poradnik grania krążownikami napisany przez Alfa testera.
http://blog.worldofwarships.eu/cruisers-the-sea-wolves-of-world-of-war...
(obawiam się że czytac mogą go tylko zarejestrowane konta do gier Wargamingu)
Forum > Software > World of Warships - wątek nr 1
Wysłane 2015-03-21 11:31 , Edytowane 2015-03-21 11:45
Wysłane 2015-03-22 18:11
Przeszedłem Kawachi i widzę iż Myogi nawet w stocku jest lepszy niż elitarny Kawachi....
Nadal nie zmieniam zdania iż niszczyciele są OP.
Bardzo mi się podoba krążownik USA III poziom St.Louis te działa ostano rozstrzałem sam na sam Myogi, można powiedzieć iż go opłynąłem trzymałem się zawsze przed jego dziobem i z strzelałem z AP (miałem farta 2 weszły w cytadelę).
Co wybieracie do rożnych klas jeśli chodzi o perki załogi i te dodatkowe zdolności dostępne od 6 poziomu konta?
Wysłane 2015-03-22 18:33
@Sturmovik
poczekaj na Kongo. Myogi naprawdę dawało radę i nie raz się w bitwie wykazał. ale w tej chwili na Kongo to jest odlot (a jeszcze nie mam ulepszeń)
Wysłane 2015-03-22 22:31 , Edytowane 2015-03-22 23:05
@Sturmovik
generalnie Myogi wymaksowany robi się naprawdę OK statek, jest bardzo szybki, jednak ma sztuczne ograniczenie w postaci braku obrony plot i zbyt słabe uzbrojenia towarzyszące.... uwierz mi jak już przejdziesz Myogi i wymaksujesz Kongo... cudo. W końcu czujesz na nim że kontrolujesz pole bitwy. Ja już nie mogę doczekać się Fuse, chwalony za to że jest jednym z najlepszych okrętów w grze (na swoim tierze)
Nadal nie zmieniam zdania iż niszczyciele są OP.
w walkach tier 5-8 (A mam już Clevelanda i jutro Pensacola, tier 7 krążownik US) niszczyciele nie robią już wrażenia i nie decydują o losach bitew. Bardzo łatwo giną, bo nawet wysokotierowe deski giną od 2 salw AP krążowników, a już Kongo wytrzymuje 8 trafień torpedami. Mi się Clevelandem gra tak dobrze że chyba zrobię Pensacolę a Clevelanda i tak zostawię sobie (4 wieże po 3 armaty 152 mm, o niesamowitej szybkostrzelności)
amerykańskie krążowniki są na razie najfajniejszymi okrętami jakimi pływam
@koniu/@schiffer
to jest póki co zamknięta beta służąca do pierwszych prób gry, było 20 kodów jakie odstało IN4. Następne na pewno bedą ale musicie uzbroić się w cierpliwość... trzeba było czytać ten temat : http://www.in4.pl/forum_odpowiedzi.html?f=8&post=713776


Wysłane 2015-03-23 09:05 , Edytowane 2015-03-23 09:18
przydatny tip: Ctrl + X - blokuje Wam działa w konkretnej pozycji kątowej (to samo co ppm)
odblokowanie przez X.
bardzo przydatne gdy czaicie się na kogoś.
zrzuty ekranu bez interfejsu: Ctrl + G
Wysłane 2015-03-23 11:26
A da sie odpalić np ostrzał z dział nawet jak nie sa w zielonym celowniku? Często mam tak że róznica jet minimalna ale nie moge z nich odpalic bo musza być razem w jednym celu. A wolałbym walnąć serię burtową.
Wysłane 2015-03-23 11:36
koradon
I tak, i nie. Te które są na zielono, możesz puścić salwę z nich.W prawym (czy lewym?) dolnym rogu masz taka fajna mini mapkę statku. Z ilością hp i działami. Jeśli przy celujesz i chociaż jedno działo będzie na zielono możesz strzelić.
Wysłane 2015-03-23 12:29
@nickey
No przeciez wiem... nie bardzo wiem jakmógłbym grac bez tej informacji
Mi chodzi o te działa które sa np przesunięte o 0,5 cm od mojego zielonego celownika i wiem że jakby wypaliły to by trafiły ale z LPM nie idą bo nie sa w zielonym celowniku.
Wysłane 2015-03-23 12:58 , Edytowane 2015-03-23 13:03
@koradon
w pewnym sensie można ale nie tak jakbyś chciał.
najpierw ustawiasz działka w tryb blokady z ctrl+X (minimum jedno musi mieć status "zielony"), potem mozesz walić czy masz je zjechane czy nie. Tylko raz je właśnie trzeba zablokować.
Wysłane 2015-03-23 20:07
Panowie - kto nie miał invitea - gogogogo
Kto jest online: 1 użytkowników, 177 gości
maq2 ,