@danielo
Strona wota owszem, coś się nie ładuje. Ale WoT śmiga, dzisiaj już pare bitw zagrałem.
Czasem trafiam do drużyny nieogarów. Jakaś bitewka, my mamy najechac bazę i uwaga: leci T-50 wroga, nie dość, że swobodnie z prawej na lewą stronę obok nas przejechał, to 4 tanki rzuciły się w pogoń. Pewnie złapały go? Otóż nie! T-50 zwiał. A w tej stawce były szybkie tanki. Ja po takiej wizycie T-50 zginąłem od arty.
Forum > Software > World of Tanks - wątek nr 19
Wysłane 2012-11-26 16:40
Wysłane 2012-11-26 18:25 , Edytowane 2012-11-27 11:17
Już z nowym działem 7,5 cm poziom V uzyskałem jakieś 30 minut temu taki oto rezultat, gdzie ubiłem 6 przeciwników, w tym 2 okupujących bazę.
Szybkostrzelność swoje zrobiła przy oswobadzaniu bazy i dobijaniu ostatniego tanka przeciwnika, który jechał mi na spotkanie. Zostałem sam a 2 przeciwników okupowało bazę, po ich rozwaleniu trzeci jechał do mnie i chybił (zdążył oddać tylko 1 strzał), a ja w tym czasie 2-3 strzałami załatwiłem sprawę do końca.
EDYTA:
Zaszła pomyłka, radio poziom VII kupiłem dopiero dziś. Wówczas było radio poziom II (przy ww. rezultacie).
Wysłane 2012-11-26 21:27
@Maveriq TD w zwarciu to tylko twardy i chyba jak pcha wroga. Tej metody bym nie testował np na Jadzi II, która wpuszcza każdy strzał od meda tVI. Gdzieś przeczytałem że td dla maksimum skuteczności powinien przez najdłuższy możliwy czas pozostać niewykryty, zwłasza jak sam kryje flankę, co mi się często zdarza. Na zwarcie mogę iść jak mam obstawę jakiegoś meda żebym nie został zajechany z boku/od tyłu. Praktyka brutalnie zweryfikowała moje pomysły wchodzenia na bliskie starcie z medami, zwłaszcza tymi co mogą mnie od frontu penetrować. Moją przewagą jest to że ja dzurawię go jak tylko mi się uda go trafić, a on musi snajpić lub objechać mnie żeby wykorzystać swoją szybkostrzelność i manewrowość. W sumie masz i nie masz racji, podobnie jak ja - dużo zależy od tego co się dzieje na polu walki w danym momencie.
W mojej opini do walki w zwarciu to jest ht - jak zabraknie dystansu między nami to przytulamy się klatami i sprawdzamy kto ma lepszą lufę czy refleks, żeby tuż przed przeładowaniem odskoczyć i celować w weakspota, dotyczy to zwłaszcza najcięższych/ najwolniejszych. Medy zazwyczaj tańczą, lighty objeżdżają co wolniejszych i szukają art. Arta ma okładać ogniem najgroźniejsze w danym momencie cele, a tdki snajpią, szukając najciężej opancerzonych, czy też tych co nadmiernie kozaczą.
Moja opinia o tdkach bazuje na tym co przerobiłem na niemieckim drzewku i jgtiger (nie miałem ferdiego) jest pierwszym którym z wyżej tierowym ht mogę się pobawić na małym dystansie. PanzerjagerI, hetzer, stug, jgpaznerIV i jadzia druga nie grzeszą na tyle pancerzem od frontu żeby lecieć z każdym ht na starcie w ścisku.W zasadzie Jadzia pierwsza jak była toptierem mogła sobie pozwolić na takie numery ale jak trafiła na isa z topowym działem to też była na dwa strzały i dobitkę, jednak jak już trafiło się na coś grubszego to też pozostaje rażenie z dystansu. Każda z klas pojazdów w wocie ma swoje plusy, które wymuszają poniekąd styl gry, a cechą tdków jest standardowo działo z tieru wyższego , a przynajmniej o większej od równotierowych ht sie ognia i ograniczony kąt ostrzału co predystynuje je do pełnienia funkcji wsparcia. Pancerz, który odgrywa często decydującą rolę przy walce w zwaciu to nie wszystkie td - jgtiger, jpze100, t95, t28 ten pancerz mają ale np właściciele objekta 704 piszą często że kiedyś to on pancerz miał ale już nie ma. Tak samo szybkie amerykańskie tdki, czy wspominana przeze mnie jadziaII - mobilność kosztem odporności.
Temat jest obszerny,ja już się rozpisałem, a można dużo, dużo więcej choć mniemam że to sensu nie ma bo i tak utarte schematy weryfikuje bitwa .
Wysłane 2012-11-26 23:28
@zaku łączę się z Tobą w bólu. Ja od 3 dni trafiam do takich teamów, że szkoda się powtarzać i narzekać w koło. Ale... jak robię panterą 4200 dmg i właściwie sam oklepuję połowę teamu wroga a nasi jadą jak leming train to odechciewa się grać. BTW. Za przegraną bitwę dostałem 1060exp o ile pamiętam, aż żal, że nie wygraliśmy. "As pancerny" musi poczekać.
@NuCore Tak jak pisze Straszny, używaj do haubic tylko HE. Bezcenne jest zobaczyć jak wróg jedzie sobie Tigerem P bokiem do nas, kompletnie ignorując naszego "słabego KW-2" z trolem i załadować mu strzała za 900HP
Wysłane 2012-11-26 23:33
Apropos walki w zwarciu. Dużo bym dał żeby Wg wprowadziło przy którymś patchu realną lufę z której końca wylatują pociski a nie lufę holograficzną. Wprowadziło by to moim zdaniem nową jakość do gry nie wiem czy nie tak znacząca jak wprowadzenie fizyki. A może nawet bardziej znaczącą.
Wysłane 2012-11-27 01:22
@thor2k To jest jak dla mnie jeden z bardziej odrealnionych elementów - ciekawie wygląda jak pantera dosłownie przebija mniejsze budynki tą swoja najdłuższą armatą że koniec lufy po drugiej stronie widać . Podobnie w sumie jak niezniszczalne budynki - wpada na takiego rozpędzony is7 - nic, dostaje strzała gw typ e i zero reakcji. Z tymi budynkami to mogło by to kosztować jak zdrzenie z innym czołgiem, bo nieraz widziałem ludzi którzy stosują hamowanie na ścianie celowo, bo tak prościej.
Wysłane 2012-11-27 11:02
Czy idzie gdzieś ustawić jakie tryby chcę grać? I może zaznaczyć ulubione mapy? Bo już mnie krew zalewa majac takich idiotów w teamie. Co z tego,że ubiję jednego, dwóch, a nawet pięciu jak reszta nie używa mózgu.
Tryb przejmij bazę (1 na 2 drużyny). Co robi mój team? Wszyscy lecą kapować bazę. 2 czy 3 zostało z tyłu. Efekt: 15:4 porażka, z czego 2 kille moje. A mieliśmy dobre tanki w teamie (głównie tiery VI i VII). Jest też jedna mapa, w której na 99% atakujący przegrywają. Obrońcy kampią w krzaczkach, a atakujacy musza wjechać pod górkę. Raz, że ciężkie to wolne, td w roli scoutów też niezbyt. A nasze lekkie giną podczas podjeżdzania pod górkę. Może 1,2 wyspotują. (ta mapa ala kanion z połową mostu).
Zdecydowanie wolę 2 bazy: drużyna na drużynę. Przynajmniej nie ma "must cap" na 1 bazę. Albo w drugą stronę. Jedna baza wróg capuje - pisze decap. To reszta pozycyjnie kampi w krzaczkach i przy 11:9 dla nas przegrywamy bo ktoś zajął bazę (grałem wtedy matildą, więc nie było szans na przejechanie pół mapy w miarę szybko).
Wysłane 2012-11-27 11:13
@nickey Tą mapę z połową mostu już opracowałem z obu stron przy szturmie - da się wygrać, tylko kilka osób w drużynie musi pomyśleć i za razem zgrać się ze sobą.
Wysłane 2012-11-27 11:58
Czy można gdzieś sprawdzić statystyki tych nowych czołgów USA? Chodzi mi o prędkość, HP, działa itd. Testu nie chce mi się pobierać a bardzo mnie to ciekawi
Wysłane 2012-11-27 15:20 , Edytowane 2012-11-27 16:10
Sturmovik, a które z nowych US mają magazynek i na ile pestek?
edit. już widze ze 3 ostatnie, ale ile pestek nikt nie napisał.
btw- chińczyków nie będzie w 8.2 :(
Wysłane 2012-11-27 20:17
Zarypiście :D Uwielbiam kulkowe czołgi :D
Szkoda ze ten nowy francuz premium nie jest na kulki :( Rozważyłbym zakup...
Kto jest online: 0 użytkowników, 251 gości