wieczne rządy nieśmiertelnego króla sprzedane za 69M netto pora ubrać trochę lepiej łowce.
Forum > Software > Diablo III - temat ogólny, vol.4 !!! (& patch 1.04 >>> 1.05;)
Wysłane 2012-10-23 08:47
@emitar gratz!
niezla kasa:) ubierasz sie w set czy legendar?
Wysłane 2012-10-23 09:13
A ja wczoraj z kumplem miałem Drop Fest (w półtorej godziny latania przy MP2 wypadły mu: Windforce, Buty Zunimassy, Pas Króla i Amulet Natalki).
Wysłane 2012-10-23 09:18
@Han
potrzebuje butów zunimassy podaj swoj b.tag albo odezwij sie do mnie wieczorkiem moj podany jest w pierwszym poście:)
Wysłane 2012-10-23 10:18 , Edytowane 2012-10-23 10:23
A ja znowu mam Drop S#it! - nie dość, że unikaty nic nie warte, to jeszcze dropnęło legendarnym, dwuręcznym toporem Messerschmidt'a z DMG 750, którego nikt ode mnie nie weźmie nawet za darmo !!! :o
Mało tego, klucznika drugiego aktu już 5 razy biłem i ciągle uparcie nie chce dać mi key'a... wcześniej z MPx3, wczoraj z x4 !!! :|
Znowu gra zaczyna mnie drażnić niemiłosiernie... totalna masakra! :(
@emitar
Gratki za dobry biznes!
@Han
Jeśli chcesz, to podaj namiary i dopiszę Cię do głównego posta.
Wysłane 2012-10-23 10:23
@Yesusik
Spokojnie mi 2 dni nie dropiło nic a pozniej w jednej grze 2 czesci z setu IK :) kolega biega z mf 510 ja z 280 i mi dropi jemu nie. z klucznikow dropi jak trzeba przejdz sie ze mna z uberow 2/3 dropnelo nie jest zle. zrob sie na tanka to bedziesz z nami chodzil na ubery:)
Wysłane 2012-10-23 10:53
@Yesusik
Mój profil jest tutaj
@KaliN
Co do Zunimassy, to o ile kumpel jeszcze nie sprzedał to pewnie się dogadamy
Wysłane 2012-10-23 11:02
Oj dużo się pozmieniało widzę, skończyłem X-Coma wczoraj i mogę do Diablo wracać. Tylko kwestie gwarancyjne Agility załatwię.
Wysłane 2012-10-23 12:25 , Edytowane 2012-10-23 12:28
@KaliN
Nie wiem czy już nadaję się na tanka, czy jeszcze nie, ale wczoraj w drugim akcie Inf. wpadłem na dwie grupki jednocześnie - 6 elitarnych + champ z laserami, murkami, przyciąganiem i bezcześcicielem... przy MPx4 waliłem w nich z dobre 5 minut ale dałem radę. Chwilę później trafiłem na kolejną grupkę, IMHO, z najgorszym setem, tj. wampiryzm + stapianie + zaraza + bezcześciciel = było na prawdę gorąco, ale też dałem radę :)
Spójrz na moją postać i pomyśl.
@Han
Dodany!
Wysłane 2012-10-23 13:35
@Yesusik tyle ze ubery jak sama nazwa wskazuje to konkret moby i nie ma co porównywać ich do zwykłych elit (ja WD mialem nie raz 3 paczki elit +klucznika na plecach i dalem rade)- gram na MPx4 i MPx5 w zaleznosci od paczki kolesiow maja od 27kk do 35kk hp w sumie do zdjecia ~70kk hp przy czym jest na to limit czasowy tak wiec zadaj sam sobie pytanie czy czujesz sie na silach. zawsze mozesz wejsc z nami i jak nie dasz rady wyjsc
bo przy trzech osobach i MPx4 jest ciekawie
dzis szukanie kluczy. zasada jest taka ze wchodzimy razem i wychodzimy razem kazdy zabiera ze soba swoja machine tzn ty jedna ja jedna i moj znajomy jedna. szczegóły in game. pozdro pojaw sie dzis:)
Wysłane 2012-10-23 13:45
Tadadam tadadam. Blizzard znerfił MP!
Jak sam tytuł wskazuje, zamierzamy obniżyć wysokość obrażeń zadawanych przez potwory na infernalnym poziomie trudności przy włączonym systemie siły potworów. Przed podaniem konkretnych zmian, chcielibyśmy wyjaśnić ich przyczyny. Gdy ustalaliśmy i wprowadzaliśmy do gry wartości dodatkowych obrażeń zadawanych przez potwory na Inferno, nie byliśmy świadomi błędu, który sprawiał, że zdolności wrogów (na przykład afiksy czempionów i rzadkich przeciwników) nie skalowały się poprawnie wraz z każdym poziomem siły potworów. Zostało to zauważone podczas testów i naprawione, zanim aktualizacja 1.0.5 została wprowadzona. Poprawienie tego błędu spowodowało jednak z kolei, że obrażenia zadawane przez wrogów na każdym poziomie siły potworów – a konkretnie te zadawane w wyniku użycia posiadanych przez nie zdolności – były ostatecznie wyższe niż początkowo planowaliśmy. Aby przywrócić obrażenia zadawane przez potwory do poziomu zgodnego z naszymi początkowymi założeniami, wprowadzimy poprawkę, która ograniczy skalowaną premię do obrażeń przeciwników na infernalnym poziomie trudności o około 25% na każdym z poziomów siły potworów. Poniżej znajdziecie nowe wartości premii do obrażeń, które wprowadzimy w najbliższej poprawce dla każdego poziomu siły potworów: SP1: 109,60% (poprzednio 114%)SP2: 120,12% (poprzednio 130%)SP3: 131,65% (poprzednio 148%)SP4: 144,29% (poprzednio 169%)SP5: 158,14% (poprzednio 193%)SP6: 173,32% (poprzednio 220%)SP7: 189,96% (poprzednio 250%)SP8: 208,20% (poprzednio 285%)SP9: 228,18% (poprzednio 325%)SP10: 250,09% (poprzednio 371%) Chcemy podkreślić, że opisane zmiany wpłyną jedynie na obrażenia zadawane przez potwory na Inferno. Nie będą miały wpływu na potwory na normalnym, koszmarnym i piekielnym poziomie trudności, do których nadal będą się stosować aktualne wartości. AKTUALIZACJA: Poprawka została już wprowadzona dla wszystkich regionów podczas prac administracyjnych na serwerach amerykańskich. Oznacza to, że nowe wartości premii do obrażeń na Inferno już obowiązują w grze.
Więcej tutaj :
[LINK]

Wysłane 2012-10-23 14:07
@KaliN
Domyślam się, że Uberki mają się nijak do standardowych elit/champów/bossów... po prostu wspomniałem o mojej wczorajszej "przygodzie", bo dosyć znacząco polepszyłem swój ekwipunek i wiem, że jeszcze kilka dni temu nie przeżyłbym 30 sekund :)
Na razie mam problem z zrobieniem swojej machiny, bo od kilku dni nie mogę dorwać drugiego kluczyka, o czym wspomniałem trochę wcześniej.
Więc odezwę się w następnych dniach.
Wysłane 2012-10-23 14:08
@KaliN
Bardzo mi przykro, ale butki się rozeszły dzisiaj rano
Wysłane 2012-10-23 14:43
@Han można wiedzieć za ile?
@Yesusik ja dziś też będę polował na klucze w drugim i trzecim akcie więc jak chcesz możemy pobiegać razem potraktujemy to jako trening
Wysłane 2012-10-23 18:02
@KaliN
Poszły za 6kk
Wysłane 2012-10-24 07:44
@KrzysztofT
nie wiem jak Ty i inni ale ja wlaczajac gre przy MPx7 zasmialem sie po ubiciu jednego zwyklego mobka w I akcie zmienilem sie i zmienilem na MPx5;]
btw wczoraj w nocy stałem sie posiadaczem Hellfire Ring
Wysłane 2012-10-24 08:39
@KaliN
Dopiero teraz zauważyłem twoje pytanie. Nie za bardzo się orientuje, ale set natalii to tylko antyk i komplet, a żeby go kupić trzeba troszkę kasy wydać. Nie mam na razie czasu na wydanie golda : D Na razie planuje kupić oblicze andariel, siłę wiatru (lepszą od obecnej (btw. łuk kupiłem za 200k) + socket) oraz kołczan porządniejszy.
Wysłane 2012-10-24 11:52 , Edytowane 2012-10-24 11:53
Heh... ja kilka dni temu kupiłem jednoręczną buławkę Rezonująca Furia, za niecałe 8M... jej legendarnym dodatkiem było "szansa na przestraszenie przy trafieniu", co akurat mnie irytowało niemiłosiernie, bo wolę walić rozpruciem, gdy grupka mobów stoi wokół mnie, a tak, to mi cały czas uciekali i musiałem ich gonić. No więc kupiłem inny toporek a Furia poszła na AH... przed chwilą sprzedała się za 24M (20M do mnie), więc na czysto zarobiłem ponad 12 baniek! =]
A wczoraj wreszcie dorwałem drugi kluczyk... gadzina dał mi go dopiero przy MPx5, bo przy x3-x4, to go chyba ze pięć, czy sześć razy biłem i nic.
@KaliN
Sorki, że się wczoraj nie odezwałem, ale dopiero grę załączyłem o 23ej... już nie miałem siły na wspólne granie, więc tylko na chwilę zagrałem singla - po 20min. dostałem kluczyk i wylazłem z gry :D
Kto jest online: 1 użytkowników, 151 gości
frazes ,