Grał ktoś ?
Po przesiadce z league of Legends Dota 2 jest straszna.... Brzydka grafika, taka szara bez kolorków, brzydkie psotacie, nieciekawe umiejętności no i ten zwalony interfejs... Moja postać widzi większy fragment niż ja mam na ekranie. Często zasięg to samo. Spelle, które mają duży zasięg pokazują swój zasięg na ekranie, alen ei na minimapie... WIęc na co mi to, skoro i tak się to nei zmieści na ekranie ? :D Last hitowanie to też problem przy tej drętwej animacji. Wygodniej sie klika na minimapę by biec/uciekać niż na mapie.... bo po prostu albo przemieści się tylko nieznacznie albo jak to często miałem klikam by postać uciekala, a ta się odwróci w stronę wroga, zrobi 2 kroki, odwróci się znowu i zaczniwe biec tam gdzie kazałem. I wcale nei było tu żadnego taunta/feara. Kurde jak mozna skopać taką fajną grę :< Fajny interfejs, można wyszukiwać na wszystkich serwerach, buildy dostepne w grze.... No i na cholerę "ukryte" sklepy.... W warcrafcie kilka sklepów było spowodowane tym, że gra limitowała i trzeba było na kilka sklepów. SKoro teraz psizemy od nowa grę to już nas to ograniczenie nie powinno obchodzić... + kierowanie jednostkami.... to RTS czy Moba ? PS jak włączyć smartcasty ? bo używanie spelli i potem znów naznaczanie przeciwników jest uciążliwe.... Nie wspominając o tym ile to razy odznaczyłem swoją psotać chcąc użyć skilla na przeciwniku. Wieże też mają śmieszny algorytm raz nie biją w ogóle a raz to jak się sfocusują to jak odbiegnę z 6-7 razy oberwę :P
Forum > Software > Dota 2
Wysłane 2013-06-26 10:19
Wysłane 2013-06-26 10:22
hmm z tym zasięgiem może to wina rozdzielczości?
I wuut? to tam można odznaczyć swoją postać? Miałem w Dote2 spróbować zagrać ale jak tam taki cud można zrobić to chyba sobie podaruje. Zresztą za dużo czasu w Lolu siedze zeby się uczyć od nowa innej moba ;D
Wysłane 2013-06-26 10:26 , Edytowane 2013-06-26 10:40
W lolu jak lpm kliknalem na przeciwnika to nie odznaczalo ci psotaci au gory miales dane celu. Tutaj odznaczy CI psotac i tam w hudzie gdzie miales swoaj psotac z statsami i skillami masz przeciwnika.... + nie mozeszu zywac skilli, bo nie masz swojej psotaci w hudzie = skroty klawiszowe nei dzialaja.
Rozdzielczosc mam 1920x1080... still interfejs mega, widocznosc zerowa a MIM OTEGO ZE INTERFEJS TAKI WIELKI TO MAPKE DALI TAK MALA ZE NIC NEI WIDAC I JEST NIEPRZYDATNA.... psuje jedne ;<
Przydałby się mod na maksymalne oddalenie kamery...
Wysłane 2013-06-26 12:35 , Edytowane 2013-06-26 12:35
@Kinslayer
Piłeś? Nie pisz. Pourywane litery, literówki, niektóre zdania (zwłaszcza w ostatnim twoim poście) po trzy razy czytałem i próbowałem złapać sens.
Co do Dota2 - sukcesu ten tytuł nie osiągnie. Sam mam na steamie z 10 dota gifts. Proponuje tobie darować sobie tą grę. Szkoda nerwów na takiego bubla.
Wysłane 2013-06-26 13:49
rzuciłem okiem na jeszcze jeden gameplay i teraz wiem o co ci chodzi z tym zasięgiem. Bardzo podobną rzecz zauważyłem jak zagrałem parę gier w Heroes of Newerth. Niektóre umiejętności mają po prostu absurdalny zasięg-większy niż szerokość/wysokośc ekranu.
Grasz z ekranem wycentrowanym na twojej postaci i kamera "chodzi" swobodnie? Na wycentrowanej nawet w lolu miałem problem z celowaniem gdzie umiejętności mają przynajmniej o połowe mniejszy zasięg, więc proponuje to wyłączyć ;)
Wysłane 2013-06-26 14:35 , Edytowane 2013-06-26 14:38
Jakbym był nietrzeźwy to wtedy bym literówek nei robił :p
kamerę mam swobodną. Co do zasięgu skilli. W LoLu jak były skille, które zasięgiem przekraczały ekran to sie pojawiał zasięg na minimapie, więc mozna było się zorientować co i jak, a tutaj np masz 3000 na strzale i strzelasz na oko ;<...
Grasz melee i chcesz by Twoja postac goniła przeciwnika i go dłubała bo jest szybsza.... no nei da się ,będzie się blokować przystawać etc
Największą bolączką DotSów były skille z niewidzialnością. tutaj widze, że chyba 60% postaci ma niewidzialnośc ze skilli albo przedmiotów...
Wysłane 2013-06-27 13:54
@Kinslayer Grał ktoś ?
gram od ponad roku
@Kinslayer Po przesiadce z league of Legends Dota 2 jest straszna....
miałem podobne wrażenie jeśli chodzi o różnice w trudności gry itp.
@Kinslayer Brzydka grafika,
Słucham?? Dota 2 jest graficznie o wiele ładniejsza od lola, ma więcej elementów graficznych
@Kinslayer taka szara bez kolorków,
tak jest mniej "cukierkowa" od lola
@Kinslayer brzydkie psotacie,
Kwestia gustu mi się osobiście niektóre bardziej podobają niż lolowe
@Kinslayer nieciekawe umiejętności no i ten zwalony interfejs...
Jakie umiejętności? Rozwiń..
@Kinslayer Moja postać widzi większy fragment niż ja mam na ekranie.Często zasięg to samo.
Zasięg niektórych postaci jest większy niż można to zobaczyć na ekranie to się zgadza. Ale gdy najedziesz na skill to jest kółeczko pokazujące zasięg.
@Kinslayer Last hitowanie to też problem przy tej drętwej animacji.
Jaką postacią grałeś? Każda postać w Docie ma całkowicie inny czas animacji ataku. DO tego trzeba się przyzwyczaić jak również do tego że możesz LS własne creepy własne wieże oraz nawet własnych członków zespołu.
@Kinslayer No i na cholerę "ukryte" sklepy.... W warcrafcie kilka sklepów było spowodowane tym, że gra limitowała i trzeba było na kilka sklepów. Skoro teraz psizemy od nowa grę to już nas to ograniczenie nie powinno obchodzić...
Tu akurat społeczność doty mówiła że chce by pozostały takie funkcje jak ukryte sklepy mi osobiście się to bardzo podoba.
@Kinslayer PS jak włączyć smartcasty ? bo używanie spelli i potem znów naznaczanie przeciwników jest uciążliwe.... Nie wspominając o tym ile to razy odznaczyłem swoją psotać chcąc użyć skilla na przeciwniku.
W opcjach
@Kinslayer MIM OTEGO ZE INTERFEJS TAKI WIELKI TO MAPKE DALI TAK MALA ZE NIC NEI WIDAC I JEST NIEPRZYDATNA.... psuje jedne ;<
Mapa jest czytelna wg mnie i to bardzo.
@nickey nie zgodze się z Tobą. Wg mnie dota jest świetną grą.
@Kinslayer Największą bolączką DotSów były skille z niewidzialnością. tutaj widze, że chyba 60% postaci ma niewidzialnośc ze skilli albo przedmiotów...
Czemu to wg Ciebie jest bolączka? Każdą taką przewagę można łatwo skontrować jak i to że każda postać jak nie ze skila to z przedmiotu może nabyć taką zdolność.
Osobiście wg mnie nie ma sensu porównywać DOTY 2 na równo z LOL-em bo są to dość różne rzeczy. Jesli jakiś gracz lola przejdzie na dote to zapewne się od niej odbije i powie że jest straszna. Ja osobiście wole o wiele bardziej DOTE 2 od Lola ale to jest moje osobiste przekonanie ;)
Wysłane 2013-06-27 15:33
Po prostu dota 2 jest dużo bardziej wymagającą grą od LOLka i tyle.
Bublem bym tej gry nie nazwał :)
Wysłane 2013-06-27 16:19 , Edytowane 2013-06-27 16:27
Pograłem trochę więcej i jest z deczka lepiej ale dalej są wkurzające elementy....
PRZEPAKOWANY INTERFEJS
Jest za duży, zajmuje za dużo miejsca a minimapka jest za mała(dota ma wieksza mapę niz lol). Jest dla mnie mało czytelna, przynajmniej jesli chodzi o portrety postaci, by wiedzieć kto gdzie jest.
WKURZAJĄCA MECHANIKA PORUSZANIA SIĘ
Musze przewijać ekran by klikać gdzie ma iść jak uciekam. przewijanie jest mniej płynne i wygodne niż w lolu, więc sporo czasu tracę, staram się po prostu klikać na minimapie. I tak często mam sytuacje, że klikam by uciekać a moja psotać wpierw zrobi dwa kroki do przodu, potem się powoli odwróci i zacznie uciekać codopiero ;< gonienie postaci też jest problemem bo postać często przystaje, blokuje sie etc.
NIEWIDZIALNOŚĆ
To była największa bolączka dotsów, zresztą na turniejach 99% banó chińczycy wrzucali an wriggle i inne psotacie z niewidzialnością ( [LINK] ten pasyw w przerwach meidzy autoatakiem znika i wez tu to traf :P)Ile razy bije się z kims a ten znika i za 2s się pojawia... po czy mznow znika i sie pojawia... to ma ZDECYDOWANIE ZA KRÓTKI cd. przyzwyczaiłem się do tego, że niewidzialność to faktycznie mocne narzędzie ale też ma swoje wady jak np DoT,aoe, hard cc (knockdown, pull) wybudza z niewidzialności a tutaj to walisz aoe, stunuejsz typka a ten i tak znika i nie przerywa niewidzialności :< Miałem emcz w którym koleś miał 40-1 staty bo znikał co 4s i za cholerę go nie moglismy dorwać.
LAST HITOWANIE
Doszedłem do wniosku, że pchanie linii i po prostu bicie a nie "czajenei się" by dobijać daje lepsze rezultaty. Chociaż pewnie zależy od postaci, takim troll warlordem z melee się fajnie farmiło.
RAGE INDUCING
Tu musze przyznać, że mniej nerwów tracisz w docie niz lolu... nawet jak idzie Ci beznadziejnie feedujesz etc, nikt na Ciebie nei bluzga....albo przynajmniej nie na low lvlach :D
STRATA GOLDA
To mi się bardzo nie podoba. Jesli ktoś jest słąbym graczem to może feedować. Wtedy przeciwna druzyna będzie go focusować i gankować. Koleś jako iż ciągle ginie nie ma farmy/itemów/levela i jest mu tym bardziej trudno się odbić + ciągle traci kasę. W lolu za każdy nastepny zgon, jesli nic nei zabiłeś byłeś warty mniej expa i golda tak, że np po 4 zgonach pod rząd bez killa byłeś warty już 30% początkowego złota, więc stajesz się nieopłacalnym celem i ryzykujesz zgon ,bo jego druzyna może go obstawić licząc na to, że znów ktoś będzie too greedy i zechce wpaść na easy killa. W docie natomiast jesteś w tyle z lvlem, itemami, złotem... i jeszcze tracisz zloto + feedujesz, bo ciągle przeciwnik dsotanie 300golda, anwet jak zabije cie 20 raz pod rząd. Taki gracz przewaznie nawet w dzungli się nei odkuje, bo tam go też będą łapać. Jedyne co możezrobić to pójść afk albo rage quitnąć.
BRZYDKI INTERFEJS SKLEPU, NIEPRAKTYCZNY
Jestem nowym graczem, nie znam przedmiotów, buildów etc. Chcę kupić np lifesteal, albo coś na Hp lub po prostu dmg... Nie mogę filtrować w sklepie inaczej niż 'zwykłe" "ulepszenia" "atrybuty" i bodajże coś tam jeszcze było... Jakbym grał więcej i znał itemizację to żaden problem, jechałbym z głowy ale w tej chwili jestem w bladej du... tzn prawie, bo jest coś takiego jak sugerowanie przedmioty + buildy. I to jest bardzo fajan rzecz, która mi się podoba w docie. BUILDY W GRZE! nie musze otwierac przegladarki i mulic kompa dodatkowo. + czat głosowy wbudowany.... tego brakuje w lolu... chociaż po głębszym zastanowieniu nie wiem czy chciałbym słyszeć te wszystkie "rejdzujące" dzieciaki... Jak ja gram w lola to sąsiedzi myslą, że jest jakiś mecz polskiej reprezentacji w tv, podobne wiązanki lecą :D
ŁĄCZONE SERWERY
launcher.... w końcu normalny launcher a nie adobe air w lolu, któy obciąża kompa mocniej aniżeli właściwa gra :D
W Lolu serwery sao sobne, soobne konta, nawet na forum.... Fajnie ,że administracja pisze na serwerze NA a reszte olewa + gracze musza zakladac nowe konta by w ogole meic tam dostep... Tutaj w docie sobie zaznaczam zj akich serwerow mi ma szukac ludzi i moge np czekać dłużej na gre + nie mam tego problemu, ze kolega gra np na eu west, ja eu east i nie mozem yzagrac razem albo musze zakaldac drugie konta, na ktorym ani run, postaci lvlu...
Ps.
Jak ustawić smartcasty? W sensie zamiast zaznaczać przeciwnika to spell sam poleci tam, gdzie mam kursor ? Bo czesto gęsto chcac uzyc skilal odznaczam swoja postać i z ataku nic nie wychodzi + ginę. ;<
Wysłane 2013-07-15 23:36
[LINK] :D
Kto jest online: 1 użytkowników, 254 gości
mysiauek ,