Panowie,
potrzebuję pomocy.
Jest sobie taki oto projekt :
http://cityfireflies.com/index_en.html
jest także do niego kod źródłowy:
https://github.com/victordiaz/cityfireflies
ale ze mnie programista taki, jak z koziej pupy trąbka.
czy ktoś z Was mógłby to dla mnie skompilować i podesłać po prostu .exe ? :)
Forum > Software > Kompilacja projektu
Wysłane 2016-08-19 15:29
Wysłane 2016-08-19 19:34
Raczej będzie z tym problem.
Na git-hubie jest jedynie plik konfiguracyjny (a też jakiś wybrakowany) do xcode - kompilatora z Mac OS.
Pliki źródłowe odwołują się do biblioteki Poco. Nie mam pojęcia co to jest.
Druga rzecz to nie wiem za bardzo jak zwykły komputer miałby wykrywać "światło"?
Ta "gra" musi korzystać z jakiegoś dodatkowego sprzętu.
Wysłane 2016-08-20 20:49
Jest cały kod tej aplikacja, ale sama aplikacja korzysta z dodatkowych bibliotek. Nigdzie nie napisano z jakich dokładnie.
Nie widzę tam żadnego makefile. Jest tylko ten katalog z plikiem konfiguracyjnym xcode.
Brakuje dosyć sporo informacji do skompilowania tego projektu.
Testowo pobrałem (klientem gita) całą aplikacje i też nie znalazłem żadnego skryptu do kompilacji.
To nie jest aplikacja na telefony. Nawet na filmiku widać, że ludzie wykorzystują telefony tylko jako źródło światła.
Zresztą, autor chce dostać plik exe a takiego to raczej na telefon z Androidem wgrywał nie będzie.
Gdyby była to aplikacja na telefon to dodatkowo wypadałoby napisać coś na jaki system. Dodatkowo przydałby się
plik do ustawienia konfiguracji pod konkretny telefon. Dalej, skoro to jest C++ to raczej nie jest to aplikacja na Androida.
Możliwe, że jest to aplikacja na iOS (chociaż to jak wygląda gra nie przemawia za tym :https://raw.githubusercontent.com/victordiaz/cityfireflies/d3a30eae79a200483d72a37c076f8bfeadd6245b/bin/data/images/juegofondo.png )
Wysłane 2016-08-22 09:24
Z małych niezobowiązujących rozmów z kolegami od multimediów, doszliśmy do wniosku, że cały system opiera się na zwykłej kamerze.
Czyli kamerka ma obrazek i szuka jasnych punktów (telefonów) - gdzieś w konfiguracji musi być ustawienie przy jakim poziomie różnicy jasności wykrywane to jest jako "gracz".
Przeleciałem też trochę te pliki "po swojemu" czyli nie bardzo wiedząc co to i dlaczego, ale wrzucając to do Xcode dla maca coś tam mi się powyświetlało - niestety kompilacja zakończona nie powodzeniem. Najpierw brak bibliotek, po ręcznym naprowadzeniu pierdyliard błędów więcej.
Ale rozumiem, że brakuje tutaj wielu rzeczy :(
Kto jest online: 0 użytkowników, 195 gości