@Yoshi_80 Wyobraź sobie, co by było, jakbyśmy zaczęli o awaryjności jakiegoś modelu 
Skoro temat motoryzacyjny, to nie tylko samochody, ale też ruch drogowy.
Wczoraj na Pomorzu (nie wiem, jak w innych regionach) po krótkiej odwilży zrobiła się szklanka na drodze i popadało deczko śniegu. Efekt? Wracam do domu po pracy, odpalam lokalny serwis informacyjny i czytam: ciężarówka zderzyła się z osobowym... gdzieś indziej samochód wypadł z drogi i uderzył w drzewo. Jeszcze gdzie indziej czołówka dwóch osobówek i kilka innych drobniejszych wypadków.
Analizując to, co było wiadomo z newsów i komentarzy pod nimi można było jedno wywnioskować na pewno - ludzie nie ćwiczą jazdy na śliskim. We wszystkich przypadkach (oprócz ciężarówki, bo po prostu jechała prawdopodobnie za szybko) kierowca albo spanikował i nie zrobił nic, albo zaczął (o zgrozo) hamować po utracie przyczepności. Nie da się np. na prostej drodze uderzyć bokiem samochodu w drzewo podczas przyspieszania...
To samo widzę po mojej ukochanej małżonce. Za każdym razem, jak zrobi się ślisko, to bardzo boi się prowadzić samochód, bo "nie umiem jeździć po śliskim", a za każdym razem, kiedy mamy wolny czas zimą (mamy dostępny placyk i szeroką, krętą mało ruchliwą drogę z dobrą widocznością), i proponuję, żeby wsiadła w samochód i pojeździła, to pada pytanie "po co?". Niestety bez wyrobienia sobie samemu odpowiednich odruchów za kierownicą na nic zda się refleks i wiedza na temat fizyki.
Tu widać problem naszego systemu szkolenia kierowców - niestety wielu osób nie da się namówić, żeby uczyli się jeździć, jak już mają prawko, a nieliczni, którzy decydują się na kursy bezpiecznej jazdy to najczęściej osoby, które już takiego kursu nie potrzebują. Chyba, że dla utrwalenia.
Ryzen R5 3600; SPC Fortis 3; ROG STRIX B550-A GAMING; 2x32GB Kingston Fury Beast 3200MHz CL16; XFX RX580 OC BLK; 1TB Kingston SNV2S1000G + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Seasonic G12-GM-650; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.