Czy w PS4 jest coś takiego jak move ? Jeżeli tak to chyba nie duża różnica pomiędzy 'gołą' konsolą, a 'pełną'
Forum > Software > XO vs PS4: o grach i usługach...
Wysłane 2013-10-28 16:34
Hłe, hje, hehe... mikromiętki myśli, że jak wyda 100 baniek, to przekona świadomych konsumentów, do swojego gniotu.... yyy, tzn. super produktu!
[LINK]
Wysłane 2013-10-28 18:45 , Edytowane 2013-10-28 18:56
@straszny
Fakt, reklama niezła.
Tymczasem, wg info z zeszłego tygodnia, M$ przegrywa na własnym terenie z Sony w ilości preorderów... na każde 2 sztuki XO zamówione w USA, przypada prawie 3 konsolki PS4: [LINK] - ciekawie wygląda sytuacja z grami... najwięcej zamówień jest na nowego CoD w wersji na XO, ale tylko tyle, bo potem każdy jeden tytuł, który jest na obu platformach, to już sporo więcej w wydaniu PS4.
Wysłane 2013-10-28 19:40
To świat. W Polsce wygra ta konsolka która...da się przerobić. Taka prawda.
Wysłane 2013-10-29 09:08 , Edytowane 2013-10-29 09:13
@djluke
Hehe... na pewno jakiś to wpływ będzie miało, to prawda. Ale zastanawia mnie, jakie statystyki dla naszej polandii miały X360 vs PS3... pierwsza było "uwolniona" w kilka miesięcy po debiucie, a ta druga dopiero kilka lat później - wydaje mi się, że mimo to, kolosalnej różnicy posiadania rynku, raczej nie było.
Wysłane 2013-10-31 16:23
nadchodzące gry takie jak BF4 i nowy COD na XBone śmigają w 1280x720
na domiar złego dali jakieś chore psychicznie filtry wyostrzające i rozkalibrowali obraz podbijając kontrast i kolory
ta konsola zapowiada się na wielką porażkę
Wysłane 2013-10-31 16:36 , Edytowane 2013-11-01 17:25
@XoR
ciekawe jest że na PS4 te same gry chodza w pośredniej 1600x900 (nazywanej 900p) zamiast 1280x720. [EDIT: PS4 nie 3]
W sumie też szału nie ma, ale różnica ewidentna. A tyle MS zarzekał się że szybka pamięć podręczna zrównoważy słabszą GDDR3. Wygląda na to że osiągalna przez programistów maksymalna wydajność PS3 jest wyraźnie wyższa jednak.
Wysłane 2013-11-01 13:17
@straszny
można prosić o link do informacji o 900p na PS3 bo jakoś nie bardzo wierzę
Wysłane 2013-11-01 16:25 , Edytowane 2013-11-01 16:27
@XoR
a proszę bardzo: [LINK]
Battlefield 4 na Xboksie One działa w rozdzielczości 1280x720 pikseli, podczas gdy edycja na PlayStation 4 może pochwalić się wynikiem 1600x900.
i tu [LINK]
"PlayStation 4 offers a commanding lead in terms of resolution - it's 720p vs. 900p, with what looks like some very curious processing on Xbox One to boost detaiobydwie wielkie gry - Battlefield i COD działają na X one 1280x720 z gromadą dziwnych filtrów faktycznie podbijających kontrast i kolory (co jak rozumiem ma maskować niedoskonałości) a te same gry działaja na PS4 w 1600x900, bez żadnych udziwniających filtrów.
Normalnie - nokaut na starcie.
Wysłane 2013-11-03 12:35
Panello also confirmed that, using this setup, players can multi-task between the two rival consoles. "Any application can be snapped to a game... so if you wanted to be playing Ryse and Killzone at the same time, you could snap that," he said.
(Killzone is a PlayStation exclusive while Ryse is an Xbox exclusive.)
Evidently, any console that outputs to HDMI can be connected to Xbox One in the same mannar. Such consoles include Xbox 360, PlayStation 3 and Wii U.
Microsoft rozwiązał problem gier na XO :D
Wysłane 2013-11-03 14:53
TYlko, że tam była mowa o ps3 a nie Ps4 podłączanej pod xkloca :D
Wysłane 2013-11-03 17:50 , Edytowane 2013-11-03 17:57
@Kinslayer
To tylko przykład... możesz podłączyć każde jedne urządzenie, które ma wyjście HDMI... czy to będzie konsola starej generacji, czy nowej... czy nawet kamera lub jakiś playerek - nie ma to większego znaczenie, bo XO po prostu przejmie obraz i przepuści przez swoje HDMI-IN. I jak napisałem wcześniej, to jest "bajerek", który M$ będzie wykorzystywał jak marketingowy haczyk... nic więcej!
Wysłane 2013-11-08 17:14
Ok XO jest słabszą konsolą od PS4, ale to co pokazują na tym filmiku robi jednak wrażenie [LINK]
Wysłane 2013-11-09 08:26
@koradon
fajnie że X1 ma szybkie menu i w ogóle ale gdy wniknie się w technikalia to wychodzi że na tą szybkość idzie ogromna ilość zasobów, 3.5GB pamięci i na sztywno przypisane 10% mocy CPU i GPU. To jest ponad 10x mocy CPU, ponad 100-1000x mocy GPU i kilka razy tyle pamięci co zużycie zasobów typowego Windowsa Visty
kiedyś na konsoli 100% zasobów szło na gry pisane w assemblerze i bezpośrednie banglanie po rejestrach. Dzisiaj konsola to prawie połowa pamięci i 10% mocy CPU i GPU na obsługę menusów, kamerek, mikrofonów i innych pierdół a reszta jest wirtualizowana i leci przez API wysokiego poziomu.
Większa utylizację sprzętu grając w grę mam na typowym PC
Wysłane 2013-11-09 21:17
najzabawniejsze w tym wszystkim jest to ze ludzie ciagle sprzeczaja sie o GHz i MB i GB. Czy kupujac ps4 czy to XO kierujecie sie tylko tym? bo ja np biore pod uwage biblioteke gier i nie chodzi mi tu o ilosc gier na start czy ilosc ogolnie tylko o to jakie tytuly pojawiaja sie na obie platformy. Kocham PlayStation za uncharted ratcheta god of war killzona metal gear i chocby bylo 100x wolniejsza od XO to i tak nie kupilbym xboxa. dlatego sprzeczanie sie o szybkosc jest bez sensu ja lubi pograc sobie i na PS One PSP czy PS2 a sa wolniejsze od ps3 i maja gorsza grafike ale czy w tym wszystkim tylko o to chodzi?
Kto jest online: 0 użytkowników, 229 gości