@komanek
Właśnie wróciłem z roboty, ale za 5min wychodzę i będę online ok. 21ej... jakby co, to moje ID z BN to: Yesusik#2111
Forum > Software > Diablo III - temat ogólny, vol.3 !!!
Wysłane 2012-06-19 20:52 , Edytowane 2012-06-19 20:56
@KrzysztofT
Co ty pierdzielisz! Przecież prędkość broni jest już wliczona w jej damage!!! Nie ma znaczenia, czy to sztylet z rażeniem 500 i speedem 1.50, czy buława 500 i 1.20, bo po wsadzeniu do ręki, będziesz miał identyczne obrażenia!!!
I porównywanie broni różnych kategorii, dla różnych klas... no brawo! - nic tylko pogratulować geniuszu!!!
Wysłane 2012-06-19 21:57
@Yesusik
Niestety, ale jeszcze niewiele wiesz o D3 - klasy melee stackują sobie LoH (life on hit) i szybkość ataku ma tutaj kluczowe znaczenie, dodatkowo szybkość generowania Spirit'a u Monka i Rage'a u Barbariana zależna jest od szybkości ataku.
A przytoczenie dwuręcznej kuszy jest tutaj dobrym przykładem jak niski jest ten AS
Wysłane 2012-06-19 23:20 , Edytowane 2012-06-20 01:24
@Han
Powtarzam... ten AS, który jest przy broni, jest już wliczony w jej obrażenia!
- przykład na moim ostatnim obrazku... sumujemy punkty obrażeń minimalnych i maksymalnych podanych w broni, robimy średnią (czyli dzielimy przez 2), a następnie mnożymy przez "prędkość" i wychodzi:
236+573 = 809 /2 = 404.5 * 1.2 = [c=r]485.4[/c]
- myślisz, że jak wsadzisz broń o obrażeniach ~485, która będzie miała w statsach AS np. 1.4, to da Ci większy DMG postaci?
PS
Oczywiście AS który pochodzi z dodatkowych itemów daje dodatkowego "kopa", ale nie jest on stricte powiązany z AS w żadnej broni (melee/nie-melee) = to także wynika z prostego działania matematycznego... też to mam "rozrysować"? ;]
Wysłane 2012-06-20 08:42
@Yesusik
Przeczytaj mój wpis ze zrozumieniem i nie przytaczaj oczywistości z obrażeniami, bo do nich się wcale nie odnosiłem
@filodendron
Tak samo jak przy generatorach u obu klas walczących w zwarciu
Wysłane 2012-06-20 10:04 , Edytowane 2012-06-20 10:08
@Han
Okej... nie zwróciłem uwagi na wyrażenie "LoH"... myślałem, że Twój post jest tak jakby bezpośrednią kontynuacją tego, co napisał KrzysztofT, a tam nic nie ma o 'life', tylko jakieś farmazole o cenach oderwanych od rzeczywistości (tej w AH) i o kuszy, której Barb nie założy.
Inna sprawa, że mówimy tu o poziomie piekielnym, gdzie demonki dalej nie są wymagające i wysoki dmg w zupełności wystarczy... ja nawet rzadko kiedy przy elitach używam umiejętności.
Wysłane 2012-06-20 11:10 , Edytowane 2012-06-20 11:13
@elkoos: Po dzisiejszym patchu też?
U mnie DPS na 55lvl spadł o 10%, wszystkie przedmioty dające + do AS w dół trzykrotnie, naprawy w górę x2, kasa z lootów też wyraźnie mniejsza. Tyle zauważyłem po 10 minutach grania. Ludzie na głównym pisali, że 2 akt na inferno jest dużo łatwiejszy.
Wysłane 2012-06-20 20:12 , Edytowane 2012-06-20 20:36
@KrzysztofT
Widać, że ewidentnie spadła Ci szybkość w tej broni.
Ja mam podobnie ale z rękawicami. Miałem +13% do szybkości i zostało mi +6%...
Zresztą szybkość z pierścionków i amuletu też spadła o połowę.
Ech, szkoda mówić...
Wysłane 2012-06-20 22:34
no przycieli nieźle chamy..
tu gościowi okroili damage z 355k do 260k !!!!!!!
[LINK]
aż mi się grać odechciewa :P
attack speed to nie wszystko, cala lista była przy aktualizacji podana, ogień
btw(gościu z linku jest przezabawny jak sie.. denerwuje z prezentu od blizza lol) .. oo wlasnie dziabnął tal rasha armor lol az przestal na nich przeklinac na minute ;D
Wysłane 2012-06-20 23:10
A ja tam na patcha nie narzekam, bo wpadła mi taka zabaweczka:
I teraz pytanie, ile to może być warte ?
Wysłane 2012-06-21 09:07
@Han szkoda ze nie ma krytyka i IAS...
Wysłane 2012-06-21 09:28
@komanek
Akty są grywalne dla klas melee bez uber statsów no i na Akcie 1 w końcu coś dropi z ilvl 61.
Ogólnie to kicha jest straszna z dpsem, bo AS wywalili strasznie na plecy.
Najbardziej wkurzają koszty naprawy, na full ilvl 61+ to są jakieś jaja, nie jesteś czasem w stanie zarobić na runie tyle co naprawa wynosi. Blizzard...
Wysłane 2012-06-21 09:58 , Edytowane 2012-06-21 10:01
@KaliN
Po nerfie AS bardziej szkoda, że nie ma +% dmg, a do socketa można walnąć albo +% crit dmg, albo + xxx LoH (na razie wystawiłem go na angielskim forum, ale jeszcze nikt go nie licytuje, jak nie zejdzie do soboty, to idzie na AH w aukcji i tyle)
Edit: mój DPS spadł wczoraj z 16k do 13.3k, po zmianie 2 itemków podniosłem go do 14.4k (przy okazji też podnosząc odporności do 570 bez buff'a) i poprawiłem sobie survi zmieniając mantrę na uniki + runa na obronę (aktualnie 42% uników, 6.6k def, 570 res all, 51k hp, 14.4k DPS właśnie)
Kto jest online: 0 użytkowników, 191 gości