Kupiłem sobie niedawno Galaxy S3 w wersji LTE pochodzącego z niemieckiego Vodafone'a, lecz mam drobny problem. Otóż albo mi się wydaje, albo mam zepsuty home button, bo jest delikatnie ponizej linii wyswietlacza, przyciska się jakby u dołu, nierownomiernie, po bokach w ogóle go nie czuć i tak jakby trochę miekko dziala. Może ktoś mi napisać jak to wygląda u niego i czy wysyłać do serwisu bo jest to dość denerwujace, szczególnie w telefonie za 2k
Forum > Mobilne > Do posiadaczy SGS 3
Wysłane 2013-02-24 15:11 , Edytowane 2013-02-24 15:11
U mnie wystaje minimalnie ponad linię wyświetlacza, wciska się równomiernie, wyraźnie czuć wciśnięcie
Czy takie coś przyjmą na gwarancję? Ciężko powiedzieć
Wysłane 2013-02-24 15:19 , Edytowane 2013-02-24 15:20
Mam nadzieję, jutro sobie jeszcze do jakiegoś komisu podskocze i rzuce okiem, bo o ile sam minimalnie zaglebiony przycisk mi nie przeszkadza, to zahaczanie palcem o rant szkla i konieczność wciskania to dokładnie na srodku i u dolu (bo u góry jest jakby bardziej miękki, fizyczny przycisk na pcb leży chyba bardziej u dołu), doprowadza do nerwów i co więcej sprawia wrażenie jakby z czasem miało być coraz gorzej, jak narazie po przesiadce z iPhone'a 1:0 dla Apple.
Wysłane 2013-02-25 15:44
OK, update.
Po pierwsze - od dłuższego używania boli kciuk od ciaglego wciskania ostrej krawędzi.
Po drugie - byłem dzisiaj w serwisie na Chmielnej i pan z biura stwierdził, że jak dla niego wszystko w porządku, ale gdy przyszedł technik, stwierdził iż odkleila sie szybka u dołu i dlatego przycisk się zapadł i oni tego w serwisie tutaj nie zrobią i muszą odesłać do głównego. Hm... tylko zastanawiam się jak to u Samsunga jest z gwarancją bo telefon kupilem jako nowy lecz jak widze po brandingi pochodzi z Vodafone'a..
Kto jest online: 0 użytkowników, 268 gości