Witam
a więc potrzebuję pomocy
mam taki przypadek z tym telefonem
od okołq4 dni uzytkuje OPPO A72 . DO czoraj bylo wszystko OK
Dzisiaj w czasie połaczenia rozłacza mi rozmowy Tlefon gubi zasięg sieć niedostepna. dzieje się tak po paru sekundach połaczenia glosowego. Telefon resetowałem wg tego [LINK]
opacja pierwsza reset sytemu i dalej to samo mogę wysylać smsy, siedziec w necie ale nie mogę rozmawiać
co jest nie tak?
Forum > Mobilne > Potrzeban pomoc OPPO A72
Wysłane 2020-07-05 13:57
Wysłane 2020-07-05 15:55
z ostatniej chwili
przy sile sygnalu zmienia się napis z LTE d 3G lub H+ jak rozmawiam po czym po jakimś dłuższym czasie rozałzacza ponownie. I wtedy niewyświetlają się kreseczki siły sygnalu po czym po zakończeniu rozmowy wskakuja ponownie
Wysłane 2020-07-05 18:50 , Edytowane 2020-07-05 18:51
sprawdz ręcznie przełączając sieć z lte na 3G czy śmiga ( bo w plusie zawsze z LTE zrzuca mnie na 3G )
kiedys miałem podobnie jak się bawiłem telefonem :P
*#*#4636.......
zmieniałem Typ sieci ( z tego co wyczytałem to któryś uwalał telefon - i tak sobie zrobiłem )
działło jedynie LTE ( wszystko poniżej 3G, 2G - lipa ) musiałem flasha zrobić uwaliłem sieci poniżej LTE :X
w chwili połączenia zrzucało mnie niżej a tam już żaden nadajnik mnie nie wpuścił
działała jedynie rozmowa przez neta ( whatsapp , mess ... itd )
ale z tego co widze to przez chwilę działa rozmowa .... więc nie wiem ?????
Zadnego wpisu w google nie ma podobnego ???
Wysłane 2020-07-05 19:14
uwala zapchany BTS to ustaliłem Virgin Mobile z automatu korzysta z Play polecili mi zalogowac sie do T-Mobile albo Oarange
Wysłane 2020-07-05 20:19
Dla pewności sprawdziłbym inną kartę SIM od innego operatora. Telefon nadaje się do reklamacji bo takie cuda nie powinny się pojawiać.
Wysłane 2020-07-06 21:15
dzisiaj dziala normalnnie wiec nie wiem , a swoja drogą w VM powiedzeli mi ze lepiej korzystac z T-Mobile lub Orange dziwne
Wysłane 2020-07-07 07:53 , Edytowane 2020-07-07 08:16
dzisiaj problem się powtórzył Warszawa ul.Opaczewska
zmieniłem operatora sieci na Orange( wybralem w telefonie tak jak mi w BOK-u poradzili ) i spoko działa wiec cholera nie wiem już . Zaczyna mnie to irytować
Chyba podziekuje VM
po rozmowie z BOK-iem karte sim maja mi resetowac czy jakos tak
Wysłane 2020-07-07 08:38 , Edytowane 2020-07-07 09:51
Zasięg 4 (już 3) sieci...
Wysłane 2020-07-07 09:39 , Edytowane 2020-07-07 09:39
@djluke
możesz jaśniej bo przez to w@&*^@&^#&%#(@e to nie mysle logicznie.
Nie wiem czy nie oddam fona na servis
ale jak sprawny jest?
Na wybranym BTS Orange 30 min rozmowy bez rwania , nic płynnie wiec ..... co jest q@#$%@@a
Wysłane 2020-07-07 09:50 , Edytowane 2020-07-07 09:51
Przerzuca Cię między sieciami (operatorami)...chyba że ustawisz na jedną, ręcznie - to nie przerzuci. Tyle że wtedy net bodaj 3Mbps max...chyba że ustawisz na sztywno na Playa - ale też nie wiem jakie Virgin ma z nimi umowy.
Taki operator...
Serio nie wiedziałeś? [LINK]
Wysłane 2020-07-07 09:59 , Edytowane 2020-07-07 09:59
Czyli to nie wina fona a operatora to może lepiej na
nju przejść oni tylko Orange mają Btsy
Net i SMS śmigają nie ma problemu problem tylko rozmowy glosowe
Wysłane 2020-07-07 21:40 , Edytowane 2020-07-07 21:47
Mi się wydaje że chodzi o obsługę VoLTE u różnych operatorów. Jak „działa normalnie” to rozmawiasz przez 3G czy 4G?
Masz najnowszy soft?
Wysłane 2020-07-07 22:28 , Edytowane 2020-07-07 23:14
polaczenia VoLTE miałem wyłaczone
na właczonych mialem tez wywalnie
na właczonym VoLte to jest H+
na wlozonej karcie nju nie wystepował poblem wywalania podczas rozmwy.
Ustawenie logowania do BTS - auto
acha jak rozmawialem po 22 na karcie sim VM też nie było problemu
tylko ze to juz inna lokalizacja nie wawa. Acha na Xiaomi nie mialem tego problemu z rwaniem połaczeń
co ciekawe zona ma tez ten sam telefon i tez VM . Ale u niej tego problemu nie ma , ale w stolicy nie była jeszcze z nowym smarkfonem
Wysłane 2020-07-07 23:40
Siaomi ma mocne anteny i mocny zasięg...może tak agresywnie nie przełącza?
H+ to 3.5G...wciąż nie 4G = LTE.
Na nju nie było problemu bo tam miałeś tylko zasięg Orange. Teraz ustawiasz na sztywno Orange i też nie masz problemów.
To samo po szczycie - sieć odciążona to i problemów brak i nie przepina.
Wysłane 2020-07-08 08:16 , Edytowane 2020-07-08 11:30
czyli to nie wina smarkfona a operatora?
zastanawiam sie czy przysługuje mi zwrot trelefonu w okresie 14 dni Gdyż kupowalem w sklepie przez internet w Media expert???
fakt ze rozpakowany i uzywany był.
w miejscu zmieszkania okolice no obrzeża miasta prawie Żyrardów nie mam problemów z połaczeniami problem jest w stolicy. Quźwa za dużóBTSów czy jak?
Zawsze mi się wydawałó dużó znaczy lepiej
Wysłane 2020-07-10 16:31
No i c...j
Wyskakuje komunikat nie mozna polaczyć się z siecią. Nawet jak wybiorę BTS T-Mobile albo Orange
SMS , Net smigają
Kto jest online: 0 użytkowników, 218 gości