Ma ktoś problemy z prędkością? Sprawdźcie może nie wiecie [LINK]
Powodem powstania tego wątku jest faktura na której powinna być uwzględniona reklamacja czyli obniżona faktura za nie prawidłowe wykonywanie usługi (gdzieś od 3 tygodni istnieją jakieś dziwne przeciążenia sieci :P)
reklamacja na koncie Orange On-line widnieje jako zgłoszona i pozytywnie rozpatrzona lecz brak korzyści finansowych a jeszcze dodatkowo płace za kontakt znów.
Mój rejon to Kraków
Tu linki o praktykach Orange [LINK]
[LINK]
Zadzwoniłem 23.30 znów i zapytałem się jakim cudem są przeciążenia o tej godzinie Śmierdzi ta sprawa
Forum > Tematy dowolne > 801 505 505 Płacisz TY za usterki Orange
Wysłane 2013-01-10 00:08 , Edytowane 2013-01-10 00:12
Wysłane 2013-01-10 00:42 , Edytowane 2013-01-10 00:43
A tam śmierdzi. Dali każdemu ile linia pozwala to teraz mają. Infrastruktura nie jest z gumy.
Wysłane 2013-01-10 01:17
Śmierdzi to że płacisz za infolinie dzięki "awariom" jeszcze zarabiają Wiesz jestem długo Klientem Tp teraz Orange i zastanawiam się jak to możliwe że o 23.30 są przeciążenia
To głupia gadka stosują jakieś "filtry". Interes się kreci dla nich. Rozumiem że infrastruktura stara lecz normalnie jak nie ma "przeciążeń" czas dostępu 28-32ms i download 19.00-21.00 Mb/s
Wysłane 2013-01-10 01:27
Reklamuj, dochodź swego, strasz ich rzecznikiem konsumenta.
Ale wielu (w tym ja) oddałoby wiele by mieć 19.21Mbps na linii TP...
Natomiast płatne infolinie są...hmm...powszechne?
Wysłane 2013-01-10 01:34 , Edytowane 2013-01-10 01:35
Już to zrobiłem na piśmie mają mi przysłać aby w razie nie zrealizowania reklamacji (lub wykrętnej odpowiedzi) przesłać to do UOKiK.
Własnie są płatne ale nie powinna być pobierana opłata za ich awarie a przede wszystkim nie powinna być naliczana opłata za słuchanie melodyjki!!!!!!!!!!
Wysłane 2013-01-10 01:40 , Edytowane 2013-01-10 01:56
A nie jest tak że jest opłata równa 1 impulsowi?
Sam pomimo linii TP mam telefon w Netii a jedyną infolinię Orange z której korzystam (rzadko) mam bezpłatną (*600) więc się nie mogę wypowiedzieć...
Albo i nie jest bezpłatna?
/EDIT/
Wyczytałem że opłata wynosi 26 groszy za minutę połączenia
/EDIT/
Sprawdziłem raz jeszcze. Opłata za połączenia na numery 0801xxxxxx jest zgodna z cennikiem połączeń na numery stacjonarne. Także jeśli ktoś nie umie liczyć i dał się nabrać na nowe pakiety ze stawką 20+gr netto/min, ewentualnie dzwonił z komórki (w Play to nawet 50gr netto/min) to...no cóż...nieznajomość cennika nie zwalnia......
Swoją drogą pewnie można zareklamować takie połączenie jako wykonane w celu złożenia reklamacji w przypadku braku możliwości skorzystania z kanałów bezpłatnych...na pewno warto spróbować...
Wysłane 2013-01-10 02:00 , Edytowane 2013-01-10 02:10
26 gr za każdą minute! Za grudzień przyszło mi 9 zł > słuchasz reklam komunikatów itp.
Sami się przyznali do "przeciążeń" lecz nie uczynili żadnej rekompensaty. Mało tego doliczyli dodatkowo na fakturę ich awarię. Paranoja
P.S. 9 zł to nie majątek lecz liczą się zasady. Nie jestem sprawcą więc czemu mam płacić?
edit
@djluke przeczytaj artykuł [LINK] Dodam że taki mają regulamin tzn tak skonstruowali niekorzystna umowę dla każdego swojego klienta
Wysłane 2013-01-10 02:25 , Edytowane 2013-01-10 02:28
Przeczytałem. Ale co ma mi to dać?
Płatną infolinię ma dziś niemal każdy. Na rozmowy z Cyfrą+ też kiedyś straciłem chyba z 15 zeta w miesiącu (na 3 połączenia!). Ale każdy operator definiuje w tabeli opłat cenę za połączenie z takim a takim numerem, w tym jak napisałem wyżej z 0-801. Jeśli nie znasz - możesz się tłumaczyć...i to tyle, bo tak samo możesz się tłumaczyć że nie wiedziałeś że połączenie z 0-925 kosztuje 25zł netto/min. Ale operator Ci za to kasy nie odda bo informacja taka zawarta jest w cenniku (a że na stronach internetowych podają cenę 1zł/min - ścigaj ich autorów, operator nie jest winien).
Słowem - jeśli można ich za to legalnie ścigać - czemu nie. Ja nie mam nic przeciw, a tym bardziej nie jestem za żadną firmą. Ot jeśli coś jest jasne, wiadomo o opłatach itp, dodatkowo są inne sposoby na zgłoszenie awarii - warto skorzystać zamiast płacić by potem nie było takich problemów. Tymczasem większość ludzi sama sobie generuje problemy (i koszty).
Kto jest online: 0 użytkowników, 203 gości