@1084
Mogąc dowolnie podmieniać stronę WWW nie widzę wielkiego problemu aby sprawić, że osoba robiąca przelew na 20zł przeleje nieco więcej.
No tak,, ataki MITM i MITB to niestety szara codzienność, ale jak się to ma do mojej wypowiedzi? Przeczytaj jeszcze az mój poprzedni post. Chodziło o to, że masz mniejszy problem w przypadku pojedynczego przelewu niż w przypadku kradzieży tożsamości, o czym mówiłem w kontekście wgrania złośliwie zmodyfikowanego ROMu.
Standardy? Ojej, chyba kiedyś nagram co mówią klienci serwisów Apple. link. Standardy są fatalne. Już sama roczna gwarancja powoduje, że Apple sprzedaj sprzęt sklepowi na fakturę z roczną gwarancją, a sklep sprzedając detalicznie musi brać na siebie dodatkowy rok. Ja sprzedaje produkty tej firmy wyłącznie na fakturę.
Ich ekspertyzy, miganie się od napraw, to już jest legenda.
Chodziło mi o sytuację bezpośredniego kontaktu klienta z Apple Store. Uważasz, że obsługa klienta Apple jest gorsza niż Oneplus lub porównywalna?