Forum > Tematy dowolne > Zakup Hondy Civic 2004 z napędem hybrydowym?

Strona 2 z 2 <<<12
skocz

Maveriq

Wysłane 2018-03-05 21:56

Właśnie mam za sobą około 700km przez dwa tygodnie w Aurisie Hybrid i potwierdzam, że poza miastem to spala tyle, co benzyniak o podobnej mocy (o to nie licząc mocy silnika elektrycznego), a w mieście odrobinę więcej, niż diesel.

Ryzen R5 3600; SPC Fortis 3; ROG STRIX B550-A GAMING; 2x32GB Kingston Fury Beast 3200MHz CL16; XFX RX580 OC BLK; 1TB Kingston SNV2S1000G + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Seasonic G12-GM-650; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

mysiauek

Wysłane 2018-03-05 22:47 , Edytowane 2018-03-05 22:47

@Maveriq
Zależy jakie miasto.
Ja mam pod domem m.in. aurisa1fl 1,4 d4d. Mogłem kupić hybryde, ale różnica w cenie byla kolosalna, a na miasto typu Katowice, gdzie jest sporo przelotówek nie miała sensu. Dlaczego? Bo to się najlepiej spisuje np w Wawie gdzie stoisz nie mniej niż jedziesz. Cisza używania tego w takim przypadkach bezcenna. Ale jeśli tylko masz gdzie po drodze coś szybszego to nie ma sensu.

Maveriq

Wysłane 2018-03-05 22:59

W moim przypadku mowa o Gdańsku.

Ryzen R5 3600; SPC Fortis 3; ROG STRIX B550-A GAMING; 2x32GB Kingston Fury Beast 3200MHz CL16; XFX RX580 OC BLK; 1TB Kingston SNV2S1000G + 1TB WD Blue; Tonsil Fenix II Front + Technics SU600; Seasonic G12-GM-650; LCD Iiyama XB2483HSU; Microsoft Natural Ergo 4000; Gigabyte M8000x.

Gimmickz

Wysłane 2018-03-06 08:53

No ja nie dyskutuje o przewadze hybryd nad "zwykłymi" napędami... bo z ekonomicznego punktu widzenia często to nie ma sensu... Ta moja Honda w salonie kosztowała ponad 100k \"\lol\" Podczas kiedy "zwykły" mocniejszy 110KM 1.6 V-tec moich rodziców pewnie koło 60-65...

@slawko - odpowiadając na pytanie, udało mi się ją rozpędzić do około 180km/h - czyli więcej niż podaje producent - ale na trasie w świętokrzyskim - nie ukrywam, że było z górki \"\lol\" 

Chcąc jeździć do bólu "normalnie" to auto spali "normalnie", lub niewiele mniej - myśląc trochę bardziej ekonomicznie można zaoszczędzić te 1,5-2 / 100km litry w cyklu mieszanym... Kupując nowe auto, przy takich różnicach cenowych, nawet bym się nie zastanawiał długo i brał konwencjonalny silnik... Bo różnica w cenie (30+ tysięcy zazwyczaj) zwróci się po jakiś 300 000 km oszczędnej jazdy (licząc 2 litry na 100km) \"\lol\"

All the small things... 2500k, ASRock Extreme4 Z68, 16GB DDR3, Samsung 830 128 GB itd... & iPhone 6s 64GB

mysiauek

Wysłane 2018-03-06 18:07 , Edytowane 2018-03-06 18:08

Jeździłem trochę aurisem hybrydą i oszczędności uzyskiawalem tylko wtedy gdy jechałem w sporym korku lub gdy BARDZO się pilnowalem. W małym dieselku 1,4 d4d nie trzeba się pilnować żeby zejść do 5,2 w codziennej jeździe po Katowicach.
Chciałbym się przejechać tym nowym hyundayem hybryda ze skrzynią szesciobiegową i zobaczyć czy jeździ się lepiej niż CVT toyoty bo dla mnie CVT to porażka. Pisałem o tym na forum aurisa. 

@Gimmikz
W 2002 civic7 1,4 5drzwi kosztował mnie 60kpln. 1,6 chyba kosztował koło 70kpln.
Twój zakup jest extra. Bardzo fajne auto a  hybryda to miły dodatek :)

Strona 2 z 2 <<<12
skocz

Kto jest online: 0 użytkowników, 240 gości