Szukam oprogramowania typu CRM (opcjonalnie CRM z SAAS) z przeznaczeniem do firmy zajmującej się montażami różnego rodzaju urządzeń z dedykacją w tym urządzeń sieciowych, systemów typu inteligentny dom, automatyki np garażowej, bramy, oświetleniowej itd. Jest tego dużo i chciałbym jakoś opanować ten chaos.
Funkcjonalności na jakich mi zależy to:
- obsługa klientów, czyli wygenerowanie nr ID (lub np nr NIP firmy) lub innego po którym można szybko znaleźć klienta, a dalej historia relacji, stopnia wykonania bieżących montaży;
-możliwość uploadowania zdjęć (z wykonanych montaży), projektów, plików typu PDF z projektami, gwarancji, umów czy innych ustaleń w formie pliku itd.
- opcjonalnie powiadomienia mailowe o zbliżających się montażach (bo będzie to działało na zasadzie zakolejkowania). Fajnie gdyby było, ale nie jest to warunek konieczny.
- oprogramowanie które będzie działało na zasadzie klient-serwer, bo monterzy będą wykorzystywali do raportowania urządzeń mobilnych (coś na kształt SAAS). Fajnie gdyby dawało też możliwość obsługi poczty internetowej, aby można było na bieżąco aktualizować ustalenia.
Opcjonalnie inne przydatne funkcjonalności, których obecnie nie dostrzegam, a które waszym zdaniem byłyby dobre. Będę wdzięczny za sugestie.
Forum > Software > Oprogramowanie CRM wg specyfikacji
Wysłane 2019-12-19 08:13 , Edytowane 2019-12-19 08:14
Wysłane 2019-12-19 22:04
@pzr
Dynamics 365 CE (kiedyś Dynamics CRM) oferuje wszystko to co piszesz z pudełka. Trzeba jednak pamiętać o tym, że tego typu oprogramowanie praktycznie zawsze dostosowuje się do specyfiki firmy, która ma z niego korzystać. Minimum to poukrywanie niepotrzebnych opcji, konfiguracja uprawnień, integracji choćby z systemem poczty oraz implementacja podstawowych procesów.
Zajmuję się akurat tym zagadnieniem zawodowo od ponad 10 lat, więc jakieś tam pojęcie mam.
Gdybyś był tematem na poważnie zainteresowany, to napisz na priv.
Kto jest online: 0 użytkowników, 484 gości