Forum > Mobilne > Anomaly Benchmark .... na Androida i iOS

Strona 8 z 9 <<<1...456789>>>
skocz

straszny

Wysłane 2013-11-14 22:56 , Edytowane 2013-11-14 22:58

@Netman/@zlotnik

nie nie, mam jedno, to było w sensie że poki używam N1 to nie kupię a przy Z1 raczej nie wytrzymam i skusze się \"\jezor\"

Miałem poczekać parę dni z przełożeniem karty, ale Z1 po prostu uwodzi i ta płynnością, i aparatem i ekranem.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

rockwerner

Wysłane 2013-11-15 16:16


Prawie dogoniłem Gimmickz'a ;)

MasterCase Pro 5, CoolerMaster RS-850-ESBA

Gimmickz

Wysłane 2013-11-15 18:09

@rockwerner

Chyba Ci jeszcze trochę brakuje \"\jezor\";)

Robione przed 2 minutami \"\lol\"

All the small things... 2500k, ASRock Extreme4 Z68, 16GB DDR3, Samsung 830 128 GB itd... & iPhone 6s 64GB

rockwerner

Wysłane 2013-11-15 22:10

@Gimmickz
Heh, próbowałem dogonić Twoje 700k, do gonienia +900k nawet się nie zabieram... ;)
ps. overclock?

MasterCase Pro 5, CoolerMaster RS-850-ESBA

Gimmickz

Wysłane 2013-11-15 23:01 , Edytowane 2013-11-15 23:01

@rockwerner

Nie, nic nie ruszane - a da się OC bez roota? :)
Widocznie jakieś aktualizacje były systemu lub A2 \"\sam_nie_wim\"

Miałem najlepszy wynik 980-990k ale nie zrobiłem screena po teśćie, a coś mi się Anomaly "zwalił" w "High" pokazuje mi ten wynik, ale "quality: medium" - nie wiem o co chodzi, więc podaje wynik złapany na screenie, zaraz po przejściu ostatniego testu \"\spoko\"

All the small things... 2500k, ASRock Extreme4 Z68, 16GB DDR3, Samsung 830 128 GB itd... & iPhone 6s 64GB

Valmaris

Wysłane 2014-08-23 15:56 , Edytowane 2014-08-23 16:07

W moje ręce trafił Dell Venue z procesorem intela i postanowiłem przetestować go tym benchmarkiem, przy okazji dostało się S4 ;)
Wyniki:

High Quality

Scene 1: 127 801
Scene 2: 61 157
Scene 3: 71 592
Total: 260 550
Specyfication: DELL VENUE 7 HSPA+ PowerVR SGX544MP2; 1280x736;1984MB RAM; OS 4.4.2
Setting RES. SCALE: 1.00; QUALITY: HIGH; TEX RES: 3

Scene 1: 91 638
Scene 2: 94 633
Scene 3: 70 998
Total: 257 644
Specyfication: Samsung GT I9505/Adreno 320; 1920x1080;1817MB RAM; OS 4.4.2
Setting RES. SCALE: 1.00; QUALITY: HIGH; TEX RES: 4

Jak widać Snapdragon radzi sobie o wiele lepiej - mimo wyższej rozdzielczości i tex res wynik tylko troszkę niższy.  

PS.: Nie wiedziałem jak zrobić zrzut ekranu w Dellu, więc spisałem liczby ;)

HP ProBook 4330s + WD Passport II 120GB+250GB+2TB // Motorola XOOM // Eee PC 901+16GB SDHC // Desktop - i5-4670K/ASRock z87 E3/8GB DDR3 1833MHz/Seagate Barracuda 7200.12 500GB+WD 2TB/HD7870XT/Asus Xonar D1/Be Quiet 550W/DVD-RWx2/BR-RW/Antec 300/W7H 64 bit/Samsung SM 206BW//WD Caviar Green 1TB in Welland ME-747//Aero 5.1+Genius SP-HF 3000

straszny

Wysłane 2014-08-23 20:54 , Edytowane 2014-08-23 20:55

Samsung Note 3....



wynik niby oczywisty... Snapdragon 800, 3 GB ram, FHD ekran.

ALE w przeciwieństwie do Sony Z1 u mnie dał radę wskoczyć w 4 poziom rozdzielczości tekstur, z taką wydajnością :)

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Netman

  • Netman
  • wiadomość Użytkownik

  • 6787 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-24 18:58 , Edytowane 2014-08-24 18:59

Jednak ten benchmark jest totalnie bezsensowny. 
Wychodzi według niego, że snap 600 jest 3.5x gorszy od snapa 800, a exynos w galaxy tab s jest 2x gorszy od snapa 600, czyli 7x gorszy od snapa 800. \"\lol\" :silly:

i7 6700k, G.Skill 16GB 3000Mhz, Asus GTX970 DirectCu II Strix, SSD Samsung 256GB, Gigabyte GA-Z170-HD3P, Xonar XD, Dell U2715h ۻۻ Galaxy Tab S ۻۻ Galaxy S8 ۻۻ

straszny

Wysłane 2014-08-24 19:20 , Edytowane 2014-08-24 19:21

@Netman
a co w  tym nienormalnego? Nawet w 3Dmark Ice Storm wyniki S600 są ok. 2-2.5 raza gorsze niz wyniki Snapdragona 800.
(S600 osiąga ok. 8-10 000, S800 ok. 20-22 000)

jeśli gra jest zoptymalizowana na wykorzystywanie chipsetu na maxa różnica jest imho możliwa

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Netman

  • Netman
  • wiadomość Użytkownik

  • 6787 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-24 19:51 , Edytowane 2014-08-24 20:23

Czyli chcesz powiedzieć, że 3D mark jest zoptymalizowany na dany sprzęt? 

Temu mówię, że bezsens, gdyż wydajność ostatecznie się przekłada na FPS, a to one są najważniejsze. 
Odpalając jednocześnie anomaly na S4 i tabie S widzę identyczną płynność. Porównać okiem da się bardzo prosto, gdyż brakuje minimalnie tej płynności na jednym i na drugim urządzeniu.  
Więc powiedz jak wynik na tabie może być o połowę mniejszy zważając na fakt że fps jest taki sam oraz rozdzielczość jest większa, 2.5k względem FHD? \"\hmmm\" Tu ostateczny wynik powinien być definitywnie na korzyść taba. 

GPU S800, jak dobrze pamiętam, jest 30% wydajniejszy od S600 według słów Qualcomma. Więc jakim cudem w teście wyszło nie 30, a o 250%? \"\hmmm\"

Dla porównania Antutu (czyli test CPU + GPU) pokazuje na tabie identyczną wydajność co note 3  link.

W większości benchmarki są totalnie nieobiektywne. :pouty:

Swoją drogą 2.5k zabija strasznie wydajność ;-)
Chociaż i tak gierki świetnie śmigają (większość i tak ma rozdzielczość 720p), ale pewnie krócej taki stan pozostanie. 
Tak czy siak, gry i tak gram okazyjnie i nic mi to nie boli. \"\mikolaj\"

i7 6700k, G.Skill 16GB 3000Mhz, Asus GTX970 DirectCu II Strix, SSD Samsung 256GB, Gigabyte GA-Z170-HD3P, Xonar XD, Dell U2715h ۻۻ Galaxy Tab S ۻۻ Galaxy S8 ۻۻ

koradon

Wysłane 2014-08-24 21:18

Wiesz, punktowa reprezentacja wyników to zawsze jest słaby pomysł. No bo co mnie interesuje jakiś tam wagowy wynik w punktach? Mnie interesują tylko FPSy :-)

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38334 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-24 21:54

@Netman
Nie tyle zły benchmark co zła reprezentacja wyniku. Ot tutaj trza patrzeć na całokształt czyli rozdzielczość, RAM, GPU, tekstury i wynik i to brać jako całość i porównywać jedynie takie same parametry - inaczej nie ma to sensu. Reasumując jeśli urządzenie A o rozdzielczości 1080p oraz urządzenie B o rozdzielczości 1600p uzyskają taki sam wynik przy identycznych nastawach jakości to będzie to znaczyć że urządzenie B jest ~2x mocniejsze gdyż uzyskało taki sam wynik przy 2x wyższej rozdzielczości (co oczywiście nadal nie jest reprezentatywne bo 2x więcej pikseli nie powoduje przecież dwukrotnego spadku FPS).

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Netman

  • Netman
  • wiadomość Użytkownik

  • 6787 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-24 22:04

@djluke
Jasne. Temu sporo benchmarków robi testy 'offscreen', co nie zmienia faktu, że wciąż są one jakieś dziwne. \"\mikolaj\"

Jak dla mnie najbardziej precyzyjnym benchem jest Antutu, u którego od samego początku wyniki mniej więcej przekładają się na zapewnienia producentów. \"\mikolaj\"

i7 6700k, G.Skill 16GB 3000Mhz, Asus GTX970 DirectCu II Strix, SSD Samsung 256GB, Gigabyte GA-Z170-HD3P, Xonar XD, Dell U2715h ۻۻ Galaxy Tab S ۻۻ Galaxy S8 ۻۻ

straszny

Wysłane 2014-08-24 22:14 , Edytowane 2014-08-24 22:28

@Netman
A dla mnie nie jest, jak i praktycznie 90% testów póki co na Androidzie, poza właśnie Anomaly i może 3Dmarkiem to shit i tyle, łatwy do manipulacji, co pokazał Samsung i HTC zawyżając sztucznie sobie wyniki. Niestety narzędzia pomiarowe są póki co słabsze bo dopiero mamy pierwszą generację akceleratorów 3D z prawdziwego zdarzenia. Dopiero teraz jest będą pojawiać się bardziej zaawansowane testery.

LIczy się taki test który jest odzwierciedleniem realnego czegoś - Anomaly 2 to bardzo wymagająca gra, realnie istniejąca (świetna zresztą).  Tester w Anomaly mierzy realne wycinki gry, a nie abstrakcyjne wartości. Jeśli wychodzi że S800 jest w nich 3.5 raza wydajniejszy niż S600 to nie mam powodu temu nie wierzyć...

btw: Grałeś kiedyś w Antutu? I jak  ? \"\lol\"\"\lol\"\"\mikolaj\"

Dla porównania Antutu (czyli test CPU + GPU) pokazuje na tabie identyczną wydajność co note 3   link[/col....

AAA po prostu chodzi Ci o Twoje urażone testem samopoczucie.. bo przecież w realu Tab jest słabszy niż S800, ale masz test w którym dorównuje N3... no jasne. Znalazłeś teoretyczny test w którym nie wypadasz gorzej niż N3.. trzeba było tak od razu...

GPU S800, jak dobrze pamiętam, jest 30% wydajniejszy od S600 według słów Qualcomma. Więc jakim cudem w teście wyszło nie 30, a o 250%?

takim samym jak w 3D mark Ice Storm jest 2.5 raza wydajniejszy S800 od S600, a jest to test tworzący realny rendering, choć nie bedący częścią prawdziwej gry.

Asus GL752VW (i7-6700HQ 2.6GHz, 32GB RAM, SSD: SanDisk Ultra 960GB, GPU: GTX960M). Apple iPad Pro 12.9 128GB Wifi+LTE. Apple iPhone X 256GB.

Netman

  • Netman
  • wiadomość Użytkownik

  • 6787 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-24 22:49 , Edytowane 2014-08-24 22:52

@straszny
Ten Exynos wpasowuje się pomiędzy S600, a S800 według zapowiedzi oraz według ogólnych wyników w necie. 
Antutu ma najmniejsze odchylenia. Jak popatrzysz testy innych procków, to zobaczysz, że Antutu mniej więcej podaje uśrednione wyniki. \"\mikolaj\" 

Absolutnie się nie zgadzam, że Anomaly jest świetnym benchmarkiem. 
Wytłumacz mi proszę, jak przy takim samym FPS (serio to widać okiem jak jest na granicy płynności) i większej rozdzielczości można otrzymać 2x mniejszy wynik?

To co te cyferki oznaczają? Jedynie kompletną dezinformację. 

i7 6700k, G.Skill 16GB 3000Mhz, Asus GTX970 DirectCu II Strix, SSD Samsung 256GB, Gigabyte GA-Z170-HD3P, Xonar XD, Dell U2715h ۻۻ Galaxy Tab S ۻۻ Galaxy S8 ۻۻ

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38334 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-24 22:55 , Edytowane 2014-08-25 02:00

@straszny
Anomaly Benchmark jest niemiarodajny z jeszcze jednego powodu - mierzy, pokazuje itp ale nie masz żadnego wpływu na ustawienia jakości! Jednemu wskoczy tex res 3 a innemu 4 i kombinuj dlaczego, bo sprzęt uciągnie lekko (powiedzmy że te same podzespoły).
Jak tak patrzę na te ostatnie zrzuty to mi się jedno rysuje - ten test RAMu wymaga a nie tam CPU! Więcej RAMu i od razu większe teksturki wskakują.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Netman

  • Netman
  • wiadomość Użytkownik

  • 6787 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-24 22:58 , Edytowane 2014-08-24 23:45

Właśnie sprawdziłem na szybkiego. Galaxy tab S w każdym teście GPU off-screen (akurat na takie trafiłem testy)  wyprzedza SGS4.
To jakim cudem tablet ma 2x mniej punktów w Anomaly, do tego przy takim samym FPS?
To ma być wiarygodny test? :silly:


 AnTuTu 4 is a compound benchmark - testing CPU, GPU, memory performance among others.

Pewnie temu podaje tak uśrednione wyniki. \"\spoko\"


Nie wiem jak Wam, ale dla mnie w GPU liczy się ostateczny FPS. :-P Hmm, w sumie mało co się liczy, bo gram ostatnio tyle co zero. \"\lol\"

Snap 805 powoli wychodzi. Teraz czekamy na 810  http://www.gsmarena.com/qualcomm_unveils_snapdragon_810_and_808_64bit_... 
Całe szczęście, że rozwój nie zwalania zbyt mocno. \"\spoko\"

i7 6700k, G.Skill 16GB 3000Mhz, Asus GTX970 DirectCu II Strix, SSD Samsung 256GB, Gigabyte GA-Z170-HD3P, Xonar XD, Dell U2715h ۻۻ Galaxy Tab S ۻۻ Galaxy S8 ۻۻ

beton

  • beton
  • wiadomość Użytkownik

  • 7569 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-24 23:47 , Edytowane 2014-08-25 10:31

@ rockwernerGimmickz, straszny
Cieniasy :-P:-P:-P
Ponad milion panowie :-D
Scene 1: 489327
Scene 2: 270436
Scene 3: 296787
Total: 1056550
Specyfication: Sony D5503 /Adreno 330; 1196x720;1703MB RAM; OS 4.4.4
Setting RES. SCALE: 1.00; QUALITY: High; TEX RES: 3



Ten test poważnie jakiś dziwny jest. Równo zjechany. Puściłem go też na swoim SGS4 Active. Tam dostałem ponad 4 razy gorszy wynik a TEX RES: było  4\"\hmmm\" Dlaczego na compakcie z mniejszą rozdzielczością ekranu nie wrzucił TEX RES: 4 \"\hmmm\"
Poza tym płynność na obu urządzeniach była powiedziałbym praktycznie taka sam. Dlaczego więc wynik ponad 4x lepszy? 

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38334 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-25 02:03

@beton
Quality Medium i Tex res 3.
No dziwny ten benchmark...jakby dali opcje do ustawiania i można by wymusić to luzik. Ale tak...

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

beton

  • beton
  • wiadomość Użytkownik

  • 7569 wypowiedzi

Wysłane 2014-08-25 10:31 , Edytowane 2014-08-25 10:32

Zgadza się. Jakby dali opcje do ustawienia to może by było inaczej. Choć z drugiej strony przecież klikasz Low Quality, Medium Quality lub High Quality. 

Edyta//
A nie przepraszam. Było High. Tak to jest jak po nocy na śpiocha się coś sprawdza. Poprawione.

Strona 8 z 9 <<<1...456789>>>
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 180 gości