@Dante
Tak. Zostały zamówione dziś też opony zimowe (poza Audi bo liczyli sobie nawet nie chce pisać ile) i jak tylko dojdą to gdzieś wtorek/środa będzie obiór Szkoda że nie ma dolnych osłon w pełnym lakierze, ale nawet nie kontrastuje z kolorem.
Forum > Tematy dowolne > Temacik motoryzacyjny vol 1 :)
Wysłane 2014-01-31 23:58 , Edytowane 2014-02-01 00:12
Wysłane 2014-02-07 09:47
No i od wczoraj autko jest. Różnica między tym, a starym to jak niebo, a ziemia W środku w ogóle nie słychać, że to diesel. Skrzynia działa super, materiały pierwsza klasa. Bardzo komfortowo się jedzie
Natomiast jeżeli ktoś by chciał kupować testowe auto od Audi to nie fajnie Auta tam są dawane potencjalnym zainteresowanym na 2,3,4,5,6,7h (ile chcesz, tylko tankować musisz) i testowane do granic rozsądku w błocie, po wertepach, sprinty do 200 itp
Wysłane 2014-02-07 16:34
A ja po ponad półrocznych poszukiwaniach samochodu wczoraj kupiłem mej Lubej Fiata:
Wysłane 2014-02-07 16:51 , Edytowane 2014-02-07 16:52
A ja potrzebuję autko terenowe. Ma mieć niewielką pojemność silnika, być tanie w naprawach, mieć zawieszenie na takiej wysokości aby dało się przejechać nad kamulcami, napęd na 4 koła (tak aby można było zamontować 4 łańcuchy i drzeć przez śnieg). Najlepiej benzyna, gaz sobie zamontuje.
Cena nie przekraczająca powiedzmy 15-20kzł. Tak aby można było bez żalu porysować, ubłocić itp.
Autko jeździło by głównie w miesiącach zimowych, w momentach gdy na drogi nawieje śniegu. Ale też czasami latem, po sporych koleinach i drogach z leżącymi kamieniami.
Myślałem o Ładzie, ale użyte w tym autku materiały są fatalnej jakości. Może lepsza będzie terenowa Panda lub któreś Suzuki? Macie doświadczenia?
Wysłane 2014-02-07 17:09
@1084 Coś jak to [LINK] tylko zimą zimno będzie :)
Jeszcze Honda Civic 4x4 [LINK]
A serio, to obok Suzuki zastanawiałeś się nad Wranglerem?
Wysłane 2014-02-07 17:28 , Edytowane 2014-02-07 17:30
Zdecydowanie najlepszy to by był Jeep CJ-7/8 albo Land Dover Defender
Wysłane 2014-02-07 18:16
@1084 Rav4, suzuki jimny, a z innej bajki np. suzuki ignis
Wysłane 2014-02-07 20:20
@maq Z tej trójki tylko Jim nadaje się na trudne warunki.
@mircoch "bdb znosi gaz jak to Honda" - jeśli faktycznie dobrze znosi, to raczej "jak nie Honda".
Wysłane 2014-02-07 20:35
@Maveriq Mam odmienne zdanie.
Wysłane 2014-02-07 20:57
@maq No chyba, że RAVki pierwsza generacja.
Wysłane 2014-02-07 21:53 , Edytowane 2014-02-07 21:56
A ja polecę Pandę 4x4. Jeździłem taką wizytując Innsbruck podczas pracy i autko dawało sobie świetnie radę na śniegu, podjazdach i błocie. Wnętrze trochę kiczowate i z marnych plastików przez co trochę skrzypią, ale naprawdę teren był bagienny. Auto ma stały napęd 4x4, lekką konstrukcję, fajny prześwit i naprawdę spisuje się na 5. Na TVN turbo było kilka testów i też prowadzący chwalili. Myślę, że nada się w 100%. Autko jest lekkie, ale gdyby było 20-30 koników więcej to byłaby 6
Wysłane 2014-02-07 23:17 , Edytowane 2014-02-07 23:19
@cichy
Przedstawicielem firmy jestem (sprzedaż, umowy, badanie stanu jakości wyrobów w hucie, spotkania. Taka europejska wersja handlowca) i tak sobie dużo podróżuję (szczególnie Niemcy, Austria-tam jest siedziba, Francja, ostatnio trochę więcej w Polsce - dlatego jest ciut luźniej itp
No i byłem planowo na dwa dni. Uwinąłem się w jeden i była jakaś impreza Audi Quattro (ogólnie dużo terenówek). No i testowałem sobie wiele aut, w tym Pandę 4x4. Na torze śnieżnym, podjazdach, lodzie itp
Innsbruck to piękna mieścinka. Wspaniałe lodowce do jazdy na nartkach
Wysłane 2014-02-08 14:44 , Edytowane 2014-02-08 14:51
Minus pandy, to elektroniczna szpera, która przy częstym wykorzystywaniu w trudnych warunkach błyskawicznie zużywa hamulce. Z tego względu to dobra opcja, jeśli na trudną drogę będziemy wjeżdżać sporadycznie.
Wysłane 2014-02-08 21:20
Jeszcze jeden sprytny 4x4 [LINK]
W cenie do 20 tys można też poszukać Subaru Imprezy GT jeszcze ze starszym niezawodnym 2,5-litrowym boxerem.
Wysłane 2014-02-09 02:38 , Edytowane 2014-02-09 02:44
No właśnie Panda i Jimny mnie najbardziej przekonują. Hondę miałem i byłem z niej niezadowolony. Zwłaszcza drażnił mnie fatalny ABS (wydłużał drogę hamowania na nierównej nawierzchni wręcz dramatycznie), na dodatek paliła sporo i była bardzo droga w naprawach.
Za Pandą przemawia większa ilość drzwi i mniej rzucający się w oczy wygląd. Wolę mieć skromne i popularne auto.
@TonySoprano
zamawia zawsze wszystko najtańsze
A bo ja jestem biedny i chytry, więc oglądam każdy grosz z dwóch stron zanim wydam.

Kto jest online: 0 użytkowników, 162 gości