Forum > Tematy dowolne > Allegro - problem z kupującym, jak to rozwiązać.

Strona 1 z 1 1
skocz

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-12-22 13:28

Ponad 2 tygodnie temu sprzedałem na allegro laptopa, był w dobrym stanie. Po sprawdzeniu kupujący wystawił mi komentarz pozytywny i że jest zadowolony i jest wszystko ok. Dziś mi pisze że popsuł mu się ten komputer i że najpierw odda go do serwisu, a potem będzie chciał mi popsutego zwrócić. Czy to jest jakiś czeski film bo już tego nie ogarniam. Co z tym fantem zrobić?

maq

  • maq
  • wiadomość Użytkownik

  • 3662 wypowiedzi

Wysłane 2013-12-22 17:57

@xoot Że niby jak się popsuł? Może upadł? Albo wylał na siebie herbatę?

Powyższa wypowiedź to moja opinia w dniu dzisiejszym. Nie może ona służyć przeciwko mnie ani dziś ani w dniach następnych. Zastrzegam sobie prawo zmiany poglądów bez ostrzeżenia i podawania przyczyn. ***Pamiętaj Franiu, że twój wujku nigdy nie był przeciwko państwu, najwyżej przeciwko głupkom.***

-ADSO-

  • -ADSO-
  • wiadomość Użytkownik

  • 2181 wypowiedzi

Wysłane 2013-12-22 19:03

@xoot Nic nie rób, sprzęt został odebrany, sprawdzony i działał. Potwierdza to komentarz. Popsuć ma się prawo, jak wszystko. Chęć zwrotu jeszcze nie znaczy, że Twój Klient będzie miał taką możliwość. Napisz coś więcej o tej stransakcji: wystawiłeś jakiś rachunek, sprzęt na gwarancji był itp.

Samsung NP550P5C-S04PL, Logitech G603 Lightspeed, Apple iPhone 11 128GB

xoot

  • xoot
  • wiadomość Użytkownik

  • 2233 wypowiedzi

Wysłane 2013-12-22 20:18

Nie nie dawałem gwarancji, rachunku itp. Nie mam żadnej działalności, po prostu sprzedałem osobie prywatnej dołożyłem i kupiłem sobie nowy. Facet napisał pozytywny komentarz po 6 dniach użytkowania i sprawdzania laptopa itp, a po kolejnych 6 napisał że się zawiesza windows, nie wiem przecież mógł coś popsuć. W końcu to używany sprzęt.

-ADSO-

  • -ADSO-
  • wiadomość Użytkownik

  • 2181 wypowiedzi

Wysłane 2013-12-22 20:52

@xoot Więc nie masz się czym martwić. Nawet przy nowym sprzęcie producent nie udziela gwarancji na oprogramowanie.

Samsung NP550P5C-S04PL, Logitech G603 Lightspeed, Apple iPhone 11 128GB

kotin

Wysłane 2013-12-22 22:31 , Edytowane 2013-12-22 22:32

Odpowiedz grzecznie kupującemu że być może, pod wpływem drgań, pokruszyła się pasta pod chłodzeniem procka. Co prawda nigdy o czymś takim nie słyszałem żeby od transportu... ale jak wymieni pastę i odkurzy, to mu przestanie się wieszać Windows i tyle. \"\lol\"

i5-11600 / SilentiumPC Fortis 3 / Asus Prime B560 Plus / RAM 2x16 GB 3600MHz / 4 SSD / Inno3D GeForce RTX 4070 Twin X2 12GB / SB X AE-5 PLUS / BeQuiet Pure Power BQT-L8-600W / SilentiumPC Gladius M40 / MSI Optix 2560 x 1080 / Logitech X230 / KOS UR40 ? Win 11 Pro... Macbook Air M3 15" 16 / 256 GB

cichy

  • cichy
  • wiadomość Użytkownik

  • 3491 wypowiedzi

Wysłane 2013-12-22 22:39

Ja jako serwisant sieci często spotykałem się z takimi prawdziwkami, którzy mówili, że to niemożliwe żeby router żle działał bo od 3 lat działa dobrze ! Gość miał pecha i tyle. Kotin dobrze prawi - przeczyścić, przedmuchać i powinno być ok.

Prawdopodobnie to skrajny pogląd, ale nie będę się wykłócał.

-ADSO-

  • -ADSO-
  • wiadomość Użytkownik

  • 2181 wypowiedzi

Wysłane 2013-12-22 22:58

Klient i tak chce oddać to do serwisu. Tam Mu sprzęt naprawią i już. Mógł sam oczywiście najpierw spróbować recovery itp.

Samsung NP550P5C-S04PL, Logitech G603 Lightspeed, Apple iPhone 11 128GB
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 261 gości