Za długi i bez AA.
Forum > Software > World of Warships - wątek nr 1
Wysłane 2015-08-29 19:30 , Edytowane 2015-08-29 19:30
ano, wad jest więcej - faktycznie długi jak cholera (co oznacza kłopot z manewrowaniem w trudnych miejscach), AA na poziomie LOL level biorąc pod uwagę że będzie miał bitwy przeciwko samolotom Essexa, torpedy... 6 km? come on... gdyby miały 8-9 km to jeszcze, ale jak często będzie korzystał z torped na takim dystansie?
torpedy są zdecydowanie za wolne na niszczyciele, a reszta nie zejdzie na 6 km bo po co ?
Wysłane 2015-08-29 20:00 , Edytowane 2015-08-29 20:00
Straszny zdziwiłbyś się z tym zbliżaniem się na 6km ;) Dla mnie ten okręt jest jak na pancernik mocny i 1 vs 1 z pancernikami tego samego tieru na dystansie mniejszym niż 10km robi sieczkę z przeciwnika.
Wysłane 2015-08-29 21:39 , Edytowane 2015-08-29 21:45
@matator
a ile bitew z nimi widziałeś?
w tej chwili wyglądają one tak:
znaczy jeden Tirpitz robi sieczkę z innych Tirpitzów ? I one się tak dają ?
I nie wiem z czym mam się zdziwić. Aha - Tirpitz jest dla mnie cel number two, po Atago w takich bitwach. Atago przez niesamowicie długą konstrukcję, średniawą zwrotność i delikatność całej konstrukcji, mimo że krążownik jest number One w odstrzale.
Wysłane 2015-08-29 22:53 , Edytowane 2015-08-30 00:17
Widziałem dwie bitwy zanim jeszcze został oficjalnie wprowadzony i grałem 2 razy z nim.
Teraz to jest jakaś paranoja, kupują go chyba wszyscy zapaleńcy.
Grałem z nim swoim Mutsuki... 3 podejścia po 6 torped z 8-9km- wszystkie uniknięte. Chyba nawet jedna torpeda nie weszła w niego tak manewrował. A puszczać torpedy troszkę umiem.
Edit:
Właśnie zatopiłem dwa Tripitz'y. Chyba nowi i nie ogarniali jak nimi grać.
Ps. One na prawde są długie.
Wysłane 2015-08-30 20:38 , Edytowane 2015-08-30 20:41
ta, są bardzo długie co czyni je mega łątwymi celami jak już sie opanuje walke z nimi.
7 shipów w tym 4 Tirpitze rozwalone ;)
270 000 damage ;)
na razie mój rekord - wynik bez flag, z bonusem za pierwszą bitwę, z premium
TASTY
Wysłane 2015-08-30 21:17 , Edytowane 2015-08-30 22:01
@thor2k
nie było wrogiego carriera. THX Wargaming
przeciwnik miał za to 6 Tirpitzów na nasze 3 + 3 nizsze pancerniki... co tylko wychodzi na plus dla nas bo doświadczony gracz w tier 7 np Nagato jest lepszy niż newbie w tier 8 premium.
gracze w Tirpitzach popłynęli "każdy sobie wygra gre solo" , a że to szybkie statki (tyle że nie zwrotne) to kruzy nie miały jak ich chronić.... jeden za drugim rozwalałem jak kurczaki do odstrzału.
prędkość w linii prostej (tą Tirpitz ma dużą) nie ma znaczenia dla udanego torpedowania, prędkość kątowa ma znaczenie, a tą mają dość słabą.
Wysłane 2015-08-31 21:39 , Edytowane 2015-08-31 21:41
ZMIANY!!!!
laska stylizowana na lata 40te ..cudo ;p
[LINK]
Wysłane 2015-08-31 22:03
Z tą laską to bym nie przesadzał ;p
A zmiany super... szczególnie dystrybucja CV.
Dziwi trochę to że Omaha będzie jeszcze mocniejsze...
Boost artyleri na japońskich DD... dziwne - ale może będzie zabawniej bo ktoś naiwnie serio zacznie strzelać ;)
Krawędzie map... hrhrhrhhrhr
Ok jest tylko jeden lol... Cleavland bez zmian :D :D :D
(po rozegraniu 10 bitw na pensacoli tymczasowo odpuściłem grę ze względu na depresję)
Wysłane 2015-08-31 22:22 , Edytowane 2015-08-31 22:27
Koniec ninja Minekaze walącego torpedami z za horyzontu
A co do arty na IJN DD to zmiana bardzo sensowna, pisałem o tym zresztą. Wystarczy że US DD od tier 5 w górę mają ROF po 15 i czas obrotu wieżyczek po 10sekund lub mniej. Zwiększenie szybkości obrotu wież i ewentualnie ROF na japońcach nawet o ca. 20% w stosunku do stanu obecnego nadal nei zmieni faktu że nie będą miały szans w konfrontacji artyleryjskiej z US DD ale będzie to przynajmniej sensowniej wyglądało a nie jakby wieże obracały żółwie na uwięzi. Zresztą to samo tyczy się Furutaki który jest nie grywalny na trzeźwo.
A propos CV już Ci się taki cud jak ostatnio na Essexie nie zdarzy Straszny BTW jako grający CV co powiesz o zaanonsowanych zmianach w myśliwcach ?
Wysłane 2015-08-31 22:53
@aY227
krawędzie mapy cudo... :P:P
@thor2k
BTW jako grający CV co powiesz o zaanonsowanych zmianach w myśliwcach ?
mało używam, i nie mam zamiaru tego zmieniać ;) najlepsza metoda walki z samolotami przeciwnika => szybko zatopić wrogi CV
Wysłane 2015-09-01 07:57
@ aY227
ale artyleria na DD się przydaje. jest to najlepszy sposób na eliminację innych DD (walić zapalającymi)
dziwniejsze jest wzmocnienie AA, zwykle w ogóle to wyłączam, bo jest jak wielki baner "tu strzelać". a tu nagle ktoś przewiduje, że DD będzie zastępstwem dla CA
Wysłane 2015-09-01 08:16
@szarlih
tak można używać amerykańskich tier 9-10, mają dużo szybkich armatek, niezłe AA i fantastycznie piorą z tego i tego w chmurze dymu.
Ale faktycznie te zmiany to typowe Wargamingowe "równanie w dół" i sprowadzanie masy okrętów do podobnych statystyk.
Wysłane 2015-09-01 09:54
@straszny
nie dotarłem jeszcze do takich tierów, wiec mnie skoryguj jeżeli wyżej jest inaczej. na niższych tierach jak zaczniesz prać z dział to ci blisko chmury Cię widzą, a jak z AA to chmura nie daje żadnego bonusa i widać Cię świetnie z 20 km, więc podtrzymuję, że wzmocnienie AA w tej klasie to niby buff a naprawdę ściema.
Wysłane 2015-09-07 10:23 , Edytowane 2015-09-07 10:26
Pensacola jak się uda "ukryć" wśród bardziej łakomych celów nie jest taka zła:
Z flagą +50% exp. Strzelałem jak widać głownie z AP, tak na marginesie nie bardzo mi wchodzą cytadele w Celvelada....
Wysłane 2015-09-07 18:40 , Edytowane 2015-09-07 18:41
@I want to believe
Wiesz tak szczerze to ja przeważnie nie jestem w stanie celować w konkretne miejsce okrętu, liczy się szczęście...
Przypadki kiedy jestem tak blisko iż mogę są do pominięcia.
Wysłane 2015-09-18 07:35
coś w klimacie: dioramy
Kto jest online: 0 użytkowników, 252 gości