@rockwerner i tak masz coś dużo tych punktów, patrząc na mój wynik i Valmarisa a ustawienie pokazuje te same.
Forum > Mobilne > Anomaly Benchmark .... na Androida i iOS
Wysłane 2013-09-13 19:48 , Edytowane 2013-09-14 00:06
Jestem głupi... i zapomniałem wyłączyć tryb ekonomiczny do testowania
Po resecie telefonu i w trybie ekonomicznym (2 rdzenie):
czyli niewielka poprawa :)
Tryb normalny (4 rdzenie):
powiem szczerze... jestem w szoku tylko jeszcze się zastanawiam o ile za dużo punktów mam przez to skalowanie i tekstury
niby tylko x1.1 i tekstury o jedno oczko w dół, ale jednak... Nic w necie nie mogę znaleźć na ten temat, przydałoby się jakoś wymusić pełne detale
@Netman
Może i nie mają nic szczególnego, ale to co oferują już od 4x hd wzwyż, w stosunku do jeszcze chociażby 2x hd, jest na prawdę imponujące :) Powiedziałbym, że odbili się od dna :P Zwłaszcza, że ceny pozostały na poziomie ich starszych przeciętniaków :)
Wysłane 2013-09-13 20:06 , Edytowane 2013-09-13 20:13
@Fr3aKy
GPU takie same jak w S4, słabsze tekstury, no i przede wszystkim HD (do tego nieco mniejsza rozdzielczość niż HD w innych telefonach) a nie FHD - to jest kolosalna różnica.
Ciężko aby był inny wynik.
[LINK]
GLBenchmark
Optimus G w HD robi 113 fps, a w FHD już tylko 29.
W przypadku S3 jest to jeszcze większa różnica.
Wysłane 2013-09-13 20:23 , Edytowane 2013-09-13 20:30
@Netman
Tutaj akurat w 720p jest GLBenchmark 2.1 a w 1080p GLBenchmark 2.5 więc aż taka różnica bierze się raczej z innej wersji benchmarka niż rozdzielczości. ~50% większy wynik przez rozdzielczość jest prawdopodobny (Anomaly), ~400% to już według mnie przesada Przydałby się update testu dodający możliwość ustawienia rozdzielczości offscreen i wymuszenia maksymalnych detali
edit
rozdzielczość jest nieco większa niż normalne HD :) 768 linii zamiast 720, ale to już praktycznie żadna różnica :)
Wysłane 2013-09-13 20:31 , Edytowane 2013-09-13 20:31
@Fr3aKy
Faktycznie, nie zobaczyłem wersji.
To prawda, benchmark może mocno zwieść. Co telefon, to inne ustawienia grafiki.
Ciekawe jak S800 i T4 wypada w tym teście.
Wysłane 2013-09-13 23:16 , Edytowane 2013-09-14 12:33
Sony Xperia SP LTE C5303
Qualcomm Snapdragon S4 MSM8960Pro Dual Core 1.7 GHz, Adreno 320
edit: 12:33 14.09.2013 -- to chyba najwyzszy i max. wynik jaki dzis uzyskałem
Wysłane 2013-09-13 23:59 , Edytowane 2013-09-14 00:07
@Fergus_Shadow
No ładny wynik, zwłaszcza że to tylko 2 rdzenie Tylko "TEX. RES. 1"
edit
i quality medium
Wysłane 2013-09-14 00:06
a co to to "TEX. RES. 1" bo na wyniku 291999 mam "TEX. RES. 4"
a na 297999 QUALITY : HIGH i TEX. REX. 1
Wysłane 2013-09-14 00:07
@Fr3aKy
Zrobiłem to samo
Poniżej już poprawne wyniki:
SGS2 JB4.2.1
Wysłane 2013-09-14 00:12 , Edytowane 2013-09-14 00:30
@Fergus_Shadow
To chyba rozdzielczość tekstur... ale pewności nie mam. Tak samo res. scale 1.10 to chyba skalowanie rozdzielczości. Trzeba się chyba wstrzymać z publikowaniem wyników dopóki nie uda się wymusić maksymalnych ustawień graficznych
edit
Wysłałem zapytanie na forum 11bit studios odnośnie ustawień graficznych, może coś zaradzą
Wysłane 2013-09-14 00:13
@rockwerner
z moja Xperia tez niby byl niekompatybilny.... zassałem i wrzuciłem apkie recznie do telefonu
Wysłane 2013-09-14 00:28 , Edytowane 2013-09-14 00:46
Screeny z maksymalnymi ustawieniami [LINK] (najlepiej oglądać w oryginale - ikonka po prawej)
Na forum mamy sporo pesymistów - wciąż uważanie, że telefon w przyszłości będzie za słaby na dobre gry?
Dla porównania screeny z wersji PC [LINK]
Wysłane 2013-09-14 00:33
Hehe przecież to już wygląda lepiej niż większość gier na ps3/x360, a nawet działa w full hd w przeciwieństwie do obecnych konsol :)
Wysłane 2013-09-14 11:59
Pytanie do właściciela LG optimusa G. Jak długo trzyma bateria w tym telefonie? Możesz napisać kilka słów na temat telefonu?
Wysłane 2013-09-14 12:22 , Edytowane 2013-09-14 12:28
Wygląda że benchmark w słabszych maszynach przeskalowuje tekstury albo zmienia ich rozdzielczość. Czasem też przestawia grafikę high lotem w medium.
Zdaje się że ma być tak dla grafiki w najwyższej rozdzielczości:
quality: high quality
resolution scale: 1.0 (RES. SCALE)
texture resolution: 4.0 (TEX. RES)
i tylko takie wyniki powinny być porównywane , pozostałe dostają boosta od engine, kiedy ten uznaje że chip z jakichś powodów nie jest w stanie uciągnąć grafiki.
kurcze - powinien wyjśc jakiś update żebyśmy mogli ostawić parametry tekstur na sztywno bez względu na hardware.
Wysłane 2013-09-14 12:33 , Edytowane 2013-09-14 12:35
@maq
wyniki baterii LG Optimusa G masz zawsze na stronach gsmarena:
tutaj wyniki wersji G:[LINK]
tutaj wyniki nowej wersji G2: [LINK]
przy każdej tabelce masz przycisk EXPAND i bardzo wiele modeli do porównania wydajności bateri
Wysłane 2013-09-14 12:36
@straszny
Wygląda że benchmark w słabszych maszynach przeskalowuje tekstury albo zmienia ich rozdzielczość.
no tak ale czemu to robi przy tym samym chipie graf Adreno 320 ???

Kto jest online: 1 użytkowników, 177 gości
djluke ,