@alii
Grał ktoś w ES z dodatkiem disharmony? Jakies wrażenia?
Forum > Software > Endless Space
Wysłane 2013-07-06 18:30
Zagrałem dosłownie 20 minut na newbie:
- są nowe technologie / istniejące trochę zmienione
- inne projektowanie statków - co najmniej dochodzą myśliwce i bombowce (można też ustawić im czy są do walki na planecie czy w kosmosie), plus chyba dodatkowe ograniczenie slotów na moduły?
- jeżeli flota ma myśliwce to ma współczynnik Intercept (nie wiem co robi), kamera może śledzić myśliwce
- więcej kart w bitwie + można wybrać taktykę (skup ogień, rozprosz ogień, kolejność statków (czy silne mają brać na siebie ogień czy doświadczone itp)) - można to też zmienić przed kolejną fazą, czyli np. najpierw skupić rakiety na najsilniejszym / pierwszym, a potem rozproszyć po wszystkich
- zmienione przejmowanie systemów - bez systemów inwazji nie można przejąć planety (wcześniej na newbie ustawiałeś prosty statek nad nową kolonią i pokazywało 20, teraz 999)
- są jakieś opcje bombardowania/lądowania oddziałów ale nie uaktywniły się jeszcze
- są nowe budynki wojskowe
- chyba wyższy limit CP
- AI wydaje się bardziej ogarnięte (zbudowałem silną flotę by pokonać jednego z przeciwników, a pozostali zaczęli mnie zasypywać prezentami i ocieplać stosunki)
- nowa rasa ma cechę 'przeciwnik nie może wycofać się z bitwy', ale sami mogą uciekać
Jak skończy się promocja weekendowa w tankach to trochę więcej pogram...
Wysłane 2013-07-09 22:10
Właśnie sobie pykam i dalsze obserwacje:
- unikalne techy / efekty techów dla ras - np. Ameba dostaje +1 zadowolenia za każdy 1% zwycięstwa dyplomatycznego
- jednak są dwie nowe rasy, opisani wcześniej Sherdyni dość standardowi; natomiast Harmonia - nie używa złota (dust), a zatem: bez bohaterów, bez kupowania statków, bez kosztów utrzymania. Pasek podatków to od +100% jedzenia -100% nauki do -100% jedzenia, +100% nauki. Budowa statków blokuje rozwój planet. Złoto powoduje negatywne bonusy (później jest tech od niszczenia złota). Drzewko całkiem przebudowane - usunięto wiele techów odpowiedzialnych za handel/złoto. Silniejsze statki (1 skaut na Barrier vs 3 wrogie scouty na różnych format ataku + ichni bohater - po X bitwach (bohater wroga wbił 11 poziom) zniszczyłem im 1 skauta, osłabiłem pozostałe do 30% życia - sam nie tracąc ani jednego HP; potem doleciało wsparcie ;) Zupełnie inny gameplay
- AI jest mądrzejsze, choć czasem dziwnie się zachowuje. No cóż - bazuje na w miarę nowych rozwiązaniach.
- karty chyba jednak są te same, choć trochę zmienione zostały ich efekty
- jest technologia i 'budynek' 'spal układ słoneczny' - nie testowałem jeszcze
- definitywnie mniej stopni ulepszenia dla broni - już nie ma co 5 tur nowych rakiet, są w sumie chyba tylko 3 poziomy. pozostałe techy zostały zmienione (m.in. myśliwce, bombowce, p-lot, więcej techów od CP)
Pykam dalej i zobaczymy co jeszcze wyjdzie.
Wysłane 2013-07-12 14:29 , Edytowane 2013-07-12 14:29
Panowie - Endless Space Gold, z dodatkiem Disharmony i 4 mniejszymi dodatkami jest na Steamie tylko dzisiaj za 10 euro: [LINK]
IMHO - za grę w którą mozna grać i pół roku to naprawdę dobra cena. Polecam
Wysłane 2013-07-13 18:54
jakby co - do końca promocji 10 minut... naprawde polecam, bo za 40 zł dostajemy grę do grania przez pół roku-rok spokojnie.
Świetna S-F strategia.
Wysłane 2013-07-14 02:53 , Edytowane 2013-07-14 03:12
Homeworld2 za 19,90 z Modem Complex i jest pełna bajka...
Kolejne wersje moda 100% za free...
8.4.2
[LINK]
8.3.3
[LINK]
Wysłane 2013-07-15 17:59 , Edytowane 2013-07-20 12:12
@Sturmovik
Wiem, wiem ,że turówka,a RTS to dwa światy. Ja wolę jednak lightowo i epicko w czasie rzeczywistym który można sobie dowolnie zwolnić, lub zatrzymać. Jeśli jednak chodzi o widowiskowość bitew, to wątek rozwoju cywilizacji w Complexie prześcignął wielokrtonie skromny pierwowzór Home.
Właśnie ten mod dodając nowe gigantyczne mapy wielkości układu słonecznego ze zdobywaniem planet, księżyców ich kolonizowaniem i kompleksowym rozwojem bardzo zbliża Home do Elintnessa w treści i idei.
Oczywiście dla hardcorowców od ekonomii, wielkości i ilości światów jest X3, który zjada na śniadanie Elitnessa bo to również ojciec epickiego EVE -online.
Jeśli jednak kochałeś lekkość i intuicyjność obsługi Homeworlda, oraz przecudną fabułę z genialną oprawą muzyczną i szaloną grafiką oraz niebywałym pięknem skali bitew, to Complex zaspokoi 100% najwybredniejszych gustów miłośników potyczek cywilizacji w dalekiej przyszłości.
EPICKI to jedyne słowo jakiego można tu użyć. Poprawiono grafikę, dodano mnóstwo genialnie zaprojektowanych statków, broni i wynalazków oraz elementów ścieżek rozwoju cywilizacji.
Ja Home odkryłem od nowa dzięki temu genialnemu i darmowemu modowi. O przeniesionych Gwiezdnych Wojnach ,serialowej Galactice ,czy Stargate ze wszystkimi znanymi statkami ,stacjami itp nie wspomnę. Wszystko to za free!!!
Modowalne never ending story!
Wygląda epicko i gra się epicko:
[LINK]
Warte każdej wydanej złotówy z obecnej śmiesznej ceny. Jak każdy projekt całkowicie otwarty na modowanie którego rozwój nigdy się nie kończy ,a pomysły i praca miłośników robi z gry projekt o którym twórcą się nie śniło!
Tutaj przykłady innych modów:
[LINK]
[LINK]
Ten jest tez bardzo ciekawy bo to .... EVE mod.
[LINK]
Kto jest online: 0 użytkowników, 327 gości