Niedawno kupiłem kartę graficzną, używaną, w przesyłce miała być karta gwarancyjna czy tam faktura - nie było.
Piszę do gościa - brak odpowiedzi, brak logowania. Nie twierdzę że w złej woli, ot brak potrzeby logowania do serwisu czy zwyczajnie sobie tam zachorował czy coś. Nie zmienia to jednakowoż faktu że produkt bez karty gwarancyjnej jest dla mnie produktem niekompletnym i niepełnowartościowym.
Co mogę zrobić dalej? Spór właśnie zakładam. Co w razie dalszego "nic"? POK? W końcu paczka doszła...
Forum > Tematy dowolne > Allegro - brak karty gwarancyjnej - co mogę zrobić?
Wysłane 2014-05-12 15:48 , Edytowane 2014-05-12 21:26
Wysłane 2014-05-12 20:43
Możesz jeszcze wejść na konto i zobaczyć dane osoby od której kupiłeś, może tam będzie mieć podany telefon.
Ew. nie pozostaje ci nic innego jak założyć spór i dokładnie opisać o co chodzi.
Moim zdaniem to jest niezgodność towaru z opisem.
Wysłane 2014-05-12 21:35 , Edytowane 2014-05-16 00:20
@pi_nio
Danke, wymoderowałem.
Osoba prywatna, spór założyłem. 93km od Bytomia niestety
@Looos
Moim też, dlatego pytam. Mam pełne dane - w końcu kupiłem więc przyszły (z telefonami).
Pewnie jutro zadzwonię...
/EDIT/
Dobra sprawa załatwiona.
Kto jest online: 1 użytkowników, 191 gości
djluke ,