksplozję magazynu, ale to:
pakiet 2. 41zł
[ul]
[li]x115 Zulu;[/li]
[li]x115 Equal Speed Charlie London.[/li]
[/ul]
To już baaaaaaardzo wyraźna pomoc w prowadzeniu konta... ale fakt, na bitwę nie wpływa.
Razem z premką da się mocno ograniczyć grind.
Nie wiem co o tym myśleć... niby niefajne, ale jak ktoś nie ma czasu a później by chciał do czegoś dojść na szybko?
Wysłane 2015-08-01 16:48
Ale dzisiaj miałem bitwę Omahą. Z flagami +50% plus x2 4800 expa. Jeszcze 11 tysięcy i witaj Cleveland.
Wysłane 2015-08-01 16:59 , Edytowane 2015-08-01 17:12
Uuuuuuu zaszalałem
Kurde za takie akcje lubię tę grę i potrafię przeboleć głupie porażki:
2200 bazowego, 92k dmg, first blood za odparowanie DD (musiał się zdziwić) 21 zestrzeleń z dwóch wrogich CV (fakt faktem o tier niżej, ale wystarczyło żeby współpracowali) i jako wisienka... zdobycie lotniskowcem wrogiej bazy
http://i.imgur.com/MHb257u.jpg
http://i.imgur.com/vm2UwZ2.jpg
Ogarnianie gry idzie ku lepszemu... jeszcze tylko nauczyć się jakoś manualnych ataków nurkującymi i będzie super - przypomina to trochę Starcrafta miejscami.
@straszny jak Ci się udało wykręcić 180k dmg na Ind to ja nie wiem...
----------------------------------
Wpisując kod "ALBANY" dostajemy statek.... emmm... Albany - prem t2 US CC, właściwie to dostajemy miejsce w porcie za free :)
Wysłane 2015-08-01 18:21 , Edytowane 2015-08-01 18:22
@aY227
Wpisując kod "ALBANY" dostajemy statek.... emmm... Albany - prem t2 US CC, właściwie to dostajemy miejsce w porcie za free :)
I jeszcze 375k kasy jak sprzedamy Albany

Hej, zawodowcy podzielcie się trochę wiedza na temat perków jakie dajecie kapitanom. Bo w sumie tylko na CV sprawa jest jasna - wszystkie dające bonusy do samolotów a jak zostanie punktów to do AA

@Sturmovik
Jeśli to to samo T o którym myślę to zwiększa zasięg wykrywania torped i okrętów, np. ukrytych w dymie niszczycieli.
Wysłane 2015-08-01 22:49
Co daje ten przycisk T na krążkownikach wygląd ikony jak radio czy coś:)
Tak jak w czołgach było chyba 50 metrów tak tutaj jest 2km dla 100% wykrycia statku i różnie zależnie od typu torpedy (niższe tiery są wykrywane dużo później).
Hydroacoustic Search zwiększa na chwilę na sztywno oba zasięgi odpowiednio do 3,48km dla statków i 2,52km dla torped. Używa się właściwie tylko gdy wchodzimy za DD w zasłonę dymną.
Wysłane 2015-08-02 16:15 , Edytowane 2015-08-02 23:27
@Sturmovik
przycisk T to materiały eksploatacyjne - na ogół masz do wyboru 4 na krążowniku - dwa za darmo i dwa za złotko lub kasę normalną (trzeba wybrać odpowiednio) - albo wzmocnienie AA, albo hydro-akustykę, ta druga poprawa wykrywanie okrętów w zasłonach dymnych - nie polecam hydroakustyki, za to bardzo wmocnienie AA
pamiętaj że na krążownikach masz wiecej materiałów zmiennych:
- flagi sygnałowe
- kamuflaż w dwóch wariantach
- moduły rozszerzające możliwości
- właśnie materiały eksploatacyjne
generalnie Cleveland-a zawsze używam jako mocnej platformy AA - więc daje mu moduł powiększający zasięg AA o 20% i daję mu wzmocnienie AA.
uwaga - jak działa wzmocnnienie AA
wszystkie samoloty zrzuzcające torpedy w zasięgu twojego ognia AA przy włączonym wzmocnieniu mają rozproszone tory lotu torped - trafi max 2 z 6, a wszystkie bombowce mają tak na oko potrojone pole rozrzutu bomb - na ogół nic nie trafi. Poza tym wzmocnienie na czas działania zwiększa siłe ognia plot, poprawia zestrzelenia, ale jest to mniej ważne niż to rozproszenie torów torped i rozproszenie bomb.
jest to genialne narzędzie do obrony własnych lotniskowców i pancerników... po prostu sparaliżuje najsilniejszy atak na ok. 1 minutę.
Kto jest online: 1 użytkowników, 169 gości
magx2k ,