@-ADSO-
Nie rozumiem Twoich wywodów.
Wszystko co miałem logicznego do napisania, napisałem. Powtarzać nie bedę, więc tylko na koniec stwierdzę:
Chcieć to móc. Ja natomiast nie rozumiem uporu w torpedowaniu starań kolegi.
Wysłane 2016-08-16 09:46
@-ADSO-
Nie rozumiem Twoich wywodów.
Wysłane 2016-08-18 18:46
Po wielu telefonach kilku tematach na forach wpisów na facebooku w koncu dostalem nowego pada:)
Wysłane 2016-08-18 19:41
Tak więc wybrana metoda nacisku okazała się skuteczna. Brawa dla ciebie Teraz wypada wszędzie tam gdzie informowałeś o problemie napisać o szczęśliwym zakończeniu. Będzie to wyjaśnienie sytuacji (x-kom nie jest taki
) a dla czytających zachęta do nie odpuszczania w takich sytuacjach.
Wysłane 2016-08-19 01:20
@zlotnik
Gratulacje.
@-ADSO-
Co więcej, wymaga się od sklepu by dwukrotnie do zakupu Klienta dołożył - pierwszy przy samej sprzedaży i drugi teraz by wydać Klientowi nowy produkt.
Wysłane 2016-08-19 01:54 , Edytowane 2016-08-19 01:55
@beton
Sklep niczego za darmo nie daje. Jeśli gratis ktoś dorzuca to producent i sklep nic od siebie nie dokłada a jeśli dokłada produkt B to taki że na produkcie A miał marżę taką że pokrywał koszt produktu B z nawiązką.
Nie jestem pewien jak to wygląda prawnie ale chyba to klient powinien mieć możliwość podjęcia decyzji.
Wysłane 2016-08-19 07:29 , Edytowane 2016-08-19 07:53
@djluke
Otóż klient ma dostać towar wolny od wady lub zadośćuczynienie finansowe, ale to od sprzedawcy/gwaranta zależy sposób uznania reklamacji. Postępowanie na korzyść jest wynikiem jedynie dobrej woli sprzedawcy.
Wysłane 2016-08-19 07:33 , Edytowane 2016-08-19 07:42
@Beton Sam sobie przeczysz. Sklep nie daje, tylko producent, ale promocja na pada była tylko w X-kom. Gdyby to była promocja nV to byłaby wszędzie - jak sam piszesz, nie było tak.
Ja też reklamowałem coś 2 lub 3 razy i decyzję o sposobie realizacji mi zostawił sklep. Reklamowałem też coś innego 7 lub 8 razy i o sposobie reklamacji decydował sklep. Obydwie sytuacje zgodne z prawem i ja jestem tego powiem. Ty nie jesteś pewien, ale lepiej napisać coś niż nie napisać nic, co? I to mi zarzucasz, że piszę głupoty.
Oczywiście, że to Klient powinien mieć możliwość podjęcia decyzji - prawo jednak takie nie jest, więc skoncentrujmy się na tym co jest, a nie co powinno być.
@Złotnik Mimo, że nie popieram takich działań - wywierania w internecie nacisku na sklep - w sprawach zasadniczo oczywistych to jednak podziwiam za upór i szczerze gratuluję, że udało Ci się osiągnąć zamierzony cel.
Edit:
@Kotin Tylko, że sprowadziliście sprawę do stanu "sklep musi", albo akcja w internecie. Według Ciebie naprawdę wszystko jest ok? X-kom nie wyszedł z twarzą tylko się ugiął pod naciskiem. Naprawdę chcesz żeby teraz wszystko się w taki sposób realizowało?
No tak, mnie to trzeba głowę odciąć i spalić, inaczej gęba się nie zamknie
Wysłane 2016-08-19 07:45 , Edytowane 2016-08-19 07:49
@-ADSO-
Nie dość że marudny, to uparty.
X-kom nie wyszedł z twarzą tylko się ugiął pod naciskiem.
Wysłane 2016-08-19 07:55
pad się zepsuł oddałem na gwarancję
Gwarancja może zawierać mniej korzystne postanowienia dla kupującego niż rękojmia, gdyż gwarant (importer, dystrybutor, producent lub sprzedawca towaru) samodzielnie określa swoje obowiązki i uprawnienia kupującego w razie braku właściwości rzeczy określonych w oświadczeniu gwarancyjnym.
Wysłane 2016-08-19 11:44
@djluke
Co cię ugryzło? Nasi nie zdobyli medali w pchnięciu kulą i rzucie oszczepem i się wkurzyłeś i musiałeś wyładować?
Niekoniecznie...
Czyli klasycznie ...
Sam sobie przeczysz.
Sklep nie daje, tylko producent, ale promocja na pada była tylko w X-kom.
Ty nie jesteś pewien, ale lepiej napisać coś niż nie napisać nic, co?
Kto jest online: 1 użytkowników, 327 gości
seb71 ,