Chciałem dla jaj sprawdzić czy się w ogole odpali i czy dostanę ze 2 punkty ale 564MB instalka. Dziękuję.
Forum > Mobilne > Anomaly Benchmark .... na Androida i iOS
Wysłane 2013-09-13 13:22
Google Play nie znajduje tego benchmarku dla HTC desire C. Prawdopodobny brak kompatybilności :)
Wysłane 2013-09-13 13:54
Wynik dla tabletu Ainol Novo 10 Hero QuadCore - 5452pkt (1852+1222+2378) Nie wiem jakim cudem uzyskał on tak wysoki wynik skoro ładowanie plansz trwa wieki, wiesza się przy tym i czasem trza go zminimalizować i podnieść, a w 3. teście ma przekłamane kolory.
Note zaś nieco inaczej od Was ale mam wczesnego builda CM10.1 którego nie chce mi się ciągle wywalić/zmienić:
High: 8155 (3972+1136+3047)
Medium: 30983 (17738+3798+9447)
Low: 165641 (75794+31189+58658)
Wysłane 2013-09-13 13:58
@beton
gra ma grafikę dokładnie taką jak wersja desktop PC (naprawde ładna btw), więc trudno żeby benchmark jakoś był mniejszy od tamtej gry. Przecież tekstury są w tej samej wersji na "duże" akceleratory 3D z pecetów.
Wysłane 2013-09-13 14:14 , Edytowane 2013-09-13 14:15
Już widać o co chodzi - sprzętom ze starszym hardware, które fizycznie nie zmieszczą tekstur w pamięci GPU benchmark zmienia rozdzielczość i jakość tekstur (RES. SCALE i QUALITY)
Stąd dobre wyniki SGS 2 i starszego Galaxy Nexus. One sa tak naprawdę wynikiami medium ale z jeszcze pogorszonymi dodatkowo teksturami (RES SCALE z 1.0 na 1.1 i 1.5)
Wysłane 2013-09-13 15:56 , Edytowane 2013-09-13 15:57
LG Optimus G (stock 4.1.2, Snapdragon S4Pro, Adreno 320, 2GB RAM, 1280x768) 180031pkt bez resetowania telefonu przed testem i bez ubijania żadnych aplikacji :) Tak, że za chwilę pewnie się podzielę nowym wynikiem :)
Wysłane 2013-09-13 15:59 , Edytowane 2013-09-13 16:07
@Fr3aKy
Dziwne, że przy takim sprzęcie skaluje tekstury (res. scale 1.10) i ustawia ich mniejszą rozdzielczość (tex. res. 3).
O ile dobrze to odczytuję.
Wysłane 2013-09-13 16:08 , Edytowane 2013-09-13 16:17
Tak jak napisałem wyżej, nie resetowałem telefonu przed zrobieniem testu i nie ubijałem żadnych aplikacji, więc to pewnie dlatego :) Jak tylko naładuję telefon zrobię test jeszcze raz
Wysłane 2013-09-13 16:25 , Edytowane 2013-09-13 16:33
@Yesusik
prawie idealnie jak mój
wszystkie wyniki wstawione.
Prowadzi LG Optimus G, dzięki dość niskiej rozdzielczości ekranu i bardzo mocnemu GPU. Za nim cała gromada sprzętów z ekranami FullHD.
Różnica między sprzętem ad. 2013 a ad. 2011.... OGROMNA. Taki mocny engine (Anomaly obsługuje wielordzeniowe CPU do 8 rdzeni, i wielopotokowe karty graficzne bez ograniczeń) dobrze pokazuje jaki skok dokonał się w wydajności tych urządzeń.
Wysłane 2013-09-13 17:00 , Edytowane 2013-09-13 17:16
@straszny LG prowadzi bo jednak sobie trochę przeskalował rozdzielczość x1.10 i tekstury przestawił z 4 na 3. Będzie update wyniku
Ale i tak jestem pełen podziwu dla LG, zwłaszcza, że telefon ten był dostępny w USA już w listopadzie 2012r, czyli pół roku po Galaxy S3, a wydajnościowo między nimi jest przepaść i pół roku przed S4, któremu niewiele ustępuje
Wysłane 2013-09-13 18:34 , Edytowane 2013-09-13 18:53
@Fr3aKy
Obecnie co pół roku rośnie wydajność.
Teraz mamy już telefony z S800, które zmiata zwykłego S4.
LG po prostu wpasowuje się w trend i nie ma nic nadzwyczajnego w porównaniu do Galaxy czy innych telefonów.
Pewnie na dniach zaczną się pojawiać informacje o nowej generacji procków.
Wysłane 2013-09-13 19:04
SGS2, JB4.1.2
HIGH 11272 (5602+1798+3875)
NORMAL 27621 (15066+4537+8018)
LOW 129 244 (61016+20643+47575)
Na Motoroli XOOM benchmark się zainstalował ale nie chce się uruchomić
Pentagram Quadra 7 Ultra Slim - straciłem cierpliwość przy wczytywaniu 1 testu...
Kto jest online: 0 użytkowników, 165 gości