Witam wszystkich:) sprawa ma sie tak: posiadam Neostradę opcja DO 10mbps. Sprawność tego łącza obniża się zastraszająco w godzinach od 12 do 22 (różne przesunięcia, ale generealnie tak). Prędkość tego łącza obniża się wtedy do nawet 20 kbps. Rozumiem, że to ma związek ze zwiększonym ruchem w sieci, no ale żeby aż tak? Nie muszę tłumaczyć, że skutecznie odbiera to radość z przeglądania sieci.
Moje pytanie, czy da się to poprawić? Co zrobić w takiej sytuacji? Czy pisanie do Orange coś tu pomoże?
Mieszkam w niedużej wsi, łącze telefoniczne. W nocy prędkość jest normalna, spokojnie ciągnie 10mbps
Forum > Tematy dowolne > Neostrada - wysokie pingi i spadek jakości łącza
Strona 1 z 1
1
Wysłane 2013-04-05 19:11 , Edytowane 2013-04-05 19:13
Wysłane 2013-04-05 23:01
Ja mam osobiście neta z Netii ale na kablach Orange, jeżeli występuje jakiś znaczny spadek nawet nie aż tak wielki jak u Ciebie, to dzwonie od razu i truje im tyłek, może nie po pierwszym telefonie jest lepiej ale już po następnych jest poprawa. Technicy już kilka razy przyjeżdżali nawet do mojego domu, ale często wystarczy ja to mówią konsultanci, że "Technik podjedzie do centralki i sprawdzi".
Strona 1 z 1
1
Kto jest online: 0 użytkowników, 181 gości