Zapewne zainteresowani tą grą wiedzą, że jutro jest premiera.
W internecie można znaleźć już pierwsze recenzje [LINK], [LINK]
Ja czekam z niecierpliwością
A co Wy o tym sądzicie? Będzie chociażby równie dobrze jak przy poprzedniej części z dodatkami?
Forum > Software > Company of Heroes 2
Wysłane 2013-06-24 19:18
Wysłane 2013-06-26 11:17
@szmalik
Gorzej ze względu na zmiany w mechanice gry.
-Osłona ma dużo mniejsze znaczenie
-Jednostki piechoty zadają relatywnie niski dpm
-W starciach większe znaczenie ma sprawne używanie umiejętności (granat itp) niż dobre pozycjonowanie jednostek
-Liniowa rozbudowa (odblokowanie) bazy
-Liniowe doktryny (już nie ma 2 drzewek, więc nie ma ryzyka popełnienia błędu, poza samym wyborem doktryny)
-taktyczne rozgrywanie mapy (odcinanie przeciwnika od zasobów) jest bardzo utrudnione, ze względu na uproszczenia w rozlokowaniu sektorów
+-No i jak wiadomo, początki MP to zawsze problemy z balansem, choć tragedii nie ma.
+Na plus jest nowy system pola widzenia
+zmienne warunki pogodowe
+-Grafika dobra, ale d... dzisiaj nie urywa, tak jak dawniej CoH. Pozatym jest mało przejrzysta.
-Interfejs (UI) zupełnie do bani (60% powierzchni intefejsu zajmuje opis jednostek, który każdy zna na pamięć po kilkudziesięciu potyczkach - zatem na dłuższą metę, użyteczność zerowa i zmarnowane miejsce)
Sporo graczy liczyło na drobne usprawnia w rozgrywce, oraz aktualną grafikę i smaczki (polew widzenia + pogoda).
Zamiast tego, w rozgrywce sporo pozmieniano (raczej nie na lepsze).
Generalnie ideą devsów w CoH2 (mówili o tym wielokrotnie) było uproszczenie rozgrywki, oraz większa łatwość w utrzymaniu się w grze, mimo popełnienia rażących błędów na samym początku.
Miałem dostęp do zamkniętej bety, mimo to znacznie chętniej grałem w jedynkę.
Ja na razie pasuję i czekam na rozwój gry.
Wysłane 2013-06-26 12:39 , Edytowane 2013-06-26 12:40
Zaliczyłem 3 pierwsze misje z kampanii. Jakoś ciężko mi się dostosować
Na tą chwilę też stwierdzam że jedynka mi bardziej odpowiada. Jest mniej kolorowa, nie ma tylu pierdół, przeładowanego menu itd. Nie ruszam jeszcze multi bo chcę poznać lepiej mechanikę gry. Wiadomo, że tutaj głównie multi się liczy ale póki co single jest jakiś taki... dziwny
Wysłane 2013-07-01 14:23 , Edytowane 2013-07-01 14:30
COH to kultowa gra i duch pierwowzoru w następcy został zachowany więc jest OK. Poprawiona grafika i efekty robią swoje in Plus. Wreszcie można wysadzać jednostki ze sprzętu pokroju działa , czy KMy i je odzyskiwać zmieniając charakter wyposażenia armii w trakcie po zapełnieniu maksymalnym slotów! Robią wrażenie trwałe ślady wroga na śniegu ,czy fizyka spowolnień ,a najbardziej tworzenie kraterów po wybuchach w ziemi oraz dziur w lodzie pochłaniających wszystko. Podczas wybuchów ciężkich pocisków, czy wysadzania dużych ładunków przez saperów potrafią być naprawdę spore i fłębokie. Ładunkami można zrobić więc spore osłony dla pojazdów i okopy dla piechoty! Chowanie się w nich i używanie jako osłon robi wrażenie i stwarza zupełnie nowe możliwości taktyczne.
Trochę dziegciu w beczce miodu:
Boty nadal debilne i idą ślepo na żeź bezładną chmarą. Nieładnie bo w czasach rozbudowanych skryptów na AI można by tu zrobić wiele dobrego. Rozumiem ,że twórcy chcieli uniknąć problemów z wydajnością i dlatego nie ruszyli sprawy.
Niestety nadal nie można spowolnić akcji co uważam za poważną wadę. Dla wielu tępo tego co się dzieje na ekranie może być za wysokie, by nacieszyć oko i tworzyć dobrą taktykę unikając totalnego chaosu na ekranie i się nie irytować. Na szczęście ratuje sprawę pauza taktyczna.
Przeszedłem właśnie 7 rosyjską kampanię i znalazłem pierwsze błędy. Podczas próby wysadzania haubic zrąbały się wyzwalacze i misja siadła w martwym punkcie. Lepiej ich nie obsadzać tylko od razu zniszczyć wtedy wszystko zadziała.
Podczas zapisu w tej misji miałem zwiechę, a po niej totalny freez całego kompa i dopiero reset ratuje sprawę. Podczas wyjścia z gry czasem trwale podmienia kursor mychy. Nie można nadpisywać starych savów o tej samej nazwie co też jest dziwne. Nie podoba mi się też wyraźny skręt w stronę MMO i prób wyciągania kasy za jakieś pierdoły pokroju skórek na czołgi ,czy dodatkowych drzew taktyk. 220zł na Steamie za gierę będącą de facto dodatkiem mega pak misji do poprzedniczki to chyba duża cena za grę, by nie wyciągać w trakcie kasy po trochę za pierdoły. Gra warta wydatku 130-150zł za pudełko w Polsce ,a nie przegiętej ceny na steamie. Spolszczenie jest bardzo fajne, teksty postaci dowcipne ,a fabularne w SP poprawnie zagrane. Gra się jak w jedynce więc jest ok.
Właśnie coś steam dograł, więc zaraz zobaczę,czy i co się zmieniło.
Kto jest online: 0 użytkowników, 163 gości