@-ADSO- haha a jednak! L4 od 25 przez kolejne 2tyg
akurat wbilem w kolejke na zabieg i sie okazalo ze bede go mial 25.03.2014r!!! jak przezyje to 2tyg w domu
Forum > Software > Diablo III + RoS + patch v.2.1 = temat ogólny !
Wysłane 2014-03-18 15:01
Wysłane 2014-03-19 09:21
ee nic sobie nie zrobilem samo uroslo teraz trzeba uciac
Wysłane 2014-03-19 10:07
@-ADSO- ee watpie ze nie zauwazyliby ze TAKIE cos ucinaja
a tak juz w temacie bo robi sie niezly offtop dom aukcyjny juz nie dziala ktos zrobil zakupy przed zamknieciem? ja nakupilem materialow do kraftowania za psie pieniadze
Wysłane 2014-03-19 10:15
Wracając do tematu... wczoraj Blizz udostępnił kolejny filmik, by jeszcze bardziej nakręcić śrubkę oczekiwania...
[LINK]
@KaliN
A co teraz potrzebne jest do craft'u i co/gdzie w ogóle powinno się wytwarzać? - pytam poważnie, bo ja zielony jestem w tym temacie... niestety roczna przerwa w D3 zrobiła swoje :(
Wysłane 2014-03-19 10:16
@Yesusik łezki z żółtych i te niebieskie essencje ktore dropia z niebieskich itemow. ogólnie teraz jak zyjesz dobrze z kowalem to jestes dobrze ubrany
Wysłane 2014-03-19 11:10
a gdzie znaleźć to ustrojstwo co upgrade kowala do 11lvl robi?
Wysłane 2014-03-19 12:00
@komanek a to nie trzeba miec juz RoS?
Wysłane 2014-03-19 12:14
@KaliN: nie wiem, pytam
Wysłane 2014-03-19 12:18
@komanek no to ja niepewnie odpowiadam. Pewnie to bedzie lecialo z mobow o lvl wyzszym niz 60:)
Wysłane 2014-03-19 12:24
@KaliN Dokładnie, będzie to w RoS. Poza tym to craftu w RoS będzie konieczne o wiele więcej materiału i często będzie to materiał dedykowany do danego schematu. Łzy, esencja czy białe/niebieskie części będą schodziły dziesiątkami za craft, rozbijąc się będzie o schematy, bazowe białe itemy oraz dedykowane materiały rzemieślnicze.
Wysłane 2014-03-19 12:27
@-ADSO- jak dla mnie ten craft to taka uboga wersja słów runicznych z D2:LoD... niestety.
Wysłane 2014-03-19 14:34
@KaliN Nie rozumiem analogii. Słowo runiczne zawsze dawało Ci określone staty, a przy crafcie masz zawsze jakąś losowość, każdy wynik inny, różne zestawienia statystyk. Oczywiście - trudno trafić takie naprawdę ekstra, ale chyba właśnie o to chodzi, nie?
Nic nie stoi na przeszkodzie by wprowadzić słowa runiczne obok craftu. Układasz runy w słowo a potem wrzucasz to w jedną dziurkę zamiast np. 6 w D2:LoD Podejrzewam jednak, że Blizz albo do słów runicznych nie wróci.
Ciekawi mnie jak w praktyce będzie się spisywać zmiana statystyk przedmiotów. To może robić jeszcze większą furorę jak sam crafting, no ale to też dopiero za jakiś tydzień będzie wiadomo.
Wysłane 2014-03-19 15:10
@ADSO- wszystko to co napisales to zywcem wyjete z WoW tam jest tak samo... tylko po co na sile upodabniac "D" do WoWa?
dla mnie H&S to upgrade postaci a nie Lotto. craftujesz i ciagle wychodzi cos czego zalozyc nie mozesz a w slowach runicznych wychodzil lepszy gorszy ale wiedziales CO ci wyjdzie a tu klikasz craft i nie wiadomo nic... wiadomo ze 6 własciwosi magicznych losowych lol.
to samo tyczy sie mikstur. czy nie piekniejszy byl system mikstur z D2? dla mnie zabijanie diablo z miksturkami HP to mega przezycie serducho bije bo zostalo zycia na dnie kuli a tu mikstura odnawia powoli. tutaj jakie kule srule itp. a gdzie mana? opiera sie jedynie na regenie? to mial byc H&S!
trzecia sprawa jaka mnie irytuje to wyapdanie itemow
nosz w morde nie mozna zrobic jak bylo w D2? wypada1 bialy kolejny kolejny koeljny bialy nagle łup! niebieski! idzisz dalej bijesz konkret moba ówczesnego "czempiona" i wypada żółty! no i identyfikacja! jest!!! cos ekstra!!! a jak juz padla legenda! to sie szlo rzucic na tace!
a tutaj żółto i neibiesko! ale zeby cos wycraftowac to musze szukac (sic!) bialych itemow! legendy padaja ale jak sie gra zlisila tak od dwoch tyg nic konkretnego.
Pamietam swojego czasu recenzje w CD Action Diablo 2 jak porównywali ja do Diablo 1
i pisali tak bylo w D1 ale ze to dobre to po co poprawiac to tez bylo dobre wiec bez sensu poprawiac jak cos jest dobre. A w D3 nie poprawili tylko ZMIENILI na sile byle przystosowac gre do konsol.
Przełaczanie pomiedzy skillami brak drzewka umiejetnosci brak i to castowanie teleportu (jak mnie to denerwuje...) zatrudniliby mnie w tym blizzie to by mieli taka gre ze HOHO. Pozdro.
Wysłane 2014-03-19 16:15
@KaliN WoW? Kurde, śmiej się albo nie, ale WoW'a na oczy nie widziałem
Zasadniczo z resztą Twoich tez się zgadzam, poza drobnymi uwagami.
1. Upgrade postaci - dokładnie chodzi by była coraz lepsza, ale potworki powinny być zawsze na tyle silne by były wyzwania, a nie latanie bez obawy o kopnięcie w kalendarz;
2. Craft jest ok - czy zdarzyło Ci się crafcic coś co z definicji nie było dla Twojej postaci przeznaczone? Mi nie. Rękawice siły, naramienniki siły i także karwasze siły. Od razu wiadomo, że będzie siła i coś jeszcze. Żądanie zawsze czegoś lepszego jest bez sensu;
3. Słowo runiczne zabijało dalsze rozwijanie postaci - masz zbroję z Enigmą i dziękuję/dowidzenia, koniec ulepszania zbroi;
4. Mikstury w D2 rzeczywiście były o wiele lepsze, co za problem byłby aby pasy miały właściwości przechowywania misktur jak w D2?
5. Z drugim zasobem jest ok, bez takiego powolnego przyrostu miałbyś np. w kółko kręcących się barbów, a to zabija grę;
6. Z dropem rzeczywiście nie jest jak trzeba - 2.0.1 nie zmienił za wiele, pierwsze dropy to ekstra legendy a potem już taka sama lipa jak wcześniej. Z drugiej jednak strony takie stopniowanie wygenerowałoby znów jakieś "Baalruny" i nikt nie latałby aktów tylko krótkie pojedyńcze epizody - tego Blizz chciał uniknąć i się udało;
7. Białe fanty będą potrzebne przy naprawdę wypaśnych schematach, szczerze mówiąc nie przewiduję bym za szybko miał z takim czymś do czynienia - jak to mówią, leci wszystkim tylko nie nam;
8. D2: LoD to było coś! IMHO jedyne co nie pasowało to buildy idealne, czyż nie lepiej byłoby gdyby elementy gearu obok dawania mega boosta do jednym statystyk minusowały inne? Wtedy byłoby o wiele więcej myślenia przy budowaniu postaci, więcej różnorodności i miejsca na własne pomysły;
9. Drzewko umiejętności było fajne, punkty mistrzostw to jest jakaś alternatywa, ale to nie to samo. Sama przyjemność przydzielania dodatkowego punkcika do ulubionej umiejętności dawała naprawdę spore zadowolenie. Coś jednak z tym trzeba było zrobić, by nie powielać D1 - IMHO lepszym rozwiązaniem byłoby potężne rozbudowanie umiejętności tak abyś musiał wybierać z wielu wielu, i je rozwijać, a nie mieć kilka na krzyż jak jest teraz;
Twórcy musieli sporo pozmieniać, bo wypuszczenie D2 tylko z lepszą grafiką i innym wątkiem fabularnym byłoby bez sensu. Zaskoczony jestem tylko tym, że tyle lat nic nie robili. Gdyby dwa lata wcześniej zaczęli beta testy to przy premierze D3 mielibyśmy to co mamy teraz, czyli tak naprawdę punkt wyjścia - sądzę, że dopiero w oparciu o D3: RoS będzie Blizz budował coś bliżej H'n'S idealnego. Tylko czemu to tyle trwa? Za wiele srok za ogon ciągną.
Wysłane 2014-03-20 08:38
@-ADSO-
Ad.1 Ale upgrade PO TO JEST! robisz mega postac po to zeby nie kopac w kalendarz przy pierwszej grupie mobow! powinienes kosic jak śmierć wsyzstko w polu widzenia a dopiero bossy i czempioni powinni dawac ci do zrozumienia ze jest ok ale bez przesady!
Ad.2
Od razu wiadomo, że będzie siła i coś jeszczetak np inteligencja, 100 pancerza i 3000 hp wiecej z kul... nie zrozumielismy sie. Chodzi o to ze ja uwielbialem w D2 to jak wypada Ci item i wiesz ze to np kalejdoskop mary i teraz identyfikacja i modlenie sie zeby był perf! jak jest to jestes albo bogaty albo zajebiscie ubrany - O to mi chodzi tak samo w slowach runicznych zaprzestawałes robienie jak juz miales PERF! na moim smitherze mialem enigme ale jak szedlem na ubery zakładalem (zapomnialem nazwe dawno nie gralem w d2!) enigma to nie jedyne wyjscie.
ad.3 kiedys trzeba zakonczyc i chociaz jedna czesc uzbrojenia miec z głowy...bo jak nie to czego szukasz?
ad.4 Zgadzam sie!
ad.5 a czemu zabija?chce sie krecic to niech sie kreci! mi sie podobalo jak WD miskami sie gralo CIAGLE miski no cos fantastycznego - znerfili i gram barbem...
ad.6 OK pod warunkiem ze ktos ma 2h na przebiegnieci np aktu 2 na t5. Jesli nie ma to fajniejszy bylby baalrun.
ad.7 mi tez a jak leci to crap.
ad.8 jak chcesz myslec na buildami to serio polecam WoW'a

ad.9 drzewko i mozliwosc przełaczania umiejetnosci np przyciskami funkcyjnymi.
Twórcy musieli sporo pozmieniać, bo wypuszczenie D2 tylko z lepszą grafiką i innym wątkiem fabularnym byłoby bez sensu.
tak bo wzorowanie sie na GNIOCIE jaki wypuscili kilkanascie lat temu i ludzie nadal w niego graja jest totalną głupotą

Wysłane 2014-03-20 12:03
@KaliN No proszę Cię:
1. Przecież dokładnie jest jak piszesz, zwykłe moby w dużych stadach nawet to pikuś, dopiero elity z trefnym zestawem skilli to problem. Finalni Bossowie to kpina. Elity i resztą się rozwijają i jest ok.
2. W D3 przecież mam tak samo z dropem legendów, widzisz snopek i zaczyna się modlitwa. Słów runicznych nie ma, co jest błędem, ale craft jest bardzo dobrze zrobiony. A będzie przecież jeszcze lepszy.
3. Na tym właśnie polega granie, by ciąglę było o co grać. Słowa runiczne ok, ale nie w takiej postaci jak w D2, więcej losowości i można próboać.
4. Jest za co wypić!
5. Niektóre postacie to znerfili ostro. A ja bym chciał mieć permemantnego berserkera i non stop szał bitewny, odwet i coś tam jeszcze. Pewnie, że się fajnie gra, ale god mode to było w Quake i też mi się nie podobało ;)
6. Baalrunów nie ma, zobaczymy jak w RoS będą wyglądać te zlecenia itp. Zresztą i tak Blizz poprawił temat o tyle, że nie trzeba nabijać męstwa nefalemów by MF dawał jakiś sensowny drop.
7. W pierwsze dwa dni po 2.0.1 poleciały mi najfaniejsze fanty, a potem już zająłem się zbieraniem siarki ;)
8. A Ty się nie zastanawiasz jak postać zrobić?
9. Gdyby chcieli się wzorować mocno na gniocie to w nieskończoność wypuszczali by patche do D2, a nie próbowali robić następcę. Gdyby wszystkie H'n'S leciały tym samym sprawdzonym schematem to nawet nie wiedziałbyś, że coś można zrobić inaczej, lepiej, ciekawiej, oryginalniej.
Tak jak pisałem, gołe D3 to była kupa, jeśli RoS będzie taki jak się spodziewam to już będzie o nim można mówić jak o następcy D2L:LoD. Na pewno powielanie dokładnie tych samych pomysłów co w D2 nie jest dobrym pomysłem, bo to byłby krok wstecz i to kilkunastoletnie jak sam piszesz. Teraz masz kilka dobrych, dodać do tego trochę zmian i jest fajnie.
Zresztą, komu nie podoba to niech nie gra. Ja gram
Wysłane 2014-03-20 13:05
@-ADSO-
ad.1 zagraj barbem
ad.2 widze snop swiatla i podnosze legende i jest tak ze zwykle nie musze identyfikowac zeby widzec ze to kupa jest.
ad.3 losowosci jak losowosci słów wiecej zeby bylo...
ad.4.kiedy??
ad.5 nie chodzi o god mode tylko o adekwatne zabijanie co do posiadanego gearu. Popatrz ilu lata teraz wizzardem a ilu barbem...
ad.6 fakt szczeliny nefalemów to moze byc to
ad.7 to samo u mnie
ad.8 zastanawiam ale nie mam na to 5h dziennie.
ad.9 TO BYLA IRONIA! a gdzie d2 to gniot? d3 jeszcze mu dlugo niedorówna (chcialbym sie mile zaskoczyc po premierze RoS) nawet sam event uberów w d2 a w d3 bez porównania...
Kto jest online: 1 użytkowników, 173 gości
scud1 ,