@Klucznik
to jest zły temat a przede wszystkim okazało się to nieprawdą
Forum > Mobilne > iOS 11 - temat ogólny
Wysłane 2018-05-06 12:41 , Edytowane 2018-05-06 12:43
@djluke
O tej drobnej zmianie w 11.3 uziemiającej urządzenia z ekranami naprawianymi poza autoryzowanymi serwisami Apple zapomnieli napisać? [LINK]
Ekrany oryginalne, wytyczne FTC dot. wolności wyboru serwisu gwarancyjnego...vs. Apple...
Dj a słowo chociaż o tym ze w te pędy wyszła latka naprawiająca ten błąd ? Nic? No tak, co ciekaweog w tym ze Apple w trybie paru czy parunastu dni natychmiast naprawia zgłoszone przez userow błędy. Trzeba by wtedy przyznać ze nikt inny tego nie robi w takiej skali i takim tempie....
Wysłane 2018-05-07 14:58
To było to po tych kilku dniach sprostować i nie byłoby problemu. Tymczasem Ty po niemal miesiącu wyjechałeś mi z oskarżeniami...
Wiesz jak jest - który serwis napisze "po X dniach/tygodniach/itp Apple/Samsung/Google/MS/inne wydał takie a takie łatki..."
Załatali i bardzo dobrze. Tu bardziej chodziło o to że update może Ci uwalić telefon, a że sięnaprawi po "kilku dniach"...przecież to nie powietrze czy woda...
Wysłane 2018-05-07 19:29
@djluke
ile razy w historii to się zdarzyło? Ja znam jedną nawet nie zbliżoną do tego kiedy Apple uwalił nieoryginalne czytniki linii papilarnych (co akurat było bardzo mądre). To de facto pierwsza taka sprawa.
Kto jest online: 1 użytkowników, 275 gości
Fiero ,