Forum > Tematy dowolne > Gwarancja na SSD Samsung'a

Strona 1 z 1 1
skocz

Arturek

Wysłane 2014-01-16 18:26

Hej.
Czy ktoś może mnie uświadomić, czy jest możliwość (link) sprawdzenia po numerze seryjnym warunków gwarancji dysku Samsunga, ściślej - do kiedy obowiązuje, ile trwa?
Z góry thx.

zawias

  • zawias
  • wiadomość Użytkownik

  • 4463 wypowiedzi

Wysłane 2014-01-16 18:34

w przypadku ssd gwarancja jest realizowana tylko w miejscu zakupu 36 miesięcy od daty zakupu
nie ma możliwości reklamacji bezpośrednio u producenta na podstawie nr seryjnego

Pracując sumiennie przez 8 godzin dziennie, być może kiedyś zostaniesz szefem i będziesz pracował po 12 godzin dziennie.

Arturek

Wysłane 2014-01-16 19:01 , Edytowane 2014-01-16 19:01

@zawias Z całym szacunkiem, ale tak poważna firma daje takie okrojone/ograniczone warunki?
Niektórzy sprzedawcy na allegro piszą o 60-cio miesięcznej gwarancji na podstawie nr seryjnego, inni 36 mieś. Chciałem to zweryfikować, ażeby wiedzieć czy w coś nie wdepnę i kto ściemnia - ten, kto tak pisze, czy inny dając na nówkę, nierozpakowaną (źródło pochodzenia nieznane) gwarancję rozruchową 30 dni.

Yesusik

Wysłane 2014-01-16 20:24

@Arturek
Dyski SSD serii PRO mają 60 mies. gwarancji, a pozostałe 36 mies... może nie zwróciłeś uwagi na produkty, tudzież sprzedawca się "machnął"?
\"\sam_nie_wim\"

Co do miejsca realizacji, to pierwsze słyszę, żeby klient detaliczny nie mógł jej realizować bezpośrednio w serwisie producenta... ale to można łatwo zweryfikować jednym telefonem pod darmowy nr: [LINK]
\"\tuptup\"

よろしく

Arturek

Wysłane 2014-01-16 20:34

@Yesusik Tak, chodzi o dysk PRO. Tylko poz tym chodzi mi o to, że jeśli dysk jest kupiony za granicą, powiedzmy w Niemczech, to czy tylko na podstawie numeru seryjnego, wówczas jak dysk padnie, czy dzisiaj znając ten numer, mogę sprawdzić, upewnić się, że nie kupuję kota w worku i jak by co w przyszłości zrealizuję bez problemu "naprawę" gwarancyjną.
Spróbuję jutro zadzwonić i dopytać, czy niezbędny jest do celów reklamacyjnych dowód zakupu.
Jeśli tak, to Panowie na allegro trochę ściemniają... \"\nie_ok\"

Maveriq

Wysłane 2014-01-16 21:47

Niezależnie od tego co się reklamuje i czy było to wyprodukowane 2 lata temu, czy wczoraj Samsung ZAWSZE wymaga dokumentu potwierdzającego datę i miejsce zakupu.

Ryzen R5 3600; SPC Fortis 3; ROG STRIX B550-A GAMING; 2x32GB Kingston Fury Beast 3200MHz CL16; XFX RX580 OC BLK; 1TB Kingston SNV2S1000G + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Seasonic G12-GM-650; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38334 wypowiedzi

Wysłane 2014-01-16 22:10

@Maveriq
Talerzowce Samsunga wysyłasz do Seagate jedynie po weryfikacji po s/n. Golusieńkie. I zawsze tak było.

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

Maveriq

Wysłane 2014-01-17 02:13

@djluke Akurat talerzowych nie miałem okazji reklamować bezpośrednio, zawsze przez kanał dystrybucyjny.
Ale tak, jak napisałem jest np. z monitorami, telewizorami, SSD, lodówkami, napędami optycznymi, pamięcią RAM, smartfonami, tabletami, laptopami, mikrofalówką.

Ryzen R5 3600; SPC Fortis 3; ROG STRIX B550-A GAMING; 2x32GB Kingston Fury Beast 3200MHz CL16; XFX RX580 OC BLK; 1TB Kingston SNV2S1000G + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Seasonic G12-GM-650; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

djluke

  • djluke
  • wiadomość Moderator
  • Znawca sprzętu komputerowegoMiły gość

  • 38334 wypowiedzi

Wysłane 2014-01-17 02:41

@Maveriq
Ja z kolei smarty robiłem przez Regenerwusa a DVDRW przez sklep. Ale wymóg dokumentu potwierdzającego zakup nie stoi bynajmniej w sprzeczności z prawem, a wręcz często jest jedynym wymaganym dokumentem (rezygnacja z różnej maści kart gwarancyjnych itp).

Asus TUF Gaming X570 Plus, Ryzen 5800X, Arctic Liquid Freezer III 360, 32GB Kingston Fury 3600MHz CL16, PowerColor RX 6700 XT Red Devil 12GB, SSD Samsung 980 Pro 1TB, WD WD80EZAZ, Seasonic Focus Plus Gold 650W, Fractal Design Define R6 USB-C, Razer BlackWidow Ultimate, Logitech MX Master 3; Windows 11 Insider @ ReFS; Samsung C32HG70; HP Color Laserjet Pro M281fdn.

zawias

  • zawias
  • wiadomość Użytkownik

  • 4463 wypowiedzi

Wysłane 2014-01-17 08:58

@Yesusik
dyski ssd nie da się reklamować bezpośrednio u producenta po numerze seryjnym jak w przypadku hdd chyba że coś się zmieniło \"\hmmm\"

Pracując sumiennie przez 8 godzin dziennie, być może kiedyś zostaniesz szefem i będziesz pracował po 12 godzin dziennie.

Yesusik

Wysłane 2014-01-17 09:56

@zawias
Powtarzasz się... a ja umiem czytać :) I swój wywód odnośnie miejsca reklamacji napisałem nie na podstawie własnego doświadczenia, tylko po przeczytaniu "Informacje o terminach i warunkach gwarancji produktów SAMSUNGa", które zlinkowałem powyżej, i tam nie ma nic o sprzedawcach, czy stricte dyskach SSD.
\"\cfaniak\"

よろしく
Strona 1 z 1 1
skocz

Kto jest online: 2 użytkowników, 218 gości

filodendron , magx2k ,