Forum > Software > Nvidia Display Driver 314.22 WHQL już dostępne.

Strona 1 z 1 1
skocz

KrzysztofT

Wysłane 2013-03-25 19:04

Witam. Nvidia udostępniła nowe sterowniki dla swoich kart graficznych.



Podsumowanie zmian

Jest to sterownik GeForce typu Game Ready zoptymalizowany dla gry BioShock Infinite, oferujący do 41% wyższą wydajność.

Błyskawicznie zastosuj optymalne ustawienia dla gry BioShock Infinite z aplikacją GeForce Experience.

Nowości w sterownikach GeForce 314.22

Wzrost wydajności - w porównaniu do posiadających certyfikat WHQL sterowników GeForce 314.07 zwiększa wydajność układów GPU z serii GeForce 400/500/600 w szeregu gier PC. Wyniki będą zmieniać się w zależności od wykorzystywanego układu graficznego i konfiguracji systemu. Poniżej kilka przykładów:

GeForce GTX 680:
Do 41% wyższa wydajność w BioShock Infinite
Do 60% wyższa wydajność w Tomb Raider
Do 23% wyższa wydajność w Sniper Elite V2
Do 13% wyższa wydajność w Sleeping Dogs

GeForce GTX 680 SLI:
Do 21% wyższa wydajność w Sniper Elite V2
Do 14% wyższa wydajność w Sleeping Dogs
Do 10% wyższa wydajność w StarCraft II
Do 15% wyższa wydajność w Civilization V
Technologia NVIDIA SLI - dodaje lub aktualizuje następujące profile SLI (od sterowników GeForce 314.22):
Sniper Elite: Nazi Zombie Army - dodano profil DX11
Dungeon and Dragons: Neverwinter - dodano profil DX9
BioShock Infinite - dodano profil AO
NVIDIA 3D Vision - dodaje lub aktualizuje następujące profile 3D Vision od sterowników GeForce 314.22:
MUD - ocena dobra
Brutal Legend - ocena dobra
Tomb Raider - ocenę zaktualizowano na dobrą
NVIDIA CUDA
Zawiera obsługę aplikacji zbudowanych z wykorzystaniem CUDA 5 Toolkit i wersji wcześniejszych. Więcej informacji uzyskać można na stronie [LINK]
Pozostałe informacje

Instaluje oprogramowanie systemowe PhysX w wersji 9.12.1031.
Instaluje sterownik HD Audio w wersji 1.3.23.1.
Obsługuje OpenGL 4.3 w przypadku układów GPU z serii GeForce 400 lub późniejszych.
Obsługuje DisplayPort 1.2 w układach GPU z serii GeForce GTX 600.
Wspiera obsługę wielu języków i interfejsów programowania aplikacji (API) do obliczeń na GPU: CUDA C, CUDA C++, CUDA Fortran, OpenCL, DirectCompute i Microsoft C++ AMP.
Obsługuje pojedynczy układ GPU oraz technologię NVIDIA SLI w DirectX 9, DirectX 10, DirectX 11 i OpenGL, w tym technologię 3-way SLI, Quad SLI oraz SLI na posiadających certyfikat SLI płytach głównych dla procesorów Intel i AMD.
Dokumentacja wersji v314.22 dla systemu Windows

GeForce 600 series:
GTX TITAN, GTX 690, GTX 680, GTX 670, GTX 660 Ti, GTX 660, GTX 650 Ti, GTX 650, GT 645, GT 640, GT 630, GT 620, GT 610, 605

GeForce 500 series:
GTX 590, GTX 580, GTX 570, GTX 560 Ti, GTX 560 SE, GTX 560, GTX 555, GTX 550 Ti, GT 545, GT 530, GT 520, 510

GeForce 400 series:
GTX 480, GTX 470, GTX 465, GTX 460 v2, GTX 460 SE v2, GTX 460 SE, GTX 460, GTS 450, GT 440, GT 430, GT 420, 405

GeForce 300 series:
GT 340, GT 330, GT 320, 315, 310

GeForce 200 series:
GTX 295, GTX 285, GTX 280, GTX 275, GTX 260, GTS 250, GTS 240, GT 240, GT 230, GT 220, G210, 210, 205

GeForce 100 series:
GT 140, GT 130, GT 120, G 100

GeForce 9 series:
9800 GX2, 9800 GTX/GTX+, 9800 GT, 9600 GT, 9600 GSO, 9600 GS, 9500 GT, 9500 GS, 9400 GT, 9400, 9300 GS, 9300 GE, 9300, 9200, 9100

GeForce 8 series:
8800 Ultra, 8800 GTX, 8800 GTS 512, 8800 GTS, 8800 GT, 8800 GS, 8600 GTS, 8600 GT, 8600 GS, 8500 GT, 8400 SE, 8400 GS, 8400, 8300 GS, 8300, 8200 / nForce 730a, 8200, 8100 / nForce 720a

ION series:
ION LE, ION


Do pobrania tutaj :

[LINK]



\"\spoko\"

Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 245 gości