Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 16

skocz

lothar

  • lothar
  • wiadomość Użytkownik

  • 164 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-02 23:37

Mam takie problematyczne pytanie, chcę wgrać skórki i teraz wymiękam, dawniej posiłkowałem się strukturą katalogów z gry, teraz to nie wiem nawet czy stare skórki podejdą. Jeżeli tak to jak teraz wygląda struktura katalogów i jak się nazywają (lub skąd ją ściągnąć lub obejrzeć nazwy katalogów poszczególnych czołgów) \"\upsa\"

Mechy rulez !

koradon

Wysłane 2012-08-03 07:26

World of Battleships zmieniła nazwę na World of Warships.

Moim zdaniem coś za dużo WoW na rynku \"\jezor\"

Start close bety w 2013 roku. Jakby ktoś widział zaproszenia to pamiętajcie o mnie \"\cfaniak\"

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

andrzej166

Wysłane 2012-08-03 12:10 , Edytowane 2012-08-03 12:10

@koradon
tak gra byłaby ekstra, gdyby wprowadzili okręty podwodne.... a tak to zieff

Ryzen 5 5500, MSI B450 Tomahawk, 2x8GB GSkill Ripjaws V 3200, HP EX950 1TB NVMe M.2 + 3 x HDD, MSI GTX1050Ti, Corsair TX 650W, Dell e-IPS 2209WA Windows 10 64bit

koradon

Wysłane 2012-08-03 12:11

@andrzej166 ale z drugiej strony z okretami podwodnymi to strasznie ciężkie byłoby sterowanie dla nich. Chociaż może sie pokuszą. Ta gra to nawet Alphy nie ma jeszcze \"\jezor\"

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

paladyn

Wysłane 2012-08-03 13:56

Ostatnia wczorajsza walka jak i dzisiejsze uświadomiły mnie jak bardzo skopana jest to gra. Strzelam z długiej 128mm(JT) do jadącego IS oddalonego może 150m i nie przebiłem wieży. \"\zly\" Dobra przeładuje i spróbuje ponowie... strzelam drugi raz i to samo. Gdzie tu balans ? Przecież w tak spi***** grę od dawna nie grałem. Od wczoraj same znikające pociski albo trafienia krytyczne za zero. Widać MM zauważył mój zrost WR z 50% jaki miałem podczas ponownego zakupu. \"\nie_ok\" \"\obcy\"

Intel Dual Core E2160|GA-P31-DS3L|Gigabyte 4850 512MB |Kingston 2x 1024MB 800MHZ|WD Caviar 80GB|ModeCom 350GTF |Benq FP91G+|DVD Benq 1650|Neo 2048 Audio: 2 x LM3875 (2 x 50W) + 2 x Unitra 40W| Debian Squeeze |

andrzej166

Wysłane 2012-08-03 14:48 , Edytowane 2012-08-03 14:51

@paladyn
To co opisujesz, było od zawsze. Po prostu miałeś pecha. Do tego pamiętaj o rykoszetach, gdzie penetracja nie ma żadnego znaczenia jeżeli kąt natarcia jest mniejszy niż 10%.

Ja dla odmiany miałem wczoraj czarną serię artylerii - idealnie wycelowane i skupione strzały nie chciały trafiać... bywa. Dobrze,że artą gram "od święta".

Narzekać zawsze będzie na co, niemniej dla mnie 0.7.5 to wielki krok do przodu dzięki zamianom w MM. Dokładniej dzięki zmniejszonemu rozrzutowi battle tier (maks +2) dla czołgów. A arta i scouty niech się męczą, jak taka ich wola \"\diabel\"

Ryzen 5 5500, MSI B450 Tomahawk, 2x8GB GSkill Ripjaws V 3200, HP EX950 1TB NVMe M.2 + 3 x HDD, MSI GTX1050Ti, Corsair TX 650W, Dell e-IPS 2209WA Windows 10 64bit

koradon

Wysłane 2012-08-03 14:54 , Edytowane 2012-08-03 14:55

w AD&D też były ciosy za 0 (chyba nawet mozna było siebie samego skrzywdzić) i nikt nie płakał \"\diabel\"

A co do samych strzałów za 0 to po prostu powinny byc rykoszety a nie że weszło i za zero. Bo tak to rzeczywiscie denerwuje. A i tak nie ma (jeszcze) pocisków które by przebijały pancerz czołgu dwa razy na wylot np tak jak było w realu nie robiąc mu praktycznie nic (o ile w nic w środku nie trafił) \"\cfaniak\"

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

Jolly Roger

Wysłane 2012-08-03 15:08

Jeżeli trafi się w jarzmo działa (najgrubszy pancerz) i to jeszcze pod sporym kątem z niemałej odległości, to nic dziwnego że może nie przebić - jest to jak najbardziej logiczne. Może tylko kwestia odpowiedniego komentarza załogi by się przydała zamiast obecnego "w dziesiatkę".

Mam kilka czołgów gdzie WR przekracza 55% (w tym koksu KV-2 z WR 66%) i jakoś nie widzę żeby wtedy wszystko przestało wychodzić. Ogólne WR mam 55% i gra się tak jak zwykle - nie widzę żeby mi się grało gorzej.

Agrest

  • Agrest
  • wiadomość Użytkownik

  • 705 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-03 16:41 , Edytowane 2012-08-04 21:46

@lothar obecnie wszelkie modyfikacje wrzucamy do katalogu res_mods. Przykład: skórke czołgu M4A2E4 mam w
World_of_Tanks/res_mods/0.7.5/vehicles/american/A44_M4A2E4/
Z tego co pamiętam to stare skórki pasują. Jak z innymi modyfikacjami to nie wiem bo ich nie potrzebuję, no co najwyżej miło by mieć znowu pieska w budzie \"\cfaniak\"
A i to ważne: po każdym update gry typu 074 na 075 wszystko z starego katalogu res_mods musisz przerzucić do nowego.

Uczę się. Stąd tyle pytań.

paladyn

Wysłane 2012-08-03 16:44 , Edytowane 2012-08-03 16:53

Spoko tylko, że u mnie normalnym zjawiskiem jest usłyszeć rykoszet strzelając z 30m do czołgu, który stoi centralnie naprzeciw mnie. Przeważnie są to ruskie czołgi jak np IS6 albo IS8. Piszecie jarzmo no dobra tylko ile ono może mieć pancerza ? Choć by miało dodatkowe 100mm to łącznie mamy dopiero 200mm pancerza, a działo ma 276mm penetracji. Dodam jeszcze, że IS6 przebił moje jarzmo w JT więc chyba coś jest nie tak?

Dodam jeszcze, że grając KV-1S często zauważam te magicznie odbijające się pociski od przeciwników. Kiedyś Tiger nie mógł mnie przebić będąc centralnie przede mną strzelając aż 3 razy, 4 nie miał. \"\lol\"

W mojej ocenie charakterystyka pancerza ruskich wież jest totalną ściemą. Jest przeliczana jak dla zwykłej płyty stalowej co skutkuje zwiększeniem efektywności pancerza gdy pocisk pada pod różnym kątem. Natomiast nie uwzględnia się zasadniczej rzeczy jak zmniejszanie się grubości pancerza ku górze wieży, także efektywny pancerz nadal będzie wynosił podobną wartość co strzelając w podstawę wieży.

Edit:

Może jeszcze dopiszę, że grając KV-1S również obserwuje znikające pociski. One chyba są nie rozłącznym elementem gry mającym na celu wydanie więcej kredytów na ammo i nakłonienia do zakupu premki. Gdy jakiś gość zwracał uwagę administratorom na forum.worldoftanks.com został zbanowany. Oczywiście bez argumentacji...

Intel Dual Core E2160|GA-P31-DS3L|Gigabyte 4850 512MB |Kingston 2x 1024MB 800MHZ|WD Caviar 80GB|ModeCom 350GTF |Benq FP91G+|DVD Benq 1650|Neo 2048 Audio: 2 x LM3875 (2 x 50W) + 2 x Unitra 40W| Debian Squeeze |

twardy9

Wysłane 2012-08-03 17:41

Czy tego typu produkt można nazywać grą?

Sturmovik

Wysłane 2012-08-03 17:56

Ja trochę pograłem SU-85 i moim zdaniem nie jest gorszy niż był z 107 mm. Dzięki nowemu MM nie trafiasz na wyższy tier niż 7 a na takie czołgi te jest 85 mm wystarcza a strzela co 5 sekund z damage ponad 200. Mi się chyba nawet gra lepiej niż wcześniej.

If I had Canadian Soldiers, American Technology and British Officers, I would rule the world - Winston Churchill

Glacial Hero

Wysłane 2012-08-03 19:23

@paladynZnikające pociski to jedna z najbardziej denerwujących rzeczy w tej grze, razem z uszkodzeniem silnika po centralnym trafieniu.

Pamiętam jak kiedyś grając ISem z najlepszym działem (175 penetracji) miałem dwa rykoszety pod rząd w AMX 12t, kiedy był jeszcze na tierze 5. Strzeliłem do niego raz i zostało mu się jakies 5% hp. Strzeliłem drugi raz - rykoszet; trzeci raz - rykoszet; i dopiero za czwartym go dobiłem ( wszystkie te strzały, prócz pierwszego, oddałem z max 15 metrów) . A w tym czasie on zdążył we mnie władować pare ton pocisków. Na koniec miałem jakieś 60 otrzymanych trafień i stalową ściane jako nagrode pocieszenia \"\brrr\"

Sturmovik

Wysłane 2012-08-03 21:38

Od godziny 8:00 czasu polskiego 4 sierpnia, do 8:00 we wtorek 7 sierpnia będziecie mogli skorzystać z następujących bonusów w grze:


W czasie trwania tego specjala będzie obowiązywać trzykrotny mnożnik doświadczenia za pierwsze zwycięstwo każdego dnia.

To ulubiony bonus większości czołgistów, którzy chcą badać nowe moduły czy pojazdy. Dalsze wyjaśnienia chyba nie są konieczne.


Zyski na następujących pojazdach zostały podniesione do 200%:

Niemiecki czołg średni V tieru, PzKpfw IV
Francuski czołg lekki VI tieru, AMX 12t
Amerykański niszczyciel czołgów V tieru, M10 Wolverine
Sowiecki czołg ciężki V tieru, KW-1

Zarabiajcie dwa razy więcej kredytów!


Kosz zakupu następujących pojazdów (w kredytach) został zmniejszony do 50%:

Niemiecki czołg ciężki VII tieru, PzKpfw VI Tiger
Francuski czołg ciężki VII tieru, AMX M4 (1945)
Amerykański czołg średni VII tieru, T20
Sowiecki czołg ciężki VII tieru, IS

[LINK]

If I had Canadian Soldiers, American Technology and British Officers, I would rule the world - Winston Churchill

koradon

Wysłane 2012-08-04 09:49

W tm momencie żałuję że nie kupiłem KV-5... tak ja przekoksowali że masakra... szybciej jeździ, jest zwrotniejsza, szybciej strzela i ma więcej życia. Do tego chyba poprawili jej pancerz.

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

limfa

  • limfa
  • wiadomość Użytkownik

  • 728 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-04 09:52

12t zarabia jak dziki :D już bankę na nim nabiłem :D Czuje ze weekend tylko na nim pogrinduje poza gwiazdkami oczywiście. A w sumie już 28 czołgów stoi w garażu :D

Ktoś pytał czy robić artę z 12t- jasne! Ja po to sobie go zostawiłem, a arta 6 tieru od razu- miodzio!

Co od nowych zabawek- Nowego Bata uwielbiam, wyjazd, dostaje hita od is4 za 450, ląduje mu 5x 450 i jest w czarnym kaka :D Totalna kosiara! Przed chwilą T95 od frontu zabiłem nim :D Uwielbiam niż teraz grać :D

KW5 dostał sporo HP w gratisie czy mi się wydaje?

Typa mi rzuca miodnie teraz coraz częściej, chyba rzeczywiście mu poprawili MM o jeden poziom niżej :D

Co do nowych:
Jagdpz E100- nie dość że wygląda jak totalny bunkier, z tyłu ma drzwiczki jakby stado marine miało z nich wyskoczyć na desant, wali kosmicznie, przebić go idzie, jak typowego niemca od dołu i w czapkę.

Wgle Wargaming wczystkim czołgom maniacko dokleja te czapki- nowe amerykance tez mają te czapki, ma wchodzi w nie podobnież dość nieźle

268 jest relatywnie miękki jak na TDKi, wali jak dziki- to wiadomo, bardzo szybki, dosc opływowy ale tylko z przodu, boki bardziej kanciaste, rykoszetuje ale tylko od frontu. Do tego spojler jak z Subaru Imprezy :D zapierdziela jak formuła 1, masakryczna konstrukcja :D

Amerykańce dziwne, 110E4 dość miękka wieża, twardy kadłub, dziwne jak na hamburciów, 110E3 twardszy od T95 i pierońsko mocno wali, więc mega. Do tego szybszy niż T95, ponoć do 20km/h się rozpędza :)

Core i5 2500k @ 4.5 + Noctua NH-U12P SE2 Gigabyte P67A-UD5-B3 G.Skill Sniper 2x4GB 1600mhz MSI Radeon 6950 2GB Twin Frozr II Samsung F4 2TB Crucial M4 128GB Asus Xonar D2 Corsair HX 750W Lancool K62 Iiyama Prolite E2200WS

koradon

Wysłane 2012-08-04 10:22

Jeszcze parę przemyśleń na temat map. Grałem póki co na 2 nowych i muszę powiedzieć, że w 7.4 i 7.5 mapy są genialnie zaprojektowane. Nie są tak oderwane od rzeczywistości jak poprzednie, że nagle w polu stoi głaz o wysokości 10-15m co jakieś 100m. No aż miło się gra \"\cfaniak\"

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

Cappo_PL

Wysłane 2012-08-04 12:05

@koradon KV-5 dostał 100hp + 2 stopnie obrotu wieży, nic więcej nie wiem skąd ty wziąłeś te ładowanie i szybkość

koradon

Wysłane 2012-08-04 14:59

@Cappo_PL no tak mi pisali ludzie którzy mają KV'kę \"\hmmm\"

Ja sam nie mam.

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

lothar

  • lothar
  • wiadomość Użytkownik

  • 164 wypowiedzi

Wysłane 2012-08-04 15:23 , Edytowane 2012-08-04 15:38

@ Agrest
Wiem jak się przerzuca z patcha na patch, tylko skąd wiesz że to jest dokładnie A44_M4A2E4 ?
Chodzi mi dlaczego on się nazywa A44 a nie na przykład A128 ? Chodzi mi o te kichane prefiksy przed nazwą czołgu, gdzie ich szukać jeżeli w paczce ze skórką nie ma opisu tego prefiksu ?

Edyta :
Pod latarnią najciemniej \"\zly\" Znalazłem nazwy tych folderów, do zobaczenia na polu bitwy \"\woha\"

Mechy rulez !
skocz

Kto jest online: 1 użytkowników, 184 gości

NetCop ,