@Netman Czyli jeśli zdebrandujesz telefon to simlock zostaje?
Poza tym aktualizacje są naprawdę ważne [LINK]
Forum > Mobilne > Nadchodzi nowy król? SGS III - potwierdzenie premiery!
Wysłane 2012-09-27 09:40 , Edytowane 2012-09-27 10:04
Bardzo Wam dziękuję za streszczenie i @straszny za doskonałe podsumowanie . Wygląd przemawia za HOX, ale poniższe ważne dla mnie aspekty za SGS3 i chyba on trafi w moje ręce. To co poniżej (nawet jeśli różnice nie są duże) to w sumie składa się na duży plus dla SGS3 (oczywiście dla moich potrzeb/oczekiwań)
- gniazdo SD-CARD
- lepsza bateria
- lepsze audio
- odrobinę lepszy aparat i wyraźnie lepsze video
- większe prawdopodobieństwo szybkich updateów (HTC wydaje je jak najbardziej ale wolniej niż Sammy)
Wysłane 2012-09-27 10:10 , Edytowane 2012-09-27 10:12
@Tai Chi
gdyby SGS3 miał ekran i obudowę HOXa i do tego działałaby na nim Tegra-Zone, byłby sprzętem idealnym
faktycznie SGS3 jest bardziej customizowalny... zupełnie nie rozumiem dlaczego w tak fajnym sprzęcie jako HOX skąpią na gnieździe SD albo nie uaktywniają funkcji OTG dla USB .. z drugiej strony ten błyscyk plastic-fantastic Sammiego mnie załamuje (sam przygotowywuję się psychicznie na znoszenie go w Note 2 )
Wysłane 2012-09-27 10:51
@Panzer
Tak, pozostaje. A to ktoś jeszcze zakłada simlocki?
@straszny
Na gry z Tegry są sposoby [LINK]
@Tai Chi
Jeśli zależy Ci na bardzo wysokiej jakości audio, to po podmiance kernela dźwięk jest lepszy niż w iPhonie (według opinii z xda)
Wysłane 2012-09-27 11:03
Jeszcze do wad sgs3 dodał bym obudowę. Jak dla mnie jest za śliska, rozmawiając przez telefon miałem wrażenie, że zaraz mi wypadnie.
Szkoda, że nie mam jak porównać ekranów sgs3 vs. hox, ale obraz z sgs3 jest dla mnie idealny. Obawiałem się pentile, ale ja tego nie widzę patrząc nawet z najbliższej odległości. Jako, że pora roku już nie odpowiednia, ale słońce jakiego możemy jeszcze doświadczyć w ogóle nie utrudnia mi odczytywania informacji z ekranu (mimo, że jasność mam na 20%).
@Panzer
Tak simlock pozostaje, aby go zdjąć potrzeba roota i edytora tekstu lub aplikacji robiącej 'wszystko' za nas.
Wysłane 2012-09-30 13:51 , Edytowane 2012-09-30 15:11
Mała ciekawostka.
Przy premierze sgs3 spora część ludzi zawiodła się starym GPU z sgs2.
W sgs2 Mali pracowało na 266Mhz
W sgs3 jednak podbili prędkość do 440Mhz
Natomiast Note2 ma mieć ustawione aż 533Mhz
To jeszcze nic, w sgs3 mali kręci się aż do 700Mhz
Dobry przykład, że 'stare' nie musi być złe.
Jak widać w chipach może drzemać ogromna moc na przyszłość.
Wysłane 2012-10-02 09:28 , Edytowane 2012-10-02 10:02
no dobra... ale telefon to nie tylko hardware ale i obudowa. Estetyka ma tu swoje znaczenie - własnie mamy premierę nowych odmian kolorystycznych SGS3... i powiem Wam że dla mnie to pierwszy kolor u Samsunga o którym mogę powiedzieć spokojnie "dla mnie świetny kolor". [LINK]
..aahhh ja chcę taki Note 2
Wysłane 2012-10-02 19:33 , Edytowane 2012-10-02 19:33
@straszny
Trzeba zobaczyć na żywo, bo promo grafiki sgs3 nijak mają się do rzeczywistości
[LINK] Bateria w SGS3 z JB
Wysłane 2012-10-03 17:58 , Edytowane 2012-10-03 18:00
porównanie topowych wyświetlaczy Andka:
SGS3, Note, Note 2 i LG Optimus HD (LG to ta sama matryca co HTC OneX/X+)
bardzo dokładna recenzja Note 2 na phonearea: [LINK]
Wysłane 2012-10-04 11:06
W końcu sie zebrałem i pojechałem pomacać obydwa smartfony. Niezłe bydlaczki, ale nawet jak się nie ma graby jak łopata, można je chyba ogarnąć. Bez dwóch zdań zgadzam sie ze Strasznym:
gdyby SGS3 miał ekran i obudowę HOXa i do tego działałaby na nim Tegra-Zone, byłby sprzętem idealnym
Mam jedno ważne dla mnie pytanie. Poza standardowym "home" i "back" SGS3 pod ekranem ma menu, HOX multitasking. Nie rozumiem tego zabiegu w HOX-ie. Menu używa sie znacznie częściej. W związku z tym w HOXie często pojawia sie menu ekranowe (zabierając część ekranu). Czy SGS3 też tak ma, czy nie dotyczy go ten problem? Dla mnie to duża wada HOXa.
Wysłane 2012-10-04 11:12
Tak się zastanawiam jaki cel mają porównania zdjęć obrazów z takich odległości ? O ile przy małych rozdzielczościach i pentile (sgs1) jest to widoczne gołym okiem to w sgs3 jakbym nie patrzył to i tak nie widzę żadnych wad na wyświetlaczu.
Wysłane 2012-10-05 10:01 , Edytowane 2012-10-05 10:02
@emitar
Tak się zastanawiam jaki cel mają porównania zdjęć obrazów z takich odległości ? O ile przy małych rozdzielczościach i pentile (sgs1) jest to widoczne gołym okiem to w sgs3 jakbym nie patrzył to i tak nie widzę żadnych wad na wyświetlaczu.
ja tam widzę, ale ok, jestem serio bardzo wymagający jeśli chodzi o ekrany (te 20 lat pracy przy grafice komputerowej robi swoje ). Ale taki ekran to co innego:
- rzadziej upakowane większe piksele to oszczędność na produkcji ale np szybsze zużycie baterii przy jasnej scenie - pojedyńcze punkty muszą zdecydowanie mocniej świecić żeby ekran generował biały kolor.
no i powoli zbliżamy się do jakości photo, kiedy ludzkie oko nie odróżni jakości z ok. 20 cm obrazu ze smartfona od naturalnego spojrzenia na cokolwiek (przy 4,5 cala trzeba trochę ponad FullHD z pełną siatką subpikseli).
Wysłane 2012-10-05 13:44 , Edytowane 2012-10-05 14:35
Netman i kowgli dziękuję Wam za odpowiedz. Trochę pogoglowałem i jak sie okazuje w najnowszym sofcie HTC naprawiło ten błąd. Co więcej, jest lepiej, można sobie wybrać jak ma działać ten jeden przycisk. Czyli zamiast minusa mamy mały plusik za ograniczona ale jednak dowolność i swobodę wyboru
Wysłane 2012-10-05 16:04
[LINK] Ładny wynik.
Wysłane 2012-10-06 18:55 , Edytowane 2012-10-06 18:57
Endurance rating 73h....
zgodnie ze sposobem liczenia gsm arena oznacza to 3 pełne dni zmiennego używania telefonu pomiędzy gadaniem, oglądaniem videoHD i czytaniem www, do następnego ładowania.
spokojnie mogę powiedzieć... AMAZING.
Kto jest online: 1 użytkowników, 449 gości
wojtek72 ,