Miałem problem z dyskiem który zniknął z systemu on jest rozwiązany ale mam problem z dropbox.
W międzyczasie zainstalowałem testowo windows 10 i obecnie nie mogę synchronizować dropbox (jest innej niż domyślnej lokalizacji). Jak mu wskazuję tą lokalizację dostaję komunikat iż jest tam już folder dropbox i nic z tego...
Forum > Software > Dropbox problem
Wysłane 2015-10-19 17:13
Wysłane 2015-10-19 21:29
Ja bym usunął połączenie dropboxa z Twoim komputerem (zgodnie z ta instrukcją [LINK]) a potem z powrotem je przywrócił.
może to pomoże ?
Wysłane 2015-10-19 22:53 , Edytowane 2015-10-19 22:55
Dropbox i dysk Google mają sporo błędów. Jak się zaczyna sporo danych na wielu komputerach w tym trzymać to a to jest problem z synchronizacją, a to uszkodzone są niektóre dane, a to nie da się skasować. W kilku firmach gdzie mają sporo danych, non stop są takie problemy.
W tym przypadku proponuję odinstalować Dropboxa. Usunąć jego folder (np. zmienić nazwę) i wpisy z rejestru. Zainstalować ponownie tworząc nowy folder w tym samym miejscu gdzie był. Wyłączyć Dropboxa. Zamienić nazwy folderów.
Kto jest online: 0 użytkowników, 188 gości