Forum > Mobilne > Problem z laptopem Dell Inspiron

Strona 1 z 1 1
skocz

TonySoprano

Wysłane 2012-12-07 21:14 , Edytowane 2012-12-07 21:15

Cześć,

Mojej dziewczynie właśnie padł laptop. Jest to Dell Inspiron 1546. Cały problem polega na :

1.Podłączamy laptopa do zasilania ( bateria praktycznie padnięta, więc cały czas na nim pracuje )
2.Świeci się dioda od zasilania
3.Przyciskamy Power
4.Laptop zaczyna się włączać, ale nic nie pojawia się na ekranie
5.Nagle rozbrzmiewa taki dziwny dźwięk ( pstryknięcie takie )
6.Laptop gaśnie


Gdzie może leżeć problem moi drodzy? Ogólnie sprzęt wyląduje w pon w serwisie, ale może teraz uda się na coś naprowadzić. Z laptopem już kiedyś były problemy. Na gwarancji wymieniona została płyta i HDD.


koradon

Wysłane 2012-12-07 21:21

Hmmm dziwne, a bez baterii na samym zasilaczu chodzi?

Generalnie spróbuj odłączyć i zasilacz i baterię, przytrzymać wciśnięty przycisk włączania przez 5-10 sec i spróbować na samym zasilaczu.

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

TonySoprano

Wysłane 2012-12-07 21:50

@koradon

Zrobiłem tak jak kazałeś. Jak próbowałem uruchomić laptopa na samym zasilaczu ( bez baterii ) to podczas tego krótkiego "uruchamiana" wystąpiły "piknięcia".

Pik,Pik,Pik......Pik,Pik,Pik i wyłączył się.

koradon

Wysłane 2012-12-08 00:07

Nie mogę znaleźć tego komunikatu błędu ale wydaje się że masz coś takiego [LINK]

Możesz jeszcze tutaj poszukać dokładnie
[LINK]

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

Yesusik

Wysłane 2012-12-08 09:41 , Edytowane 2012-12-08 09:42

@TonySoprano
Możesz zadzwonić na infolinię Dell'a i tam na pewno podadzą Ci prawidłową przyczynę... w weekendy strefę EMEA obsługuje support UK, ale english nie powinien być dla Ciebie problemem (chociaż może coś się zmieniło, bo ostatnim razem jak dzwoniłem poza godzinami polskiego wsparcia, to było ze 3 lata temu;)
\"\spoko\"

よろしく

TonySoprano

Wysłane 2012-12-09 19:39

Na razie Panowie nic nie zadziałałem...jutro zabieram laptop dziewczyny do siebie i spróbuję coś rozwiązać (dzięki za informację). Jak się nie uda to leci na serwis \"\nie_ok\"

Orientuje się może ktoś jak wyglądają koszta związane z wymianą płyty głównej?

Yesusik

Wysłane 2012-12-09 23:03

@TonySoprano
A to już po gwarancji?
\"\przytul\"

Jeżeli tak, to kupuj samą płytę, a z wymianą poradzisz sobie sam - do większości Dellów są instrukcje, jak je rozebrać od A do Z, więc jedyne co potrzeba, to trochę umiejętności we władaniu śrubokrętem i poprawnym interpretowaniu informacji z takiego manuala (a zakładam, że Ty takowe skill'e posiadasz;)
\"\spoko\"

よろしく

TonySoprano

Wysłane 2012-12-10 07:50

@Yesusik

No niestety po...

Nie no..odkręcić śrubki i wyjąć płytę to ja będę potrafił. Parę razy czyściłem już laptopy bardzo dokładnie, ale najbardziej rozchodzi się o koszta. Ten laptop jest jakiś przeklęty i zastanawiamy się czy po prostu nie kupić jak coś nowego w rozsądnej cenie niż dać 400 zł za płytę np \"\hmmm\"

pi_nio

  • pi_nio
  • wiadomość Użytkownik
  • Miły gość

  • 17636 wypowiedzi

Wysłane 2012-12-10 08:25

@TonySoprano diagnoza: zepsuty jest \"\obcy\"

(.)

Yesusik

Wysłane 2012-12-10 09:53

@TonySoprano
Dzwoń na support / upewnij się, że to mobo i potem przeanalizujemy razem, czy warto naprawiać czy nie.
\"\tuptup\"

よろしく

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2012-12-10 19:55

Miałem podobny problem z 2 Acerami,tyle że była gwarancja. Ale była uszkodzona płyta główna i pociągneła za sobą twardziela, tu może ale nie musi być podobnie.

TonySoprano

Wysłane 2012-12-11 14:09

Moi drodzy...sprawdziłem dla pewności na stronie Della i pokazuje mi że gwarancja obowiązuje \"\hmmm\"

Usługi Dostawca Data początkowa Data końcowa
W następnym dniu roboczym Dell 2010-10-13 2013-10-13

Zaraz skontaktuję się z serwisem i zobaczymy \"\hmmm\"

koradon

Wysłane 2012-12-11 14:13

@TonySoprano może dziewczyna wykupiła przedłużenie. Albo jak jej wymienili to tez przedłuzyli \"\hmmm\"

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

TonySoprano

Wysłane 2012-12-11 14:21

@koradon

Przedłużenia na pewno nie było \"\hmmm\" Z tego wychodzi że przedłużyli na rok po poprzedniej awarii \"\hmmm\" Dzwoniłem i gwarancja jest \"\ok\"

koradon

Wysłane 2012-12-11 14:47

@TonySoprano no to temat do zamknięcia chyba \"\spoko\"

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

TonySoprano

Wysłane 2012-12-11 16:48

@koradon

No zobaczymy jeszcze..ostatnio wymienił płytę i HDD, ale nie za bardzo chciał to zrobić bo ponoć uszkodzenia mechaniczne..nie wiem jak, no ale się wahał.

Yesusik

Wysłane 2012-12-11 17:27

@TonySoprano
Nie przedłużona gwarancja, tylko "normalna" 3-letnia... DELL oferuje swój sprzęt w wariantach jedno, dwu i trzyletnim wsparciu technicznym z możliwością wydłużenia do max. 5 lat :)
\"\spoko\"

Najwidoczniej nie zwróciliście uwagi, że on ma 3-latka serwisu lub jeżeli było Wam mówione, że 2, to sam sprzedawca o tym nie wiedział =]
\"\cfaniak\"

よろしく
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 1 użytkowników, 275 gości

NetCop ,