Panowie, Pierwsze informacje na temat 0.8.2 [LINK]
Wklejam tylko to co chyba najbardziej wszystkich zainteresuje:
Główne zmiany wprowadzane przez aktualizację 8.2.
Nowe drzewko rozwoju: Chińczycy wchodzą do gry.
Nowa gałąź czołgów amerykańskich.
Nowe pojazdy premium.
Nowe medale.
Lista zmian wprowadzanych przez pierwsza wersję testową aktualizacji 8.2 do wersji 8.1
Główne zmiany wprowadzane przez aktualizację 8.2:
Nowe drzewko czołgów chińskich ( 17 pojazdów w tym czołgi lekkie, średnie i ciężkie ), wraz z dodaniem czołgu Renault NC-31, każdy gracz otrzyma dodatkowe miejsce w garażu.
Nowa gałąź amerykańskiego drzewka czołgów: lekkie T21 i T71, średnie T69 i T54E1, ciężki T57 ( gałąź będzie odchodzić od czołgu średniego V tieru, M7 ).
Wprowadzone zostaną następujące czołgi premium: brytyjski czołg cięzki TOG-2, Brityjski niszczyciel czołgów AT-15A, francuski czołg ciężki 1945 FCM 50t.
Dla potrzeb nowego systemu renderowania przerobione zostały następujące mapy:
Prochorowka
Redshire
Erlenberg
Ruinberg
Poprawiono odgłosy rykoszetów, trafień i przebicia pancerza.
Poprawiono odgłosy pocisków uderzających w elementy otoczenia i ziemię.
Poprawiono odgłosy dział małego kalibru.
Dodano flagę Jordanii.
Dodano osiągnięcie „Aleja Pattonów” za zniszczenie 100 czołgów Patton oraz M48A1 Patton III. Czołgi zniszczone przed wprowadzeniem medalu zostaną i wszyscy gracze zostaną odpowiednio odznaczeni.
Dodano Wyróżnienia – osiągnięcia bez stopni, które może zdobyć większa liczba graczy, kilkukrotnie w ciągu bitwy.
‘Szczęściarz’ – Bądź świadkiem zniszczenia wrogiego pojazdu przez inny wrogi pojazd, musisz znajdować się nie dalej niż 10 metrów od zniszczonego pojazdu.
‘Siła spokoju’ – Przetrwaj co najmniej 10 wrogich rykoszetów i trafień nie powodujących obrażeń z rzędu.
‘Spartanin’ – Przetrwaj rykoszet lub trafienie bez penetracji od wrogiego gracza. Twój pojazd musi mieć nie więcej niż 10% wytrzymałości w tym momencie.
‘Ranger’ – Zniszcz wszystkie wrogie czołgi lekkie w bitwie (co najmniej trzy).
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 19
Wysłane 2012-11-22 00:17 , Edytowane 2012-11-22 00:19
Wysłane 2012-11-22 00:32
drzwa + camo = ostry wyrąb drzewostanu na kampinowce, na magicznym lesie w murovance cuda sie będa działy :D
Wysłane 2012-11-22 00:51 , Edytowane 2012-11-22 00:55
to o czym limfa pisze, a nawet więcej (WRZOSIU wyciąłeś to co najważniejsze w 8.2, co tam jakieś nowe czołgi i drzewka rozwoju )
Mechanika gry:
Przewrócone drzewa zapewniają w tej chwili bonus do kamuflażu podobny jak krzaki ( wcześniej w ogóle nie zapewniały bonusu do kamuflażu ).
Zlikwidowano lub bardzo zredukowano wstrząsy czołgu na gruzie, torach i małych obiektach.
Zmieniono zasięg słyszalności wystrzałów i trafień, zmieniono sposób, w jaki te efekty brzmią z dala.
‘Towarzysze Broni’ w tej chwili daje bonus do umiejętności ‘Mentor’
Zmieniono na bardziej historyczne opancerzenie pojazdów: T-34/85, IS, Matylda.
Zmieniono wagę kadłuba czołgu Churchill LL z 22,000 na 20,869 kg.
Zmieniono masę silnika AEC A190 z 400 na 800kg.
Zmieniono masę kadłuba Valentine LL z 8700 na 8300kg.
Zredukowano ilość doświadczenia potrzebną do odkrycia silnika 2xLeyland164 do 310 punktów.
Zwiększono koszt zbadania czołgu Churchill po Matyldzie do 11,500 punktów.
Poprawiono sposób przyznawania odznaczenia ‘Snajper’
‘Służba Patrolowa’ w tej chwili wlicza się do medalu Kaya.
Dodano czołg Panther M 10 do osiągnięcia: ‘Łowca’
Zmiany grafiki, ulepszenia techniczne
Zasięg rysowania obiektów został zwiększony; minimalny zasięg zwiększono z 400 do 600 metrów, a maksymalny z 1000 do 1400.
Poprawiono rysowanie drzew i roślinności, co powinno zmniejszać problemy ze spadkiem ilości klatek na sekundę, kiedy w widoku snajperskim znajduje się dużo roślinności.
Poprawiono problemy z płynnością gry na niektórych komputerach (zwłaszcza z kartami Radeon) na następujących mapach: Step, Południowe Wybrzeże, Autostrada, Kopalnie, Bezdroża, Klasztor.
Poprawiono błędne wykrywanie jakości tekstur w ustawieniach grafiki.
Zmieniono i poprawiono efekty zniszczeń w przypadku niektórych obiektów i budowli.
Przerobiono niektóre obiekty otoczenia w oparciu o możliwości nowego silnika graficznego.
Dodano cień czołgów w garażu.
Dodano efekt zmniejszonej widoczności i jaskrawości emblematów i napisów w widoku pośmiertnym
BTW czy ktoś wie, co znaczą zmiany pancerzu na wymienionych czołgach? Nerf czy buff?
Zmiana w kamuflażu to jest to, na pewno wniesie trochę świerzości do gry i umożliwi sporo nowych zagrywek taktycznych
Wysłane 2012-11-22 01:03
Te historyczne kadłuby to ciul wie, w ostatnim IS7 dostał taki, no i co? Nie widac by go pogorszyło czy polepszyło ;]
Wysłane 2012-11-22 01:07
@andrzej166 No ale kto lata z gold ammo po randomach? Ja wiem jaka jest różnica w penetracji i dmg tylko dać nawet po przeliczeniu na sreberka 2800 za kulke która zrobi te 350 obrażeń? W mojej opini to się z celem mija, chyba że ktoś ma nadmiar gotówki realnej lub sreberka mu na koncie ciążą. Kw2 na trollu z goldammo ma 206 pene, i 700 dmg tylko kto widział ludzi szalejących z tą amunicją - 12 złota/4800 sreberek za sztukę. Jak dla mnie ekonomicznie to się z celem mija, a wykosztować się żeby potrolować trochę skuteczniej i zostać zdjętym bo nie zdążysz przeładować
@NetCop Mi się w ubiegłym tygodniu zdarzyło mieć poraz pierwszy gościa z Hunt us Down tyle że w moim teamie był na typie. Jeździł ładnie ale niestety flanka pękła i go zdjęli. Jakie teksty później leciały o kradzież tego fraga to mi szczęka opadła.
Wysłane 2012-11-22 07:51
@pustelnik
Ja ostatnio na T110E5 na randomie trafiłem na bitwę gdzie większość było X tierów. Załadowałem 7 złotych pestek. Wystrzeliłem 7 trafiłem 6 (cele IS-7 i E-100) nie spenetrowałem nic. Potem w te same cele strzelając normalnymi pociskami wchodziło mi normalnie.
Tak więc złoto to nie jest odpowiedź na wszystkie problemy.
Wysłane 2012-11-22 08:57 , Edytowane 2012-11-22 09:03
@pustelnik
Ja akurat jak mam ochotę potrolować to wyjeżdżam KV-2 z trollem i mam 10 złotych pocisków na twardsze cele zabawa przednia jak wyjedzie Ci jakiś odważny w VIII tierze bo co to on będzie się KV-2 bał a tu hyc nie ma 50% życia
Natomiast co do M4 to niedawno go rozwijałem i jeździłem tylko ze 105 i złotym ammo co w najgorszym wypadku przekładało się na to, że wychodziłem na zero na koniec bitwy, a exp leciał szybko i przyjemnie
@Sturmovik
Akurat złote pestki w T110E5 to bzdura, na co Ci gdy masz 270mm pena i możesz tym spenetrować wszystko?
Ludzie myślą, że jak sobie załadują golda to wtedy nie muszą celować tylko sobie włączą auto aima i ma wchodzić
Dla mnie złota amunicja ma tylko sens właśnie na haubicach bo niwelują nerf HE z przed kilkunastu patchy
Wysłane 2012-11-22 10:56 , Edytowane 2012-11-22 11:07
@pustelnik
Gold ammo za kredyty + troll gun (na dowolnym czołgu - najlepiej med) to świetny zestaw do zabawy (a może psucia zabawy innym graczom, trudno powiedzieć) a nie grindowania.
Mając choćby 1 premium tanka lub konto premium, kredyty nie są problemem, można jeździć z goldem na randomach spokojnie co 2-3 mecz.
Trzeba propagować użycie gold ammo za kredyty na randomach, to może WG się wycofa z tego idiotycznego pomysłu. A przy okazji, bywa zabawnie
@pupopet_master
No złote kule na Shermanie/PzIV dają niezłego zonka dla przeciwnika, ostatnio jeden gracz na PzIV zgwałcił w walce bezpośredniej T29 w trakcie bitwy (mi zresztą też się oberwało w JPzIV) i biedak został zwyzywany od czitów hehe
Wysłane 2012-11-22 11:27
@SturmovikJa nie mówię że gold ammo jest receptą na cokolwiek bo używając standardowej można tak samo być skutecznym jak się jest nieco ogarniętym. Ja zauważam tylko że ludzi z goldem za często nie spotykam (o ile w ogóle na nich trafiam) bo imho to jest średni biznes. Na jgtigerze sobie policzyłem (dość orientacyjnie uwzgledniając naprawy czołgu, amunicję) że waląc ze standardowej ap nie powinienem nawet interesować się celami które mają mniej niż 200 hp z ekonomicznego punktu widzenia, gold kosztuje prawie 4 razy tyle, a tak dużo obrażeń więcej nie zadaje. Owszem teorytyczna szansa penetracji rośnie ale jak życie pokazuje lufa jest lufa i czasami trzeba dobić kogoś kto ma tych hp naście, a nie tę setkę i nie ma czasu na przeładowanie.
Jak pisałem, dla mnie gold ammo na randomie jest średnio użyteczne, chyba że jesteś tym wybitnym snajperem co zawsze trafia i z żadka jest niszczony do 0 hp. Swoją drogą o gustach się nie dyskutuje.
Wysłane 2012-11-22 23:52
ja chce 120mm na chińskim medzie! :D Nowy ASAP mnie podkręcił na całego :D
Wysłane 2012-11-23 13:20 , Edytowane 2012-11-23 19:15
Nienawidzę ISU-152 sztandarowa sytuacja 6 celnych strzałów 6 penetracyjnych 4 celne bez DMG to po 2 w kadłub IS i kadłub T-29.
Dla udowodnienia screen:
P.S. Nie było wyżej niż 8 tier.
Wysłane 2012-11-23 20:38
Pochwalę się epicką bitwą na cromwellu
Zwycięstwo!
Bitwa: Erlenberg 23 listopada 2012 20:24:44
Czołg: Cromwell
Doświadczenia: 1 926 (x2 za 1. zwyc. każdego dnia)
Kredytów: 20 309
Osiągnięcia w walce: Specjalista, Odznaka mistrzowska:II klasy
11:10 i wygrana przez capowanie.
Początkowo było tak sobie 3:3, w tym dwa kile moje. Potem zrobiło się 3:7 i kiedy już myślałem, że juz po grze odezwał się mój skill. 4:7, 5:7 , jakaś T46 zagubiona (typ wszedł w plutonie) też trafiona, KV1 na pare hitów i zrobiło się 10:10. Szybki cap bazy, ktoś od nas ubił 1 i 11:10. 1 pilnował, 2 capowało + arta pomagała. I ugraliśmy. Dmg co prawda tylko 1700 hp ale nie jest źle. Kolejny specjalista wpadł (na crusaderze też mam "speca").
Wysłane 2012-11-23 21:32
Skończyłem Covenantera i takie małe podsumowanie jak by ktoś chciał.
Krótko i konkretnie: mały ale wariat . Czołg jest bardzo przyjemny w prowadzeniu, szybki, dość zwinny. Pancerz jest. Czasem coś zdinguje, czasem się nie da przebić ale generalnie nie warto na to liczyć.
Działo - jedyne sensowne to topowe. 4 kulki w magazynku wystrzeliwane atomatycznie serią po dwie. Działo ma przyjemną penetrację i dmg, zwłaszcza ze zazwyczaj wali się całym magazynkiem, a to daje 200 dmg, jak wszystko wejdzie. Zgrywa się dość wolno, za to jak się zgra to na małych dystansach raczej wszystko w celu.Czołg ma całkiem duży hulldown, z którego warto korzystać.
Jak grać - mojej opini dość mobilnie ale uważając na pacerz. Czyli wyjeżdżamy na pozycję, przyczajamy się ładujemy magazynek lub pół i chowamy. W razie wątpliwości strzelać, amunicji pod dostatkiem, całej nie udało mi się wywalić. Warto żeby magazynek zawsze był pełen, ta setka dmg więcej to naprawdę dużo. Co do penetracji to warto kontrolować wskaźnik -jak jest zielony, wchodzi i nie ma co się zastanawiać chyba że pod chorym kątem się ustawiliśmy. Przy pomarańczowym lepiej sobie odpuścić chyba że właśnie kogoś objeżdzamy i nie chcemy dać spokoju. Jak się robi gorąco, a mamy mało hp warto wiać. Walka w otwartym polu to nienajlepszy pomysł dla tego pojazdu ale skoro już tak wyszło to ruszamy się. Mobilność ratuje nam tyłek i nie wolno z tego atutu zrezygnować. Na południowym wybrzeżu wpadłem do bazy, zobaczyłem matildę więc walę magazynek w jej burtę, a tu się okazało że jeszcze marder jest i dwie arty. Będąc ciągle w ruchu zdjąłem mardera, arty i pomogłem dobijać matildę wsparciu. Stanięcie oznaczało by zgon.
Najgroźniejsi wrogowie - ht od tV, arta(na długim dystansie, zwłaszcza ruskie szybkostrzelne dziady) i medy tVI. Nic innego raczej nie spotkamy, resztę jesteśmy w stanie objechać, zwiać lub oklepać. Jak jesteś toptankiem warto stanąć delikatnie w drugiej lini i walić seriami do podświetlonych celów. Za dalekich objazdów nie warto robić(smocza grań i flankowanie północno zachodnim rogiem) bo bitwa przeleci, a wy nie postrzelacie.
Co do trudnych penetracyjnie pojazdów - kw pod kątem prostym w tyłek wejdzie, inaczej ciężko, może boczek. PzIV walić koło działa tam gdzie nie ma ekranów, czapkę i standardowo czyli boczki i tyłek. W stuga coś od frontu wchodzi, dokładnego miejca nie powiem ale lepiej go objechać albo poczekać aż się odwróci. Hetzer - boczki albo tyłek. Matilda też raczej boki.
Jak się jest lowtierem warto podświetlać i prowadzić grupkę do ataku - objeżdzamy, odwracamy uwagę, jak się uda to coś ugryziemy a ludzie z większą armatą zrobią za nas porządek i jeszcze ładnie da się na tym poexpić.
Ja tymczasem wystartowałem z Crusaderem i czuję że ma potencjał ale penetracja stockowego działa boli . Nie mniej strzał co 2,2 sekundy wygląda fajnie i liczę że się nie wścieknę zanim lepszej lufy nie zrobię.
Takie pytanie - amx 13 90 dalej taki fajny jest w prowadzeniu czy po przejściu na tVIII coś się zmieniło? Jak się teraz zarabia na tym czołgu? Kończę właśnie robić artę tVI co z 12t można było odkryć, mam załogę wyszkoloną i nie wiem czy warto wracać do 13 90 czy do koszar odesłać
Wysłane 2012-11-24 05:04
oddaj, z 12t bedzie kolejna linia fraancuskich lightów wychodziła, wiec wczesniej sobie nazbieraj mniej wiecej te 70k, tyle co na 13 75 sadze.
Wysłane 2012-11-24 08:43 , Edytowane 2012-11-24 13:29
@pustelnik
Stosuj taką samą taktykę jak czołg wcześniej. Mi bardzo fajnie się grało crusaderem. Nawet specjaliste udało mi się nabić. Można też w krzaczkach i jeżeli mapa pozwala grać snajpera. Wróg nie wie skąd strzelasz, a pocisk co 2.25 sek (ja mam przy 80% załogi ) robi swoje (1 pocisk to 75 hp, ale takich ... dziesięć? 750 hp nie ma :P I to w 22.5 sekundy)
edit
Myslałem, że wczorajszego wyniku pobić sie nie da z cromwella a tu taki psikus
Zwycięstwo!
Bitwa: Port 24 listopada 2012 11:53:58
Czołg: Cromwell
Doświadczenia: 2 298 (grzywna za uszkodzenie sojuszników: 8; x2 za 1. zwyc. każdego dnia)
Kredytów: 22 736 (grzywna za uszkodzenie sojuszników: 690; rekompensata za uszkodzenia od sojuszników: 95)
Osiągnięcia w walce: Medal Radley'a-Waltersa, Medal Pascucciego, Specjalista, Strzelec wyborowy, Odznaka mistrzowska:I klasy
8 killi, 3 arty zdjęte :D Dodam, że u nas tylko jeden tank miał dwa kile, pare po 1 kil. Także praktycznie cromwell przesądził o bitwie

screen
Wysłane 2012-11-24 20:23 , Edytowane 2012-11-24 20:24
@nickey
skad masz info na temat kolejnej gałęzi z 12t?
@andrzej166
z tego co pamietam zrobilem asa majac 1500 albo 1700 cos bez premki, co robia?
scout + pewnei z 5 zabitych i kolo 2-3k dmg
Wysłane 2012-11-25 02:34
wystarfczy tu popatrzeć.
[LINK]
amx chaffee wychodzic bedzie z 12t ;] ja już 70 k odłożyłem, tak samo jak mam odłożone exp na vk 3002 db, m7, amx m4 45
Wysłane 2012-11-25 11:07
@limfa W takim razie będę męczył dalej to 12t...
Przy okazji druga gałąź niemieckich td wygląda ciekawie, ostatnio jak widziałem wizję zmian to z ferdiego można było przeskoczyć na nią, a tu widze zmiany. Tak samo sturmtiger wyparował, a chciałbym zobaczyć to coś - 380mm kaliber działa i 150 mm ładnie pochylonego pancerza przedniego
Kto jest online: 0 użytkowników, 240 gości