Forum > Software > Brak możliwości połączenia z Edge i sklepem Microsoft

Strona 1 z 1 1
skocz

pawel5000

Wysłane 2018-01-14 14:25

Jakiś czas temu zaktualizował mi się Windows do Wersji 10.0.16299 Kompilacja 16299 dziś zauważyłem ze przy próbie otwarcia przeglądarki Edge jak i sklepu Microsoft wyskakuje 


Jak to naprawić ? 

*Laptop ASUS X515EA-EJ1197 i3-1115G4/16GB/256GB SSD/UHD/15,6" FHD*

skatan

  • skatan
  • wiadomość Użytkownik

  • 1767 wypowiedzi

Wysłane 2018-01-14 14:35

jak naprawic ...

"tosz to ficzer ..."
tez bym tak chcial,  jedna furka na wirusy mniej :P

Ryzen 7 9800X3D, MSI MPG X870E CARBON WIFI , Arctic Liquid Freezer III 280, G.Skill Trident Z5 Royal Neo DDR5 32 GB 6400MHz CL30, ASUS TUF 3060Ti, SSD Samsung 980 Pro 2TB, 2x Gigabyte AORUS 2TB, SSeasonic FOCUS GX-850 v4 ATX 3.1 PCIe 5.1 Black Gold 850W

emitar

  • emitar
  • wiadomość Użytkownik

  • 5223 wypowiedzi

Wysłane 2018-01-15 16:52

@pawel5000
Z jakich DNS ów korzystasz? Firewall nie blokuje?

Y540 (i7-9750HF, 16GB, SK Hynix 512GB, GTX1660Ti)
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 1 użytkowników, 201 gości

mkk7 ,