Forum > Mobilne > Grzejący się laptop.

Strona 1 z 1 1
skocz

magnum

  • magnum
  • wiadomość Użytkownik

  • 1616 wypowiedzi

Wysłane 2013-10-07 16:41

Drodzy forumowicze,oddałem laptopa na gwarancje ponieważ przegrzewał się,korzystając z przeglądarki i słuchając muzyki laptop osiągał ok. 90 stopni nie pomogło przedmuchanie powietrzem ani podkładka chłodząca.Laptop poszedł na gwarancje,wrócił z serwisu i dostałem notatkę serwisową w której to serwisant nadmienił że sprzęt nie nadawał się do naprawy,został gruntownie sprawdzony i jedynie przeczyscili go,niestety laptop tak jak się grzał tak się grzeje nadal,nie mogę uruchomić żadnej wymagającej aplikacji przez temp.

HP Pavilion G6 2245SW

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38333 wypowiedzi

Wysłane 2013-10-07 16:55 , Edytowane 2013-10-07 16:56

Dziwne zagranie ogólnie \"\olaboga\" jeśli reklamowany sprzęt nie nadaje się do naprawy to winien zostać wymieniony na wolny od wad lub powinna być zwrócona gotówka. Tutaj usterka nie została ewidentnie usunięta i sprzęt kwalifikuje się do ponownej naprawy.
Oddawałeś do sklepu gdzie kupiłeś czy bezpośrednio do serwisu producenta?

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

koradon

Wysłane 2013-10-07 16:56

@magnum jeżeli nie chcesz tracić gwarancji to reklamuj do skutku aż naprawią. Jak się nie uda to niezgodność towaru z umową u sprzedawcy.

A tak to zawsze możesz sam rozebrać, przeczyścić, wymienić pastę termoprzewodzącą. Opcja dla majsterkowiczów (zwłaszcza w lapkach HP Pavilion)

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

pi_nio

  • pi_nio
  • wiadomość Użytkownik
  • Miły gość

  • 17636 wypowiedzi

Wysłane 2013-10-07 18:57

@magnumtak jak djluke pisze... lapek ten z podpisu?

@koradon gorzej jak to nie pasta i brud tylko uwalony procek to co wtedy? jak jest na gwarze to do serwisu.

(.)

koradon

Wysłane 2013-10-07 19:05

@pi_nio no tak, to też może być, dlatego pisałem o tym jako rozwiązanie drugie. Ale z mojego doświadczenia to Paviliony tak już chyba mają niestety \"\wkurzacie\"

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

magnum

  • magnum
  • wiadomość Użytkownik

  • 1616 wypowiedzi

Wysłane 2013-10-07 19:11 , Edytowane 2013-10-07 19:16

@pi_nioTak lapek taki jak w podpisie.
@djlukeOddałem laptop bezpośrednio do serwisu HP,zgłosiłem telefonicznie usterkę po chwilowej rozmowie z gosciem i nastepnego dnia odebral kurier.
Czyli radzicie panowie ponownie oddac go serwisowi?Czy poprzez sklep w którym go kupiłem ?

HP Pavilion G6 2245SW

grizli

  • grizli
  • wiadomość Użytkownik

  • 2527 wypowiedzi

Wysłane 2013-10-07 20:20

Osobiście dalej męczyłbym serwis aż do skutku. Dobrze byłoby gdybyś w opisie usterki wykazał wszelkie aplikacje, z których nie możesz korzystać z uwagi na przegrzewanie się sprzętu. Wykaż, że usterka ta uniemożliwia wykorzystanie sprzętu dla celów, w jakich go nabyłeś i stało się to w trakcie używania a nie od nowości.

magnum

  • magnum
  • wiadomość Użytkownik

  • 1616 wypowiedzi

Wysłane 2014-03-05 10:41 , Edytowane 2014-03-05 10:46

Pa dwóch wizytach laptopa w serwisie,postawiłem system na nowo problemy który wtedy opisałem ustały po tym zabiegu,nie mniej jednak znowu są jakieś "jaja" z tym laptopem ponieważ wentylator znowu zaczyna wyć i znowu temp. stają się wyższe ale jeszcze w granicach "akceptowalności" ,powiedzmy.Tym razem zauważyłem że temperatura dysku powolutku z godziny na godzine rośnie i po około 3-4 godzinach mam prawie 50stopni,włącze tryb wysokiej wydajności i po paru minutach temp. ida o ok. 10 stopni w gore,jeśli włącze grę bądź film n youtube temp. momentalnie wędrują w okolice 90 stopni...Macie jakieś przypuszczenia co tu może się dziać?Dodam że zaraz po postawieniu nowego systemu wszystko pracowało wzorowo...Mógłbym co prawda znowu system postawić na nowo ale nie tędy droga,ponieważ mam internet mobilny z limitem danych i pobieranie gigabajtów aktualizacji do win 8 nie jest mi na ręke.

Znajomy ma laptopa o podobnej konfiguracji do mnie od Sony,grając obok jego laptopa u niego słychać delikatny szum a u mnie suszarą można by włosy wysuszyć po kąpieli.

HP Pavilion G6 2245SW

nickey

  • nickey
  • wiadomość Użytkownik

  • 8521 wypowiedzi

Wysłane 2014-03-05 10:48

@magnum
Wyślij na serwis po raz trzeci, do skutku. Wtedy muszą ci dać nowy sprzęt. Ewidentnie ten serwis leci sobie w kulki skoro problem dalej występuje. Nie wiem czy wcześniej zrobiłeś takie coś: zrób kilka screenów z temperaturami + jakiś dokument w wordzie i nagraj na płytkę DVD jako załącznik. Będziesz miał czarno na białym usterkę.

AMD Ryzen 5800X |MSI MAG X570 TOMAHAWK WIFI | Samsung 970 Evo M.2 500GB + Crucial P1 1 TB M.2 2280 PCI-E x4 Gen3 NVMe| be quiet! Pure Loop 360mm (BW008) | Gigabyte GeForce RTX 3070 EAGLE OC 8GB GDDR6| HyperX 16GB (2x8GB) 3600MHz CL17 Fury RGB|be quiet! Power Zone 750W (BN211)| SilentiumPC Signum SG7V Evo TG ARGB

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38333 wypowiedzi

Wysłane 2014-03-05 10:51

@nickey
Nic nie muszą.

@magnum
Po kilku \"\crazy\" wizytach w serwisie można by napisać pretensjonalnego maila do producenta z jakąś formą skargi na polski (?) serwis.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

magnum

  • magnum
  • wiadomość Użytkownik

  • 1616 wypowiedzi

Wysłane 2014-03-05 11:22 , Edytowane 2014-03-05 11:24

@djlukePowiedz co mi to da że pierdyknę im długiego serdecznego maila skoro znowu się rozstane ze sprzętem,znów będę na niego czekał po czym jak się nie mylę dostanę lapka z notatka serwisanta że wymienił podzespoły i bla bla bla wszystko sprawne i przetestowane a laptop będzie nadal działał jak dotychczas.

HP Pavilion G6 2245SW

koradon

Wysłane 2014-03-05 11:24

@magnum Paviliony są generalnie ciepłe. Zawsze możesz zobaczyć w menadżeże co zajmuje procesor tak bardzo, ale no cóż, to może być jakis antywir czy nawet przeglądarka. Wtedy nic nie poradzisz. Po prostu nie kupuj już HP Pavilionów \"\jezor\"

MSI GT72 2QE (SSD+HDD, W8.1->W10) + Dell U2412M, Samsung Galaxy Note 4 N910F,

1084

  • 1084
  • wiadomość Użytkownik
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 18808 wypowiedzi

Wysłane 2014-03-05 11:25

Pawilion, no tak typowe. Reklamuj na chama do skutku. Pisemnie też. Wyślij razem z laptopem pismo w którym podajesz problem. Jeśli po naprawie będzie to samo, zapytaj o zwrot kosztów testowania. Na kogo ma być wystawiona faktura, skoro sami nie potrafią przetestować poprawnie. Koniecznie pisemnie, poleconym.

Chodzi o to, że takie listy czytają również ci którzy sprawdzają potem serwis itp. i nie tak łatwo się wyłgać serwisowi. Stąd warto być upierdliwym klientem. \"\upsa\"

A następnym razem z HP tylko Pro i Elite booki, a nie dziadostwo.

magnum

  • magnum
  • wiadomość Użytkownik

  • 1616 wypowiedzi

Wysłane 2014-03-05 11:37 , Edytowane 2014-03-05 11:38

@koradon Najśmieszniejsze jest to że patrzę w menedżer zadań a tam 0-10% w porywach czy to dysk czy procesor...
@1084Chyba będę musiał zrobić tak jak mówisz bo szlag mnie trafia,że tylko chwila spokoju była po reinstalce systemu i w obecnej sytuacji jest o niebo lepiej niż wtedy kiedy wysyłałem go do serwisu jednak mimo wszystko jest to nie do przyjęcia,zamiast się cieszyć sprzętem mam po prostu problem.

HP Pavilion G6 2245SW
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 241 gości